Vastattu

Viaplayn kirjautumistunnus ei ole tullut



Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

88 kommenttia

Käyttäjätaso 5

@Petriikka , @Juize81 & @ElWiseguy nyt lähetin teille nuo aktivointisähköpostit uudelleen :)

 

 @jojokidi ja @Einarinari käyttekö lisäilemässä nuo asiakasnumerot profiiliinne niin saan lähetettyä teillekin tuon aktivointisähköpostin uudelleen? :)

Käyttäjätaso 5

 

Ei onnistu Viaplayn aktivointi täälläkään! 

Onko aktivoinnissa millainen ongelma? Oletko tuota aktivointilinkkiä saanut vielä? :thinking: Lisäiletkö asiakasnumerosi profiiliisi, niin vilkaistaan että Viaplay on sopimuksen osalta kunnossa.

Käyttäjätaso 5

Sukulaisen puolesta kyselen, onko muuta keinoa saada viaplayn aktivointilinkki kuin tämän yhteisökeskustelun kautta? Hänelle linkki ei ole tullut spostiin, ei ehkä ole asiakastiedoissa spostia tai on mennyt roskapostiin ja roskapostikansio tyhjenee automaattisesti.

Hei @Hpitkan ! Viaplayn aktivointilinkin uudelleenlähetystä voi myös pyytää meidän asiakaspalvelusta joko puhelimitse tai chatin kautta: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ 🤗

Profiili päivitetty.

Käyttäjätaso 5

Profiili päivitetty.

Löytyykö Viaplayn aktivointilinkki postista nyt? :)

@Petriikka , @Juize81 & @ElWiseguy nyt lähetin teille nuo aktivointisähköpostit uudelleen :)

 

 ​​​​​Nyt toimii. Kiitos!

 

Heippa,

Ei ole täälläkään ole näkynyt aktivointi koodia. Ja ne roskapostit on katsottu.

Asiakasnumero on profiilissa. Kiitos jo etukäteen.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moro @Jarmat 
Käypä nyt tarkastamassa toi sähköposti, että olisko linkki nyt saapunut perille? :) 

en ole saanut viaplay-aktivointikoodia

Käyttäjätaso 5

en ole saanut viaplay-aktivointikoodia

Moi @miki77 ja tervetuloa OmaYhteisöön :) Sinulla olikin tarvittavat tiedot profiilissasi niin kävin tuon aktivointilinkin sähköpostiisi nappaamassa uudelleen.

Moi. En ole saanut aktivointilinkkiä. Kiitos jo etukäteen. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moi. En ole saanut aktivointilinkkiä. Kiitos jo etukäteen. 

Tuo olikin sinulle jo aiemmin uudelleen laitettu. Lähtikö se Viaplay nyt toimimaan? :)

Käyttäjätaso 5

Hei kaikki! Tähän vielä muistutuksena, että huikkaisitteko puuttuvia aktivointilinkkejä meille mieluummin tässä ketjussa ja lisäilette asiakasnumeron profiiliinne sen sijasta, että laitatte yksityisviestiä moderaattoreille jossa teidät pitää erikseen vielä tunnistaa :sweat_smile:  Näin saadaan aktivointilinkkien uudelleenlähetystä helpommaksi sekä näpsäkämmäksi molemmille osapuolille 👍 Kiitoksia!

 

EDIT: Uudelleenlähetyken osumaprosentin parantamiseksi pyytäisin myös oman sähköpostin kirjoittamista vaikka profiilin yksityisiin muistiinpanoihin johon haluaa linkin vastaanottaa niin vältytään väärään osoitteisiin meneviltä posteilta.