Vastattu

Viaplayn kirjautumistunnus ei ole tullut



Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

88 kommenttia

Eipä ole tullut vieläkään. Osalle näyttää täällä lähetettävän linkki, muttei kuitenkaan kaikille?

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@Rylli68 Pahoittelut, että jäänyt tuo sun viesti huomaamatta välistä. 

Laitoin sulle nyt uudestaan sen aktivointilinkin tulemaan niin käytkö sähköpostin tarkastamassa? :) 

Nyt toimii!!!

 

Minullekaan ei ole tullut kyseistä mailia.. 🤔🤷🏻‍♀️

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

@Spooneycoyote lähetin mailin uudestaan, tuliko nyt perille? :slight_smile:

Kyllä tuli! Kiitos paljon 🤗

Hei! Eli olette tarkistaneet roskaposti-, spammi- ja muut suodatetut kansiot?

 

Olettehan tarkistaneet ne sähköpostiosoitteet jotka on OmaElisassa teidän yhteystietona? 🤔

 

Lisäilettekö teidän OmaYhteisö-profiileihin asiakasnumeronne niin voin tarkistaa noiden sopimusten tilan ja uudelleenlähettää aktivointilinkit.

Hei! Kaikki säilöt on tarkistettu,  viestiä ei ole. Profiilissani on nyt Elisan asiakasnumero. Sähköposti on sama.

Lahtius1

S-postin kansiot on tarkistettu, eikä löydy viestiä. Asiakasnumero on nyt profiilissa.

@Lahtius1 , @Anskuzi , @AnskuP & @Märre7 Kokeilin nyt lähettää tuon aktivointilinkin uudelleen sähköposteihinne, niin löytyykö nyt tuota meiliä pää- tai roskapostikansiosta? :)

MikaMoi, minäkään en ole linkkiä saanut. Voitko ystävällisesti lähettää sen sähköpostiini. Kiitos!  Asiakasnumeroni on profiilissani. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

@EMT60 laitoin viestin uusiksi matkaan! :thumbsup:

Kiitos! Perille tuli ja aktivointi onnistui. :)

 

 

Sama juttu, aktivointilinkkiä ei ole tullut.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @zepic! Jos lisäät OmaYhteisön profiiliisi asiakasnumerosi sille varatulle paikalle ja sen jälkeen kuittaat asian tähän ketjuun, niin laitetaan tuo viesti uudestaan matkaan! :relaxed:

Sainsinkohan sen aktivointilinkin? Asiakasnumero on profiilissa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

@EK63 lähetetty! :slight_smile:

Moi @zepic! Jos lisäät OmaYhteisön profiiliisi asiakasnumerosi sille varatulle paikalle ja sen jälkeen kuittaat asian tähän ketjuun, niin laitetaan tuo viesti uudestaan matkaan! :relaxed:

Asiakasnumero laitettu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

@zepic lähetetty sinullekin! :slight_smile:

@zepic lähetetty sinullekin! :slight_smile:

Kiitos. Toimii. :ok_hand:

Minäkään en ole saanut sähköpostiin Viaplay-aktivointikoodia. Asiakasnumero profiilissa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Nytpä on @Anne258 lähetetty!

En ole saanut tunnusta minäkään, asiakasnumeroni löytyy myös profiilista.

Ei onnistu Viaplayn aktivointi täälläkään! 

Eipä ole täälläkään näkynyt, asiakasnumero löytyy tiedoista.

ei ole täälläkään näkynyt aktivointi linkkiä...

Tämä viesti tuli sähköpostiini 30.6.2020

 

Saat 5.7.2020 mennessä sähköpostitse aktivointilinkin, jolla otat Viaplayn käyttöösi. Käyttöönoton teet rekisteröitymällä palveluun ja hyväksymällä Viaplayn ehdot.

Aktivoinnin jälkeen voit kirjautua luomillasi tunnuksilla Viaplay-sovellukseen tabletilla, älypuhelimella, älytelevisiolla, pelikonsolilla, Elisa Viihteen uusimmilla digibokseilla tai nettiselaimessa osoitteessa viaplay.fi

 

Ei ole kuitenkaan aktivointilinkkiä tullut… ei roskapostiin, eikä muuhunkaan kansioon.

Sukulaisen puolesta kyselen, onko muuta keinoa saada viaplayn aktivointilinkki kuin tämän yhteisökeskustelun kautta? Hänelle linkki ei ole tullut spostiin, ei ehkä ole asiakastiedoissa spostia tai on mennyt roskapostiin ja roskapostikansio tyhjenee automaattisesti.

No eipä ole tullut.