Skip to main content
Vastattu

Viaplayn kirjautumistunnus ei ole tullut

  • 5. heinäkuuta 2020
  • 88 kommenttia
  • 2789 katselukerrat

Oliko tästä hyötyä?
Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

88 kommenttia

  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 8. heinäkuuta 2020

Eipä ole tullut vieläkään. Osalle näyttää täällä lähetettävän linkki, muttei kuitenkaan kaikille?

 


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1704 kommenttia
  • 8. heinäkuuta 2020

@Rylli68 Pahoittelut, että jäänyt tuo sun viesti huomaamatta välistä. 

Laitoin sulle nyt uudestaan sen aktivointilinkin tulemaan niin käytkö sähköpostin tarkastamassa? :) 


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 8. heinäkuuta 2020

Nyt toimii!!!

 


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 8. heinäkuuta 2020

Minullekaan ei ole tullut kyseistä mailia.. 🤔🤷🏻‍♀️


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1186 kommenttia
  • 9. heinäkuuta 2020

@Spooneycoyote lähetin mailin uudestaan, tuliko nyt perille? :slight_smile:


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 9. heinäkuuta 2020

Kyllä tuli! Kiitos paljon 🤗


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 9. heinäkuuta 2020
MiikaMoi kirjoitti:
Lahtius1 kirjoitti:
MiikaMoi kirjoitti:

Hei! Eli olette tarkistaneet roskaposti-, spammi- ja muut suodatetut kansiot?

 

Olettehan tarkistaneet ne sähköpostiosoitteet jotka on OmaElisassa teidän yhteystietona? 🤔

 

Lisäilettekö teidän OmaYhteisö-profiileihin asiakasnumeronne niin voin tarkistaa noiden sopimusten tilan ja uudelleenlähettää aktivointilinkit.

Hei! Kaikki säilöt on tarkistettu,  viestiä ei ole. Profiilissani on nyt Elisan asiakasnumero. Sähköposti on sama.

Lahtius1

Märre7 kirjoitti:

S-postin kansiot on tarkistettu, eikä löydy viestiä. Asiakasnumero on nyt profiilissa.

@Lahtius1 , @Anskuzi , @AnskuP & @Märre7 Kokeilin nyt lähettää tuon aktivointilinkin uudelleen sähköposteihinne, niin löytyykö nyt tuota meiliä pää- tai roskapostikansiosta? :)

MikaMoi, minäkään en ole linkkiä saanut. Voitko ystävällisesti lähettää sen sähköpostiini. Kiitos!  Asiakasnumeroni on profiilissani. 


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1186 kommenttia
  • 9. heinäkuuta 2020

@EMT60 laitoin viestin uusiksi matkaan! :thumbsup:


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 9. heinäkuuta 2020

Kiitos! Perille tuli ja aktivointi onnistui. :)

 

 


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 9. heinäkuuta 2020

Sama juttu, aktivointilinkkiä ei ole tullut.


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1186 kommenttia
  • 10. heinäkuuta 2020

Moi @zepic! Jos lisäät OmaYhteisön profiiliisi asiakasnumerosi sille varatulle paikalle ja sen jälkeen kuittaat asian tähän ketjuun, niin laitetaan tuo viesti uudestaan matkaan! :relaxed:


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 10. heinäkuuta 2020

Sainsinkohan sen aktivointilinkin? Asiakasnumero on profiilissa.


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1186 kommenttia
  • 10. heinäkuuta 2020

@EK63 lähetetty! :slight_smile:


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 10. heinäkuuta 2020
roopeg kirjoitti:

Moi @zepic! Jos lisäät OmaYhteisön profiiliisi asiakasnumerosi sille varatulle paikalle ja sen jälkeen kuittaat asian tähän ketjuun, niin laitetaan tuo viesti uudestaan matkaan! :relaxed:

Asiakasnumero laitettu.


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1186 kommenttia
  • 10. heinäkuuta 2020

@zepic lähetetty sinullekin! :slight_smile:


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 10. heinäkuuta 2020
roopeg kirjoitti:

@zepic lähetetty sinullekin! :slight_smile:

Kiitos. Toimii. :ok_hand:


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 10. heinäkuuta 2020

Minäkään en ole saanut sähköpostiin Viaplay-aktivointikoodia. Asiakasnumero profiilissa.


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1186 kommenttia
  • 10. heinäkuuta 2020

Nytpä on @Anne258 lähetetty!


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 11. heinäkuuta 2020

En ole saanut tunnusta minäkään, asiakasnumeroni löytyy myös profiilista.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 11. heinäkuuta 2020

Ei onnistu Viaplayn aktivointi täälläkään! 


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 11. heinäkuuta 2020

Eipä ole täälläkään näkynyt, asiakasnumero löytyy tiedoista.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 11. heinäkuuta 2020

ei ole täälläkään näkynyt aktivointi linkkiä...


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 11. heinäkuuta 2020

Tämä viesti tuli sähköpostiini 30.6.2020

 

Saat 5.7.2020 mennessä sähköpostitse aktivointilinkin, jolla otat Viaplayn käyttöösi. Käyttöönoton teet rekisteröitymällä palveluun ja hyväksymällä Viaplayn ehdot.

Aktivoinnin jälkeen voit kirjautua luomillasi tunnuksilla Viaplay-sovellukseen tabletilla, älypuhelimella, älytelevisiolla, pelikonsolilla, Elisa Viihteen uusimmilla digibokseilla tai nettiselaimessa osoitteessa viaplay.fi

 

Ei ole kuitenkaan aktivointilinkkiä tullut… ei roskapostiin, eikä muuhunkaan kansioon.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 12. heinäkuuta 2020

Sukulaisen puolesta kyselen, onko muuta keinoa saada viaplayn aktivointilinkki kuin tämän yhteisökeskustelun kautta? Hänelle linkki ei ole tullut spostiin, ei ehkä ole asiakastiedoissa spostia tai on mennyt roskapostiin ja roskapostikansio tyhjenee automaattisesti.


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 12. heinäkuuta 2020

No eipä ole tullut.