Liittymien myynti ikääntyneille ja muistisairaille ihmisille

  • 24 July 2023
  • 60 kommenttia
  • 1512 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki

Tämmöistä sitä taas. ikäihmisellä aivan tarpeettoman kallis ja hieno liittymä. Liittymälle tilattiin siirto toiselle operaattorille, joka tarjoaa vielä edullisen peruspuhelinliittymän. Käytössä siis vain 2G puhelin soitto ja tekstiviestiominaisuuksin. Mitään tällaista elisa ei enään tarjoa..

elisa on vuosien varrella nostanut aikaisemmin kohtuuhintaisen liittymän hinnan kolminkertaiseksi kohtuulliseen nähden. No jotain on pakko lopulta tehdä. Liittymänsiirto perusliittymään toiselle operaattorille, joka tarjoaa ihan asiallista perusliittymää.

No elisalta tuli siten heti tekstaria jossa kaupattiin “mahtavaa” 5G lititymää ja vinguttiin pysymään asiakkaana, kun on niin tärkeä… (rahastettava). Mitähän sillä vanhalla Nokialaisella tekisi 5G liittymän kanssa?

Soittopyyntöviestiin vastattiin heti “ei yhteydenottoa kiitos”. Välittömästi tämän jälkeen jantteri koitti soittaa, vaikka juuri kielletty. Punaista luuria kehiin toki.

Pahasti pelkään että myyntijantterit soittavat uudelleen ja henkilö ei oikein itse ymmärrä enään tämmöisiä asioita. Saa nähdä mitä porkkanaa koittavat taas myydä. Myynnillä ON asiakkaiden iät tiedossa, silti pakkomyydään. ERITTÄIN heikko moraalista toimintaa..

No nyt strategisesti ajattelin että jos puhe ja kiltit toimenpiteet ei toimi ja pakkomynynti iskee, minullakin on monen elisan, enian tms. “silmäätekevän” numerot tallessa. Alan häiriköimään sitten heitä, lieneekö hauskaa?

 

EDIT 27.7.2023 // Muokattu kirosana pois. -Burnett

Kimblez 9 kuukautta sitten

Puhelinsoitot saa kyllä loppumaan:

Markkinointiluvat ja asiakasviestintä - Elisa

Puhelinmarkkinointi:

Voit kieltää Elisan puhelinmarkkinoinnin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme elisa.fi/yhteydenotto

Tekstiviestit ja sähköpostit voi estää  OmaElisassa.

OmaElisa/Omat tiedot/Viestintä/Markkinointiviestit Elisalta

 

Katso alkuperäinen viesti

60 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Puhelinsoitot saa kyllä loppumaan:

Markkinointiluvat ja asiakasviestintä - Elisa

Puhelinmarkkinointi:

Voit kieltää Elisan puhelinmarkkinoinnin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme elisa.fi/yhteydenotto

Tekstiviestit ja sähköpostit voi estää  OmaElisassa.

OmaElisa/Omat tiedot/Viestintä/Markkinointiviestit Elisalta

 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki

Mikään näistä tavoista ei ikäväkyllä ole validi tai mahdollinen hänelle. Edes yhteydenotto sivulta ei voi lähettää viestiä että älkää soittako kiitos

ASML Robinson palvelu on toki päällä, moneen firmaan se auttaakin onneksi.

Vanahat ihmiset ovat valitettavasti näiden janttereiden vapaata riistaa

Käyttäjätaso 7

Mikään näistä tavoista ei ikäväkyllä ole validi tai mahdollinen hänelle. Edes yhteydenotto sivulta ei voi lähettää viestiä että älkää soittako kiitos

ASML Robinson palvelu on toki päällä, moneen firmaan se auttaakin onneksi.

Vanahat ihmiset ovat valitettavasti näiden janttereiden vapaata riistaa

Olisiko tuosta apua tilanteeseen:

Elisan liittymän valtuutus ja valtakirjat

Esim:

Sopimuksen liittymäkohtainen asiointivaltuutus

Käyttäjätaso 7

Mikään näistä tavoista ei ikäväkyllä ole validi tai mahdollinen hänelle. Edes yhteydenotto sivulta ei voi lähettää viestiä että älkää soittako kiitos

ASML Robinson palvelu on toki päällä, moneen firmaan se auttaakin onneksi.

Vanahat ihmiset ovat valitettavasti näiden janttereiden vapaata riistaa

Olisiko tuosta apua tilanteeseen:

Elisan liittymän valtuutus ja valtakirjat

Esim:

Sopimuksen liittymäkohtainen asiointivaltuutus

Valtuutus vain antaa toiselle henkilölle oikeuden hallinnoida liittymää , mutta ei estä liittymän omistajaa tekemästä tyhmiä päätöksiä.

Liittymä pitäisi siirtää toisen omistukseen ja antaa vanhukselle vain käyttöoikeus.

Käyttäjätaso 7

Mikään näistä tavoista ei ikäväkyllä ole validi tai mahdollinen hänelle. Edes yhteydenotto sivulta ei voi lähettää viestiä että älkää soittako kiitos

ASML Robinson palvelu on toki päällä, moneen firmaan se auttaakin onneksi.

Vanahat ihmiset ovat valitettavasti näiden janttereiden vapaata riistaa

Tuollainen parempi kuin aikaisempi vaihtoehto:

Elisan liittymän valtuutus ja valtakirjat

Yleinen asiointivaltuutus: sopimus- ja laskuasiat sekä muutokset liittymiin

Jos haluat valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita puolestasi laajemminkin kuin liittymäkohtaisella valtuutuksella, voit antaa haluamallesi henkilölle yleisen asiointivaltuutuksen. Yleisen asiointivaltuutuksen myötä valtuutetulla on oikeus hoitaa useita sopimus- ja laskutusasioita sopijan tavoin.

Esim: Muuttaa markkinointilupia, tai yhteystietoja.

 

Käyttäjätaso 7

Ei se laajennettukaan valtuutus estä liittymän omistajaa tekemästä päätöksiä.

Ei tässä ole kyse sen valtuutetun jallituksesta , vaan liittymän omistajan. Pitää pystyä estämään liitymän omistajaa tekemästä päätöksiä.

Käyttäjätaso 7

Ei se laajennettukaan valtuutus estä liittymän omistajaa tekemästä päätöksiä.

Ei tässä ole kyse sen valtuutetun jallituksesta , vaan liittymän omistajan. Pitää pystyä estämään liitymän omistajaa tekemästä päätöksiä.

 

Kysehän taisi olla soitteluista.

Jos valtuutettu pystyy kieltämään esim. puhelinmarkkinoinnin

ja tekstiviestit niin eihän niiden pitäisi omistajan puhelimeenkaan tulla.

Kun ei tule soittoja, eikä tekstiviestejä, ei voi

tehdä päätöksiäkään.

Käyttäjätaso 7

Ei se laajennettukaan valtuutus estä liittymän omistajaa tekemästä päätöksiä.

 

Eikö kyse ole siitä, kun soitellaan?

Jos valtuutettu kieltää esim. puhelinmarkkinoinnin

ja tekstiviestit niin eihän niiden pitäisi omistajan puhelimeenkaan tulla.

Teoriassa kyllä , mutta kun yhtä hyvin omistaja voi kieltää markkinoinnin , niin mitä se valtuutus auttaa. No käytännössä se kielto vuotaa kuin seula.

Käyttäjätaso 7

Ei se laajennettukaan valtuutus estä liittymän omistajaa tekemästä päätöksiä.

 

Eikö kyse ole siitä, kun soitellaan?

Jos valtuutettu kieltää esim. puhelinmarkkinoinnin

ja tekstiviestit niin eihän niiden pitäisi omistajan puhelimeenkaan tulla.

Teoriassa kyllä , mutta kun yhtä hyvin omistaja voi kieltää markkinoinnin , niin mitä se valtuutus auttaa. No käytännössä se kielto vuotaa kuin seula.

Aloittajan mukaan markkinoinnin kielto ei ole

omistajalle sopiva, tai mahdollinen.

Puhelinmarkkinoinnin kun kieltää asiakaspalvelun kautta,

niin ei se voi silloin vuotaa kuin seula.

Mihin perustat väitteesi, että asiakaspalvelun kautta tehty

puhelinmarkkinointikielto vuotaa, kuin seula?

 

 

Käyttäjätaso 7

No elisalta tuli siten heti tekstaria jossa kaupattiin “mahtavaa” 5G lititymää ja vinguttiin pysymään asiakkaana, kun on niin tärkeä… (rahastettava). Mitähän sillä vanhalla Nokialaisella tekisi 5G liittymän kanssa?

Soittopyyntöviestiin vastattiin heti “ei yhteydenottoa kiitos”. Välittömästi tämän jälkeen jantteri koitti soittaa, vaikka juuri kielletty. Punaista luuria kehiin toki.

 

 

Tuossa tapauksessa kannattaa

ehdottomasti laittaa palautetta:

Ota yhteyttä - Enia

Palaute / yhteydenottopyyntö

Tuoltahan ne soitot yleensä tulee.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Ei se laajennettukaan valtuutus estä liittymän omistajaa tekemästä päätöksiä.

Ei tässä ole kyse sen valtuutetun jallituksesta , vaan liittymän omistajan. Pitää pystyä estämään liitymän omistajaa tekemästä päätöksiä.

Olisikohan syytä harkita tällöin edunvalvontaa?

Jos markkinointipuhelut häiritsevät, niin yhteydenotto asiakaspalveluun. Kun poistopyyntö on laiteltu, niin numero poistuu myyntilistoilta 2kk kuluessa. Tämähän ei estä ostamista ja myyntiä käydään muissakin kanavissa.

Jos myyntitilanne ei ole mennyt nappiin, niin näistä kannattaa olla pikimmiten yhteydessä meidän asiakaspalveluun, että voimme oikaista tilanteen. Huijausta tai muuta vilppiä myyntitilanteissa ei harrasteta, koska tällaisella toiminnalla ei yksinkertaisesti pitkälle pötki kukaan.

Käyttäjätaso 7

Jos markkinointipuhelut häiritsevät, niin yhteydenotto asiakaspalveluun. Kun poistopyyntö on laiteltu, niin numero poistuu myyntilistoilta 2kk kuluessa.

Hmmm…

Minkäköhän takia vasta 2kk kuluttua???? Taitaa ne systeemit olla hevoskärryajalta.

 Huijausta tai muuta vilppiä myyntitilanteissa ei harrasteta, koska tällaisella toiminnalla ei yksinkertaisesti pitkälle pötki kukaan.

Vai niin. Huijausta on sekin , että jätetään kertomatta palvelun sellaisia ominaisuuksia , joilla on oleellinen vaikutus ostopäätökseen. Ei ole ollenkaan harvinaista , että mm. määräaikaisuudesta ei kerrota asiakkaalle ja se selviää vasta ensimmäisestä laskusta ja on myöhäistä enää perua. Muitakin esimerkkejä löytyy täältä yhteisöstäkin.

Käyttäjätaso 7

Jos markkinointipuhelut häiritsevät, niin yhteydenotto asiakaspalveluun. Kun poistopyyntö on laiteltu, niin numero poistuu myyntilistoilta 2kk kuluessa.

Hmmm…

Minkäköhän takia vasta 2kk kuluttua???? Taitaa ne systeemit olla hevoskärryajalta.

 Huijausta tai muuta vilppiä myyntitilanteissa ei harrasteta, koska tällaisella toiminnalla ei yksinkertaisesti pitkälle pötki kukaan.

Vai niin. Huijausta on sekin , että jätetään kertomatta palvelun sellaisia ominaisuuksia , joilla on oleellinen vaikutus ostopäätökseen. Ei ole ollenkaan harvinaista , että mm. määräaikaisuudesta ei kerrota asiakkaalle ja se selviää vasta ensimmäisestä laskusta. Muitakin esimerkkejä löytyy täältä yhteisöstäkin.

Omat kokemukset ainakin puhelinmyyjistä  viimeisen vuoden ajalta vähän erilaiset.

Myyjä ensin kertoo mitä tarjoaa ja mitä tarjoukseen sisältyy (määräaikaisuus ym.)

Kysyttäessä selvittää asiaa ja mikä tärkeintä: Ennenkuin lopullinen ostopäätös

tehdään, niin myyjä käy vielä läpi koko tarjoussisällön ja varmistaa kysymällä,

että asiakas on ymmärtänyt, mitä on ostamassa.

 

 

Käyttäjätaso 7

Missä kohtaa puhuin puhelinmyyjistä?

Myyntipuhelut nauhoitetaan ja sen vuoksi ne lorut pitää käydä läpi.

Myyntipisteissä ei tallenneta mitään ja meno on välillä aika hulvatonta.

Käyttäjätaso 7

Missä kohtaa puhuin puhelinmyyjistä?

 

Missä kohtaa väitin, että puhuit?

Kerroin vaan kokemuksia puhelinmyyjistä.

Käyttäjätaso 7

Niinpä.

Yksi puhuu äidistä ja toinen tyttärestä. Mielestäni aika hedelmätöntä keskustelua.

Kannattaisi keskustella myynnistä kokonaisuutena.

Käyttäjätaso 7

Ei ole omakohtaista kokemusta myyntipisteistä.

Ei voi ottaa pahemmin kantaa, kun vain toisen käden tietoa.

Käyttäjätaso 7

Ei ole omakohtaista kokemusta myyntipisteistä.

Ei voi ottaa pahemmin kantaa, kun vain toisen käden tietoa.

Se on ihan ymmärrettävää.

Luulisin kuitenkin , että sinäkin olet huomannut , että vähän väliä täällä yhteisössä keskustellaan tapauksista , joissa asiakkaalle on myyty puoliväkisin sellaista mitä hän ei ole halunnut tai ei ole ymmärtänyt mitä on ostamassa.

Siis jotakin mätää markkinoinnissa on , kun lupauksista huolimatta ne tapaukset eivät vain lopu

Käyttäjätaso 7

Kerrataanpa nyt vielä vähän.

Olemme täällä Yhteisössä jo useamman vuoden keskustelleet ilmitulleista tapauksista , missä yleensä jo vähän varttuneemmalle henkilölle on myyty palveluita , joita hän ei laitteillaan voi eikä edes osaa käyttää.

No Elisa on lukemattomia kertoja vakuuttanut , että myyntitilanteessa käydään aina asiakkaan kanssa läpi mitä hänelle ollaan myymässä ja varmistutaan , että asiakas myös sen ymmärtää. Todellisuus on kuitenkin toinen tänne Yhteisöön tulevien kirjoitusten valossa , kun niissä asiakkaan läheiset purkavat tehtyjä sopimuksia , mikäli on edes mahdollista. Näistä tapauksista välittyy kyllä vahvasti se myynnin asenne , että myydään ihan mitä vaan , jos huomataan , että asiakas ei edes ymmärrä , mitä ollaan myymässä. No toisaalta sen ymmärtää , kun ne myyjät ovat provisiopalkalla ja pyrkivät maksimoimaan tulonsa.

Elisa on jokaisen täällä julkiseksi tulleen tapauksen yhteydessä valitellut , että on päässyt tapahtumaan virhe ja pyytänyt yksilöiviä tietoja , jotta kyseistä myyjää on voitu “nuhdella”. No tapauksia tulee koko ajan lisää eikä mikään näytä muuttuvan. Vedän tästä sellaisen johtopäätöksen , että tämä on Elisan johdon tarkoituksella masinoimaa myyntipolitiikkaa eli myydään niin paljon , kun voidaan ja vaikka täysin epäeettisin periaattein ja paikkaillaan/valitellaan sitten jälkikäteen niitä tapauksia , joista tulee julkisia esim. täällä. Luulenpa , että suurin osa ei koskaan tule edes julkisuuteen.

Jos Elisa ihan oikeasti toimisi niin , kuinka täällä kertoo eli aina tarkistaisi , että asiakas täysin ymmärtää , mitä hänelle myydään ja että palvelun käyttöön on myös tekniset valmiudet (esim. että asiakkaan puhelin tukee sellaista liittymää , mitä tarjotaan hänelle) , niin tällaisia valituksia ei “pakkomyynnistä” tulisi.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

@Sokrates Pakko tulla korjaamaan lennokasta tekstiä. Ensinnäkin, tapaukset joita tänne nousee, on yksittäistapauksia. Toisekseen myyntitilanteen kulusta ei varmasti kenelläkään Yhteisössä ole tarkkaa tietoa, eli aika paljon jää kirjoittajan tekstin varaan, sekä loppu on spekulointia. Myyntitilanteet käydään läpi tapauskohtaisesti ja Elisalla on tahto oikaista väärinymmärrykset, virhetilanteet, sekä muut mieliharmit. Itsekin näitä tilanteita käsitelleenä olen huomannut kuinka paljon taustalla on yksinkertaisesti väärinymmärrystä, ja tämä ei ole myyjän eikä myöskään asiakkaan vika. Kaikkien ominaisuuksien listaus ei ole järkevää ja jos tätä ei erikseen kysytä, niin toki ikäviä yllätyksiähän siitä voi seurata.

“Kuuntele ja kysy” onkin varmasti paras neuvo asiakkaan suuntaan tässä tapauksessa. Jos joku asia mietityttää, niin rohkeasti asia esille. Jos asiakas ei tuotetta halua, niin sitä ei myöskään silloin tilata.

Annoit yhden esimerkin ja voin vaan henkilökohtaisesti myyntiä tehneenä sanoa, että päätelaitetta myyntitilanteissa käydään läpi jo ihan silläkin kulmalla, että onko laite mahdollisesti iäkkäämpi ja olisiko sitä tarvetta mahdollisesti uusia. Useimmiten vastaus laitteesta on, että en tiedä ja sitä pyritään selvittämään myyjän toimesta. Puheesi perusteella olisi paras jättää myynti kokonaan pois, ja asiakkaat huolehtisivat itse tarpeistaan. Kannattaa kuitenkin tässäkin ottaa huomioon kokonaisuus ja kaikki eivät välttämättä ole asioista perillä samalla tasolla kuin sinä, eikö siis myyjän tehtävä ole antaa suositustaan? En katsoisi hetkeäkään sivusta, jos iäkkäämpi äitini käyttelisi konettaan suojaamattomana ja “tutun” ohjeistamilla ilmaisilla ohjelmilla, joiden mukana on tullut ties mitä yllätyksiä kylkiäisinä. ← Kyllä, näitäkin on ihan perheen IT-tukena tullut vastaan...

Painotan kuitenkin, että virheiltä ei aina voi välttyä ja se on selvä, eli kaikissa epäselvissä myyntitilanteissa suosittelen kääntymään meidän asiakaspalvelun puoleen.

Käyttäjätaso 7

Niinpä niin.

Vuosien varrella näitä vastaavia tapauksia on ollut ihan riittämiin. Vaikea uskoa , että jokainen läheinen , joka täällä kirjoittelee/on kirjoitellut laskettelisi luikuria. Kyllä ne ovat ihan oikeita tapauksia , mitkä Elisakin on tunnustanut , että pieleen meni.

No ymmärrän kyllä , että vaikea teidän on mitään myöntää enkä ole henkilökohtaisesti ollut tilannetta seuraamassa , joten eipä tästä tällä kertaa sen enempää.

Toki voisitte kyllä kysyä esim. tämän ketjun aloittajalta , menikö kaikki ihan kirjan mukaan.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

“Toki voisitte kyllä kysyä esim. tämän ketjun aloittajalta , menikö kaikki ihan kirjan mukaan.” → Käydäänpä tilanne läpi.

“No elisalta tuli siten heti tekstaria jossa kaupattiin “mahtavaa” 5G lititymää ja vinguttiin pysymään asiakkaana, kun on niin tärkeä… (rahastettava). Mitähän sillä vanhalla Nokialaisella tekisi 5G liittymän kanssa?

Soittopyyntöviestiin vastattiin heti “ei yhteydenottoa kiitos”. Välittömästi tämän jälkeen jantteri koitti soittaa, vaikka juuri kielletty. Punaista luuria kehiin toki.”

Viesti joka näissä tilanteissa lähtee on automatisoitu, eikä ota kantaa siihen, että onko asiakkaalla Nokia tai Samsung. Viesti lähtee kun numeronsiirto prosessi käynnistyy.

Viestin lopussa on teksti: Vastaamalla tähän viestiin kirjaimella A soitamme sinulle pian. Vastaamalla viestiin B, soitamme sinulle tänään klo 17 jälkeen (lauantaisin klo 14 jälkeen). Vastausviesti on maksuton. Lähdön peruminen on vielä helppoa! Terveisin Elisa | Viestintäasetukset elisa.fi/omatviestitp3 → Aloittaja on kertonut, että viestiin on vastattu eli tämä toki laukaisee soittopyynnön (viestiin ei tule vastata jos ei halua soittoa tähän liittyen). Myyntitilanne on kuitenkin keskeytetty kun on päätetty lopettaa puhelu. Jos viestejä ei haluta ollenkaan, niin OmaElisasta näitä markkinointilupia voi hallita. Viestintäasetukset haluamallaan tavalla ja markkinointi loppuu viimeistään 2 viikon kuluessa.

Soittokiellon jättäminen asiakaspalvelun kautta on paras tapa edetä, jos myyntipuheluita ei jatkossa halua meiltä, kuten ketjussa on jo aiemmin mainittu. Soittokiellon astumisessa voimaan kestää 2kk siitä syystä, että numero poistetaan soittokoneista, sekä myyntilistoilta. Prosessi ei valitettavasti ole välitön vaan vaatii työtä.

Meillä olleen liittymän hinnoitteluun en lähde ottamaan kantaa. Aloittajan sekä liittymän omistajan päätös on ollut vaihtaa operaattoria hinnoittelun vuoksi. En tiedä Sokrates luitko koko aloituksen, mutta sanoisin tässä tapauksessa, että on menty prosessin mukaan. Myyntitilanne on loppunut ennen kuin on kerennyt alkamaan ja närä koski lähinnä automaation laittamaa viestiä. Tässä on oiva esimerkki siitä, että spekulointi suurentelee asioita tarpeettomasti.

Käyttäjätaso 7

No ehkä tässä kyseisessä tapauksessa ei ollut muuta kuin se automaattipuhelu , joka kysyjää närästi. Kommentoin aiemmin enemmänkin yleisellä tasolla kokemuksia vuosien varrelta.

Täältä Yhteisöstä kyllä löytyy runsaasti kirjoituksia , missä ihan oikeasti on myyty Viihde-palvelua sun muuta asiakkaalle , joka ei sellaisesta ymmärrä tuon taivaallista eikä omista edes sen käyttöön tarvittavia verkkolaitteita. Läheiset sitten ovat niitä sopimuksia peruutelleet . mikäli ovat onnistuneet.

No enpä ala asiasta sen enempää kinaamaan , vaan itse kukin voi täältä niitä tapauksia etsiä ihan vapaasti ja muodostaa mielipiteensä itse. No sen verran kaivelin , että tässä pari maistiaista:

https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viihde-sovellus-ja-nettipalvelu-16/elisa-viihde-premiumin-pakko-myynti-522187

https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viihde-digiboksit-14/iaekkaeaelle-myyty-elisa-viihde-premium-jkl-seppae-525192

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7

Kun Elisan edustaja kirjoitti ton viestin niin heti alussa se sortui ongelman vähättelyyn. Siitä on tullut tämän päivän trendi että asioita vähätellään kuittaamalla ne yksittäistapaukseksi kuten tässäkin tapauksessa niitä tulee välillä esiin mutta silti neki kuitataan tolla yksittäistapaus lauseella.

Eli Elisan edustajalta aika validi argumentti käyttää tota yksittäistapaus sanaa.

Kun on viikon sisään käynyt kolme kertaa Elisan myymälässä tekemässä noutoa/palautusta, niin kovin tarkkana saa olla kun yritetään myydä sitä sun tätä sen varsinaisen asian lisäksi.

Kun puhelinkaupan siivellä tarjotaan nopeampaa laajakaistaa, viihdettä, vakuutusta ym ym, niin ei siitä käynnistä kovin positiivista vaikutelmaa jää. Tietoturvaa ei kyllä - ihme ja kumma - tarjottu. Valitettavasti asioita ei voinut kerralla hoitaa finaaliin netissä, joten…

Miksi piti mennä? Tästä syystä:

  • Osta uusi puhelin verkkokaupasta ja nouda se myymälästä, tai tule lähimpään myymälään ostamaan uusi puhelin. Saat myymälästä samalla palautuslaatikon kun haet uuden puhelimesi.

Tosin mitään laatikkoa ei annettu eikä tarjottu, ehkä kerjäämällä olisi saanut, mutta käynnit sujuu kauppareissujen lomassa ja onhan se mielenkiintoista kuunnella mitä kullakin kerralla tällaiselle senioriäijälle tarjotaan - kahvi olisi tosin kelvannut niiden kieltojen lomassa, mutta ei kuulu valikoimiin.

Osallistu keskusteluun