Liittymien myynti ikääntyneille ja muistisairaille ihmisille

  • 24 July 2023
  • 60 kommenttia
  • 1523 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

60 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

No ehkä tässä kyseisessä tapauksessa ei ollut muuta kuin se automaattipuhelu , joka kysyjää närästi. Kommentoin aiemmin enemmänkin yleisellä tasolla kokemuksia vuosien varrelta.

Täältä Yhteisöstä kyllä löytyy runsaasti kirjoituksia , missä ihan oikeasti on myyty Viihde-palvelua sun muuta asiakkaalle , joka ei sellaisesta ymmärrä tuon taivaallista eikä omista edes sen käyttöön tarvittavia verkkolaitteita. Läheiset sitten ovat niitä sopimuksia peruutelleet . mikäli ovat onnistuneet.

No enpä ala asiasta sen enempää kinaamaan , vaan itse kukin voi täältä niitä tapauksia etsiä ihan vapaasti ja muodostaa mielipiteensä itse. No sen verran kaivelin , että tässä pari maistiaista:

https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viihde-sovellus-ja-nettipalvelu-16/elisa-viihde-premiumin-pakko-myynti-522187

https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viihde-digiboksit-14/iaekkaeaelle-myyty-elisa-viihde-premium-jkl-seppae-525192

 

Löytyyhän täältä näitä tapauksia, mutta niissä kaikissa on yhteistä se, että siinä on vain kolikon toinen puoli esillä. Joka tapauksessa asiat kyllä käsitellään ja käydään läpi asianomaisten kanssa ja muu kuin tarpeeseen myyminen ei ole koskaan hyvä, kun niillä ei pitkälle pötkitä. 🤔

Käyttäjätaso 7

Löytyyhän täältä näitä tapauksia, mutta niissä kaikissa on yhteistä se, että siinä on vain kolikon toinen puoli esillä. Joka tapauksessa asiat kyllä käsitellään ja käydään läpi asianomaisten kanssa ja muu kuin tarpeeseen myyminen ei ole koskaan hyvä, kun niillä ei pitkälle pötkitä. 🤔

Ei ainakaan vaikuta , että olisi myyty asiakkaan tarpeeseen , kun läheiset heti purkavat sopimuksia. Taitaa olla sitten myyty operaattorin tarpeeseen.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Löytyyhän täältä näitä tapauksia, mutta niissä kaikissa on yhteistä se, että siinä on vain kolikon toinen puoli esillä. Joka tapauksessa asiat kyllä käsitellään ja käydään läpi asianomaisten kanssa ja muu kuin tarpeeseen myyminen ei ole koskaan hyvä, kun niillä ei pitkälle pötkitä. 🤔

Ei ainakaan vaikuta , että olisi myyty asiakkaan tarpeeseen , kun läheiset heti purkavat sopimuksia. Taitaa olla sitten myyty operaattorin tarpeeseen.

Se tässä olikin pointtina, että tällaisia kauppoja ei kannata tehdä, kun niistä tulee sanomista. 😀 Ja kuten sanoin aiemmin, täällä yhteisössä aina on vain se toinen tarina tilanteesta eikä tarkkaa kokonaiskuvaa. 😉

Käyttäjätaso 7

Se tässä olikin pointtina, että tällaisia kauppoja ei kannata tehdä, kun niistä tulee sanomista. 😀

Juuri näin. Kaupassa on aina kaksi osapuolta. Kyllä te näette asiakkaasta , jos hän on ihan pihalla eikä ymmärrä mitä on ostamassa , niin älkää myykö. Säästyttäisiin monelta asian jälkiselvittelyltä.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Se tässä olikin pointtina, että tällaisia kauppoja ei kannata tehdä, kun niistä tulee sanomista. 😀

Juuri näin. Kaupassa on aina kaksi osapuolta. Kyllä te näette asiakkaasta , jos hän on ihan pihalla eikä ymmärrä mitä on ostamassa , niin älkää myykö. Säästyttäisiin monelta asian jälkiselvittelyltä.

Kuulostaa nyt siltä, että pitäisi alkaa arvioimaan asiakkaita iän mukaan tai muun ulkoisen habituksen. 🤔 Ehkä tätä keskustelua ei kannata enää jatkaa, kun kerran näin mustavalkoisena näet itse asian. 😅

Käyttäjätaso 7

Kuulostaa nyt siltä, että pitäisi alkaa arvoimaan asiakkaita iän mukaan tai muun ulkoisen habituksen. 🤔 Ehkä tätä keskustelua ei kannata enää jatkaa, kun kerran näin mustavalkoisena näet itse asian. 😅

Sopii minulle. 😊
Te olette täällä monen henkilön voimin todenneet , että teidän myynti noudattaa yrityksen eettisiä periaatteita. Ei tässä muuta tarvitse tehdä kuin alkaa noudattamaan niitä ohjeistuksia eikä se ole mikään ikäkysymys.

Se tässä olikin pointtina, että tällaisia kauppoja ei kannata tehdä, kun niistä tulee sanomista. 😀

Juuri näin. Kaupassa on aina kaksi osapuolta. Kyllä te näette asiakkaasta , jos hän on ihan pihalla eikä ymmärrä mitä on ostamassa , niin älkää myykö. Säästyttäisiin monelta asian jälkiselvittelyltä.

Kuulostaa nyt siltä, että pitäisi alkaa arvioimaan asiakkaita iän mukaan tai muun ulkoisen habituksen. 🤔 Ehkä tätä keskustelua ei kannata enää jatkaa, kun kerran näin mustavalkoisena näet itse asian. 😅

Kyllä myyjän täytyy pystyä arvioimaan asiakaskohtaisesti se, mitä kullekin voi lähteä tarjoamaan - senhän pitäisi kuulua myyjään ammattitaitoon.

Nythän asiakkaalle tarjotaan kaikkea mitä hyllystä löytyy ja varsinkin täysin älyttömiä lisiä olemassaoleviiin päätteellä näkyviin sopimuksiin, vaikka ei tiedetä käyttötilannetta, siinä asiakas sitten joutuu oikomaan myyjää.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Se tässä olikin pointtina, että tällaisia kauppoja ei kannata tehdä, kun niistä tulee sanomista. 😀

Juuri näin. Kaupassa on aina kaksi osapuolta. Kyllä te näette asiakkaasta , jos hän on ihan pihalla eikä ymmärrä mitä on ostamassa , niin älkää myykö. Säästyttäisiin monelta asian jälkiselvittelyltä.

Kuulostaa nyt siltä, että pitäisi alkaa arvioimaan asiakkaita iän mukaan tai muun ulkoisen habituksen. 🤔 Ehkä tätä keskustelua ei kannata enää jatkaa, kun kerran näin mustavalkoisena näet itse asian. 😅

Kyllä myyjän täytyy pystyä arvioimaan asiakaskohtaisesti se, mitä kullekin voi lähteä tarjoamaan - sehän kuuluu myyjään ammattitaitoon.

Nythän asiakkaalle tarjotaan kaikkea mitä hyllystä löytyy ja varsinkin täysin älyttömiä lisiä olemassaoleviiin päätteellä näkyviin sopimuksiin, vaikka ei tiedetä käyttötilannetta, siinä asiakas sitten joutuu oikomaan myyjää.

Tottakai näin arvioidaankin, kun keskustellessa saadaan tietoa miten käyttää mitäkin laitetta ja mihin. 😊 Eipä yleistetä nyt kuitenkaan, kun tuo on vain mutuilua. 👉

Se tässä olikin pointtina, että tällaisia kauppoja ei kannata tehdä, kun niistä tulee sanomista. 😀

Juuri näin. Kaupassa on aina kaksi osapuolta. Kyllä te näette asiakkaasta , jos hän on ihan pihalla eikä ymmärrä mitä on ostamassa , niin älkää myykö. Säästyttäisiin monelta asian jälkiselvittelyltä.

Kuulostaa nyt siltä, että pitäisi alkaa arvioimaan asiakkaita iän mukaan tai muun ulkoisen habituksen. 🤔 Ehkä tätä keskustelua ei kannata enää jatkaa, kun kerran näin mustavalkoisena näet itse asian. 😅

Kyllä myyjän täytyy pystyä arvioimaan asiakaskohtaisesti se, mitä kullekin voi lähteä tarjoamaan - sehän kuuluu myyjään ammattitaitoon.

Nythän asiakkaalle tarjotaan kaikkea mitä hyllystä löytyy ja varsinkin täysin älyttömiä lisiä olemassaoleviiin päätteellä näkyviin sopimuksiin, vaikka ei tiedetä käyttötilannetta, siinä asiakas sitten joutuu oikomaan myyjää.

Tottakai näin arvioidaankin, kun keskustellessa saadaan tietoa miten käyttää mitäkin laitetta ja mihin. 😊 Eipä yleistetä nyt kuitenkaan, kun tuo on vain mutuilua. 👉

Ja höpö höpö, olen kolme kertaa viikon sisällä käynyt myymälöissä, joten kyseessä ei ole mutu, vaan käytännön kokemus - eikä mitenkään miellyttävä. Tämäkin ketju osoittaa hyvin Elisan henkilökunnan arvostuksen asiakkaita kohtaan - ne mutuilevat vain ilman perusteita.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Se tässä olikin pointtina, että tällaisia kauppoja ei kannata tehdä, kun niistä tulee sanomista. 😀

Juuri näin. Kaupassa on aina kaksi osapuolta. Kyllä te näette asiakkaasta , jos hän on ihan pihalla eikä ymmärrä mitä on ostamassa , niin älkää myykö. Säästyttäisiin monelta asian jälkiselvittelyltä.

Kuulostaa nyt siltä, että pitäisi alkaa arvioimaan asiakkaita iän mukaan tai muun ulkoisen habituksen. 🤔 Ehkä tätä keskustelua ei kannata enää jatkaa, kun kerran näin mustavalkoisena näet itse asian. 😅

Kyllä myyjän täytyy pystyä arvioimaan asiakaskohtaisesti se, mitä kullekin voi lähteä tarjoamaan - sehän kuuluu myyjään ammattitaitoon.

Nythän asiakkaalle tarjotaan kaikkea mitä hyllystä löytyy ja varsinkin täysin älyttömiä lisiä olemassaoleviiin päätteellä näkyviin sopimuksiin, vaikka ei tiedetä käyttötilannetta, siinä asiakas sitten joutuu oikomaan myyjää.

Tottakai näin arvioidaankin, kun keskustellessa saadaan tietoa miten käyttää mitäkin laitetta ja mihin. 😊 Eipä yleistetä nyt kuitenkaan, kun tuo on vain mutuilua. 👉

Ja höpö höpö, olen kolme kertaa viikon sisällä käynyt myymälöissä, joten kyseessä ei ole mutu, vaan käytännön kokemus - eikä mitenkään miellyttävä. Tämäkin ketju osoittaa hyvin Elisan henkilökunnan arvostuksen asiakkaita kohtaan - ne mutuilevat vain ilman perusteita.

Kiitos kokemusten jaosta, mutta se ei automaattisesti tee siitä yleistä toimintatapaa. 🤔 Tätä keskustelua on turha jatkaa, kun näemmä heti menee sitten asiattomalle linjalle. Pyydän anteeksi, jos kerran tuolta tuntuu.

Se tässä olikin pointtina, että tällaisia kauppoja ei kannata tehdä, kun niistä tulee sanomista. 😀

Juuri näin. Kaupassa on aina kaksi osapuolta. Kyllä te näette asiakkaasta , jos hän on ihan pihalla eikä ymmärrä mitä on ostamassa , niin älkää myykö. Säästyttäisiin monelta asian jälkiselvittelyltä.

Kuulostaa nyt siltä, että pitäisi alkaa arvioimaan asiakkaita iän mukaan tai muun ulkoisen habituksen. 🤔 Ehkä tätä keskustelua ei kannata enää jatkaa, kun kerran näin mustavalkoisena näet itse asian. 😅

Kyllä myyjän täytyy pystyä arvioimaan asiakaskohtaisesti se, mitä kullekin voi lähteä tarjoamaan - sehän kuuluu myyjään ammattitaitoon.

Nythän asiakkaalle tarjotaan kaikkea mitä hyllystä löytyy ja varsinkin täysin älyttömiä lisiä olemassaoleviiin päätteellä näkyviin sopimuksiin, vaikka ei tiedetä käyttötilannetta, siinä asiakas sitten joutuu oikomaan myyjää.

Tottakai näin arvioidaankin, kun keskustellessa saadaan tietoa miten käyttää mitäkin laitetta ja mihin. 😊 Eipä yleistetä nyt kuitenkaan, kun tuo on vain mutuilua. 👉

Ja höpö höpö, olen kolme kertaa viikon sisällä käynyt myymälöissä, joten kyseessä ei ole mutu, vaan käytännön kokemus - eikä mitenkään miellyttävä. Tämäkin ketju osoittaa hyvin Elisan henkilökunnan arvostuksen asiakkaita kohtaan - ne mutuilevat vain ilman perusteita.

Kiitos kokemusten jaosta, mutta se ei automaattisesti tee siitä yleistä toimintatapaa. 🤔 Tätä keskustelua on turha jatkaa, kun näemmä heti menee sitten asiattomalle linjalle. Pyydän anteeksi, jos kerran tuolta tuntuu.

Jos kolme eri myyjää ryhtyy tarjoamaan palveluita, jotka eivät mitenkään liity käsillä olevaan kauppaan eikä käytyihin keskusteluihin, vaan ihan muuta, niin Elisan asiakkaana - ja omistajana - pidän sitä yleisenä toimintatapana. Jos näiden kokemusten kertominen menee asiattomalle linjalle, niin…

Todella keskustelu osaltani päättyköön tähän. Vielä huomenna kerran myymälään, koska Elisan nettiohjeistus ja myymälän toiminta ei kohtaa (syy löytyy eilisestä postauksesta)..

Käyttäjätaso 7

Olen seurannut keskustelua tämän aihepiirin osalta vuosikausia ja oikeastaan mikään ei ole muuttunut.

Kyse on agressiivisesta markkinoinnista eli suomennettuna silkasta tuputuksesta.

Se on vastoin Elisan omia eettisiä ohjeita. Ongelma poistuu , kun Elisa alkaa noudattaa omia ohjeistuksiaan.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Se tässä olikin pointtina, että tällaisia kauppoja ei kannata tehdä, kun niistä tulee sanomista. 😀

Juuri näin. Kaupassa on aina kaksi osapuolta. Kyllä te näette asiakkaasta , jos hän on ihan pihalla eikä ymmärrä mitä on ostamassa , niin älkää myykö. Säästyttäisiin monelta asian jälkiselvittelyltä.

Kuulostaa nyt siltä, että pitäisi alkaa arvioimaan asiakkaita iän mukaan tai muun ulkoisen habituksen. 🤔 Ehkä tätä keskustelua ei kannata enää jatkaa, kun kerran näin mustavalkoisena näet itse asian. 😅

Kyllä myyjän täytyy pystyä arvioimaan asiakaskohtaisesti se, mitä kullekin voi lähteä tarjoamaan - sehän kuuluu myyjään ammattitaitoon.

Nythän asiakkaalle tarjotaan kaikkea mitä hyllystä löytyy ja varsinkin täysin älyttömiä lisiä olemassaoleviiin päätteellä näkyviin sopimuksiin, vaikka ei tiedetä käyttötilannetta, siinä asiakas sitten joutuu oikomaan myyjää.

Tottakai näin arvioidaankin, kun keskustellessa saadaan tietoa miten käyttää mitäkin laitetta ja mihin. 😊 Eipä yleistetä nyt kuitenkaan, kun tuo on vain mutuilua. 👉

Ja höpö höpö, olen kolme kertaa viikon sisällä käynyt myymälöissä, joten kyseessä ei ole mutu, vaan käytännön kokemus - eikä mitenkään miellyttävä. Tämäkin ketju osoittaa hyvin Elisan henkilökunnan arvostuksen asiakkaita kohtaan - ne mutuilevat vain ilman perusteita.

Kiitos kokemusten jaosta, mutta se ei automaattisesti tee siitä yleistä toimintatapaa. 🤔 Tätä keskustelua on turha jatkaa, kun näemmä heti menee sitten asiattomalle linjalle. Pyydän anteeksi, jos kerran tuolta tuntuu.

Jos kolme eri myyjää ryhtyy tarjoamaan palveluita, jotka eivät mitenkään liity käsillä olevaan kauppaan eikä käytyihin keskusteluihin, vaan ihan muuta, niin Elisan asiakkaana - ja omistajana - pidän sitä yleisenä toimintatapana. Jos näiden kokemusten kertominen menee asiattomalle linjalle, niin…

Todella keskustelu osaltani päättyköön tähän. Vielä huomenna kerran myymälään, koska Elisan nettiohjeistus ja myymälän toiminta ei kohtaa (syy löytyy eilisestä postauksesta)..

En tarkoittanut kokemusten jakamista asiattomana todellakaan. 🙂 Suosittelen antamaan palautetta asioimisen sujumisesta myymälässä suoraan tai käynnin jälkeen tulevan tekstiviestikyselyn perusteella myös. 👍

Käyttäjätaso 7

No niin. Edellä saatiin vahvistus sille , mikä se Elisan taktiikka on. Harjoitetaan agressiivista myyntiä ja yritetään sitten jälkikäteen korjailla niitä tapauksia , jotka tulevat julkisuuteen.

Tätähän tässä on kritisoitu koko ajan.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

No niin. Edellä saatiin vahvistus sille , mikä se Elisan taktiikka on. Harjoitetaan agressiivista myyntiä ja yritetään sitten jälkikäteen korjailla niitä tapauksia , jotka tulevat julkisuuteen.

Tätähän tässä on kritisoitu koko ajan.

Jassoo. 🤔 Edelleen toistan, että mikäli tällaista ilmenee, ne jää kyllä haaviin ja käsitellään asianmukaisesti. 🤗

Nykyisin on enempi outoa, jos ei tarjota lisäpalveluita jonkin tuotteen oston yhteydessä. Esimerkiksi jos ostan housut paikasta x, tarjotaan usein myös sukkia ja boksereita, enkä pistä pahakseni lainkaan, kun siitä voi kieltäytyä. Kodinkoneita ostaessa myös tarjotaan erilaisia lisäpalveluita. 😊 Enemmän itseäni ottaisi päähän, jos minulle ei tarjottaisi mitään, mutta kuulisin sitten, että ystävälleni olisi tarjottu. 😄

Käyttäjätaso 7

Jassoo. 🤔 Edelleen toistan, että mikäli tällaista ilmenee, ne jää kyllä haaviin ja käsitellään asianmukaisesti. 🤗

Nykyisin on enempi outoa, jos ei tarjota lisäpalveluita jonkin tuotteen oston yhteydessä. Esimerkiksi jos ostan housut paikasta x, tarjotaan usein myös sukkia ja boksereita, enkä pistä pahakseni lainkaan, kun siitä voi kieltäytyä. Kodinkoneita ostaessa myös tarjotaan erilaisia lisäpalveluita. 😊 Enemmän itseäni ottaisi päähän, jos minulle ei tarjottaisi mitään, mutta kuulisin sitten, että ystävälleni olisi tarjottu. 😄

No vertaillaanpa nyt näitä esimerkkejä:

1. tapaus

Henkilö menee vaatekauppaan ostamaan housuja. Hänelle tarjotaan muutaman euron sukat ja kenties bokserit kertamaksulla. Ne kaikki ovat kulutustavaraa ja ainakin minä ostelen niitä pyytämättä aina , kun käyn vaatekaupassa.

2. tapaus

Henkilö menee Elisan kauppaan ostamaan uuden SIM-kortin , joka maksaa 7€. Sen lisäksi hänelle myydään Viihde Premium , joka maksaa 24,99€ x 24kk = 599,78€. Siis määräaikainen sopimus.

Henkilöllä ei ole nettiyhteyttä eikä hän osaa sitä Viihdettä muutenkaan käyttää. Siis se  lojuu piirongin nurkassa käyttämättömänä , mutta maksut juoksee.

Onko nämä mielestänne yhteismitallisia asioita? Hiukan toivoisi kommentoinnissa suhteellisuudentajua.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Jassoo. 🤔 Edelleen toistan, että mikäli tällaista ilmenee, ne jää kyllä haaviin ja käsitellään asianmukaisesti. 🤗

Nykyisin on enempi outoa, jos ei tarjota lisäpalveluita jonkin tuotteen oston yhteydessä. Esimerkiksi jos ostan housut paikasta x, tarjotaan usein myös sukkia ja boksereita, enkä pistä pahakseni lainkaan, kun siitä voi kieltäytyä. Kodinkoneita ostaessa myös tarjotaan erilaisia lisäpalveluita. 😊 Enemmän itseäni ottaisi päähän, jos minulle ei tarjottaisi mitään, mutta kuulisin sitten, että ystävälleni olisi tarjottu. 😄

No vertaillaanpa nyt näitä esimerkkejä:

1. tapaus

Henkilö menee vaatekauppaan ostamaan housuja. Hänelle tarjotaan muutaman euron sukat ja kenties bokserit kertamaksulla. Ne kaikki ovat kulutustavaraa ja ainakin minä ostelen niitä pyytämättä aina , kun käyn vaatekaupassa.

2. tapaus

Henkilö menee Elisan kauppaan ostamaan uuden SIM-kortin , joka maksaa 7€. Sen lisäksi hänelle myydään Viihde Premium , joka maksaa 24,99€ x 24kk = 599,78€. Siis määräaikainen sopimus.

Henkilöllä ei ole nettiyhteyttä eikä hän osaa sitä Viihdettä muutenkaan käyttää. Siis se  lojuu piirongin nurkassa käyttämättömänä , mutta maksut juoksee.

Onko nämä mielestänne yhteismitallisia asioita? Hiukan toivoisi kommentoinnissa suhteellisuudentajua.

Vaatekauppa ja Viihteen myynti eivät toki ole rinnastettavissa olevia asioita, mutta sama homma niissä pätee eli tarjouksesta voi kieltäytyä myös. 🤔

Myymälässä on Viihde esillä ja sen ominaisuuksia on helppo siellä näyttää. Toki tilanne, jos on päivän selvä, ettei ole edes nettiyhteyttä, jonka avulla Viihdettä käyttää, tällöin ei Viihteellä tee mitään. Tosiaan, kun myyntitilanteista ei ole täällä kuin se toinen tarinan puolisko, ei voida tehdä oletusta, että on väkisin myyty tai muuta vilunkipeliä. Nämä väärinkäsitykset tai ei tarpeeseen tehdyt myynnit tulee ennemmin tai myöhemmin selville ja näistä ei hyödy kukaan.

Eiköhän olla aiheesta keskusteltu nyt ihan tarpeeksi. 😊

Käyttäjätaso 7

Että ei hyödy kukaan? Kyllä Elisa hyötyy niistä määräaikaisista Viihteen sopimuksista , joita ei ikinä käytetä tai peruta tai ette suostu perumaan.

Vain pieni osa tapauksista tulee edes julki. Sen kyllä ymmärrän , että Elisa ei hyödy tällaisesta kritiikistä.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Että ei hyödy kukaan? Kyllä Elisa hyötyy niistä määräaikaisista Viihteen sopimuksista , joita ei ikinä käytetä tai peruta tai ette suostu perumaan.

Vain pieni osa tapauksista tulee edes julki. Sen kyllä ymmärrän , että Elisa ei hyödy tällaisesta kritiikistä.

Ymmärrän pointin ja en näe itsekään mitään hyötyä siinä, että palvelua ei käytetä vaan siihen kuuluva laite pölyyntyy kaapissa. 🤔

Käyttäjätaso 7

Että ei hyödy kukaan? Kyllä Elisa hyötyy niistä määräaikaisista Viihteen sopimuksista , joita ei ikinä käytetä tai peruta tai ette suostu perumaan.

Vain pieni osa tapauksista tulee edes julki. Sen kyllä ymmärrän , että Elisa ei hyödy tällaisesta kritiikistä.

Ymmärrän pointin ja en näe itsekään mitään hyötyä siinä, että palvelua ei käytetä vaan siihen kuuluva laite pölyyntyy kaapissa. 🤔

No hyvä. Tämänkin ketjun otsikossa mainitaan sana muistisairas. Minusta ei ole realismia , että sellainen henkilö muutamassa minuutissa liikkeessä oppisi käyttämään Viihdettä tai edes muistaisi mitä siellä on kerrottu.

Sellaista se elämä on.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Että ei hyödy kukaan? Kyllä Elisa hyötyy niistä määräaikaisista Viihteen sopimuksista , joita ei ikinä käytetä tai peruta tai ette suostu perumaan.

Vain pieni osa tapauksista tulee edes julki. Sen kyllä ymmärrän , että Elisa ei hyödy tällaisesta kritiikistä.

Ymmärrän pointin ja en näe itsekään mitään hyötyä siinä, että palvelua ei käytetä vaan siihen kuuluva laite pölyyntyy kaapissa. 🤔

No hyvä. Tämänkin ketjun otsikossa mainitaan sana muistisairas. Minusta ei ole realismia , että sellainen henkilö muutamassa minuutissa liikkeessä oppisi käyttämään Viihdettä tai edes muistaisi mitä siellä on kerrottu.

Sellaista se elämä on.

Ei tietenkään. 🤔 Muistisairaaksi tunnistaminen on hankalaa ellei mahdotonta myymälässä olon aikana ellei itse sitten mainitse asiasta. Näissä tietysti jälkikäteen asioiden käsittelyn merkitys korostuu.

Käyttäjätaso 7

Että ei hyödy kukaan? Kyllä Elisa hyötyy niistä määräaikaisista Viihteen sopimuksista , joita ei ikinä käytetä tai peruta tai ette suostu perumaan.

Vain pieni osa tapauksista tulee edes julki. Sen kyllä ymmärrän , että Elisa ei hyödy tällaisesta kritiikistä.

Ymmärrän pointin ja en näe itsekään mitään hyötyä siinä, että palvelua ei käytetä vaan siihen kuuluva laite pölyyntyy kaapissa. 🤔

No hyvä. Tämänkin ketjun otsikossa mainitaan sana muistisairas. Minusta ei ole realismia , että sellainen henkilö muutamassa minuutissa liikkeessä oppisi käyttämään Viihdettä tai edes muistaisi mitä siellä on kerrottu.

Sellaista se elämä on.

Ei tietenkään. 🤔 Muistisairaaksi tunnistaminen on hankalaa ellei mahdotonta myymälässä olon aikana ellei itse sitten mainitse asiasta. Näissä tietysti jälkikäteen asioiden käsittelyn merkitys korostuu.

No se tunnistaminen on joillekin vaikeaa ja toisille ei.

Jos kuitenkin pysytään faktoissa , niin noita “piironginlaatikko viihteitä” on aika läjä. Kukin voi miettiä , että miksi ja mitä asialle pitäisi tehdä.

Minä ehdotaisin määräaikaisuuden poistoa , kun se alkuperäinen syykin on jo aikoja sitten poistunut eli Viihde ei enää ole sidottu laajakaistasopimukseen.

Jos on tehnyt virheostoksen , niin sen silloin voisi helposti perua.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Jos kuitenkin pysytään faktoissa , niin noita “piironginlaatikko viihteitä” on aika läjä. Kukin voi miettiä , että miksi ja mitä asialle pitäisi tehdä.

 

Kun käyttäjiä on satoja tuhansia, varmasti piirongin laatikossa voi joitakin bokseja olla, määrää ei kuitenkaan ilman faktoja kannata kutsua "aika läjäksi".

Tahtotilamme on, että asiakas myös  käyttää palvelua, josta maksaa.

Tuollaisiin asiakkaisiin ollaan toisinaan yhteydessä ja selvitetään, miksi boksia ei ole otettu käyttöön ja tarjotaan apua ja vinkkejä siihen.

Käyttäjätaso 7

Jos kuitenkin pysytään faktoissa , niin noita “piironginlaatikko viihteitä” on aika läjä. Kukin voi miettiä , että miksi ja mitä asialle pitäisi tehdä.

 

Kun käyttäjiä on satoja tuhansia, varmasti piirongin laatikossa voi joitakin bokseja olla, määrää ei kuitenkaan ilman faktoja kannata kutsua "aika läjäksi".

Tahtotilamme on, että asiakas myös  käyttää palvelua, josta maksaa.

Tuollaisiin asiakkaisiin ollaan toisinaan yhteydessä ja selvitetään, miksi boksia ei ole otettu käyttöön ja tarjotaan apua ja vinkkejä siihen.

Se syy voi hyvinkin olla , että asiakas ei vain osaa. Tässä on koko ajan keskusteltu teemalla muistisairas. Jotta sellainen voisi palvelua käyttää , niin jonkun pitäisi se asentaa hänelle ja olla koko ajan vieressä auttamassa.

Mitä te sellaisessa tilanteessa teette? Ei siinä kertaopastus auta , kun muutaman minuuítin päästä asiakas ei muista enää niitä ohjeita.

Käyttäjätaso 7

Mitä te sellaisessa tilanteessa teette? Ei siinä kertaopastus auta , kun muutaman minuuítin päästä asiakas ei muista enää niitä ohjeita.

Mitä luulisit? Omaguru auttaa melkein ilmaiseksi, ei maksa kuin €€€€€

Osallistu keskusteluun