Skip to main content

Viaplayn aktivointikoodi saamatta tai Aition aktivointi ei onnistu? Toimi näin!


Oliko tästä hyötyä?
Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

214 kommenttia

  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 21. joulukuuta 2020

En ole saanut ohjeessa mainittua sähköpostia, jossa on Viaplayn aktivointikoodi.

Kun yritän aktivoida ”tilaukset”-valikosta, saan ilmoituksen ”palvelimella tapahtui odottamaton virhe”.


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 2933 kommenttia
  • 22. joulukuuta 2020

Moro @Hmkris ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Lisäilekkö profiiliisi asiakasnumeron niin käydään vilkaisemassa vähän että mistä kenkä puristaa? Vaikuttaisi nyt jotain olevan juntturassa eli vaatinee vähän herättelyä meidän puolelta :)


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 21. maaliskuuta 2021

@OmaYhteisö-tiimi Aktivointilinkki puuttuu. Saisinko uuden? Cheerios


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • 23. maaliskuuta 2021

Morjes @Selkeyttäjä! Jos sähköpostia ei löytynyt edes roskapostista, voit aktivoida itse Viaplayn käyttöön osoitteessa elisaviihde.fi/tilaukset, jonne pääset kirjautumaan joko Elisa Tunnuksella (sama tunnus millä kirjaudutaan OmaElisaan) tai Elisa Viihde -tunnuksella. :slight_smile: Onnistuisiko tuota kautta?


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 17. syyskuuta 2021

Mulle kans luvattiin 1 kk viaplaytä ilman mut aktivointikoodia ei oo tullu. On tarkistettu roskapostit. Chatissa käskettiin vain soitella maksulliseen aspaan. Ja minä ku ymmärsin että te edes yritätte välittää asiakkaista.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2388 kommenttia
  • 20. syyskuuta 2021
0tus kirjoitti:

Mulle kans luvattiin 1 kk viaplaytä ilman mut aktivointikoodia ei oo tullu. On tarkistettu roskapostit. Chatissa käskettiin vain soitella maksulliseen aspaan. Ja minä ku ymmärsin että te edes yritätte välittää asiakkaista.


Asiakaspalveluumme voi varata maksuttoman soittoajan tästä linkistä. Asiakaspalveluumme (010190240) soittaminen taas maksaa matkapuhelumaksun verran.

Toki voidaan katsoa asiaa tätä kautta - lisäätkö asiakasnumerosi ja sähköpostiosoitteesi profiiliisi?


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 20. syyskuuta 2021
Keinotekoinen kirjoitti:
0tus kirjoitti:

Mulle kans luvattiin 1 kk viaplaytä ilman mut aktivointikoodia ei oo tullu. On tarkistettu roskapostit. Chatissa käskettiin vain soitella maksulliseen aspaan. Ja minä ku ymmärsin että te edes yritätte välittää asiakkaista.


Asiakaspalveluumme voi varata maksuttoman soittoajan tästä linkistä. Asiakaspalveluumme (010190240) soittaminen taas maksaa matkapuhelumaksun verran.

Toki voidaan katsoa asiaa tätä kautta - lisäätkö asiakasnumerosi ja sähköpostiosoitteesi profiiliisi?

Asiakasnumeron sain lisättyä, mutta en löytäny kohtaa mihin saa sähköpostiosoitteen?


Huopa
Forum|alt.badge.img+20
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 1224 kommenttia
  • 21. syyskuuta 2021
0tus kirjoitti:
Keinotekoinen kirjoitti:
0tus kirjoitti:

Mulle kans luvattiin 1 kk viaplaytä ilman mut aktivointikoodia ei oo tullu. On tarkistettu roskapostit. Chatissa käskettiin vain soitella maksulliseen aspaan. Ja minä ku ymmärsin että te edes yritätte välittää asiakkaista.


Asiakaspalveluumme voi varata maksuttoman soittoajan tästä linkistä. Asiakaspalveluumme (010190240) soittaminen taas maksaa matkapuhelumaksun verran.

Toki voidaan katsoa asiaa tätä kautta - lisäätkö asiakasnumerosi ja sähköpostiosoitteesi profiiliisi?

Asiakasnumeron sain lisättyä, mutta en löytäny kohtaa mihin saa sähköpostiosoitteen?

Laita siihen samaan, johon laitoit asiakasnumeron:

Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen) tai

Yksityiset muistiinpanot (ei julkinen)


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 21. syyskuuta 2021
Huopa kirjoitti:
0tus kirjoitti:
Keinotekoinen kirjoitti:
0tus kirjoitti:

Mulle kans luvattiin 1 kk viaplaytä ilman mut aktivointikoodia ei oo tullu. On tarkistettu roskapostit. Chatissa käskettiin vain soitella maksulliseen aspaan. Ja minä ku ymmärsin että te edes yritätte välittää asiakkaista.


Asiakaspalveluumme voi varata maksuttoman soittoajan tästä linkistä. Asiakaspalveluumme (010190240) soittaminen taas maksaa matkapuhelumaksun verran.

Toki voidaan katsoa asiaa tätä kautta - lisäätkö asiakasnumerosi ja sähköpostiosoitteesi profiiliisi?

Asiakasnumeron sain lisättyä, mutta en löytäny kohtaa mihin saa sähköpostiosoitteen?

Laita siihen samaan, johon laitoit asiakasnumeron:

Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen) tai

Yksityiset muistiinpanot (ei julkinen)

 

Sposti lisätty


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2388 kommenttia
  • 21. syyskuuta 2021
0tus kirjoitti:
Huopa kirjoitti:
0tus kirjoitti:
Keinotekoinen kirjoitti:
0tus kirjoitti:

Mulle kans luvattiin 1 kk viaplaytä ilman mut aktivointikoodia ei oo tullu. On tarkistettu roskapostit. Chatissa käskettiin vain soitella maksulliseen aspaan. Ja minä ku ymmärsin että te edes yritätte välittää asiakkaista.


Asiakaspalveluumme voi varata maksuttoman soittoajan tästä linkistä. Asiakaspalveluumme (010190240) soittaminen taas maksaa matkapuhelumaksun verran.

Toki voidaan katsoa asiaa tätä kautta - lisäätkö asiakasnumerosi ja sähköpostiosoitteesi profiiliisi?

Asiakasnumeron sain lisättyä, mutta en löytäny kohtaa mihin saa sähköpostiosoitteen?

Laita siihen samaan, johon laitoit asiakasnumeron:

Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen) tai

Yksityiset muistiinpanot (ei julkinen)

 

Sposti lisätty


Tämä vaatii nyt hieman tarkempaa tutkintaa. Laitatko @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle yksityisviestiä niin voidaan käydä asia läpi?


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 21. syyskuuta 2021
Keinotekoinen kirjoitti:
0tus kirjoitti:
Huopa kirjoitti:
0tus kirjoitti:
Keinotekoinen kirjoitti:
0tus kirjoitti:

Mulle kans luvattiin 1 kk viaplaytä ilman mut aktivointikoodia ei oo tullu. On tarkistettu roskapostit. Chatissa käskettiin vain soitella maksulliseen aspaan. Ja minä ku ymmärsin että te edes yritätte välittää asiakkaista.


Asiakaspalveluumme voi varata maksuttoman soittoajan tästä linkistä. Asiakaspalveluumme (010190240) soittaminen taas maksaa matkapuhelumaksun verran.

Toki voidaan katsoa asiaa tätä kautta - lisäätkö asiakasnumerosi ja sähköpostiosoitteesi profiiliisi?

Asiakasnumeron sain lisättyä, mutta en löytäny kohtaa mihin saa sähköpostiosoitteen?

Laita siihen samaan, johon laitoit asiakasnumeron:

Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen) tai

Yksityiset muistiinpanot (ei julkinen)

 

Sposti lisätty


Tämä vaatii nyt hieman tarkempaa tutkintaa. Laitatko @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle yksityisviestiä niin voidaan käydä asia läpi?

 

Viestiä laitettu


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 22. syyskuuta 2021

Asia kunnossa. Kiitos!


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 22. toukokuuta 2022

En ole saanut aktivointikoodia!


Burnett
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+15
  • Elisalainen
  • 1978 kommenttia
  • 22. kesäkuuta 2022
Meitsalo kirjoitti:

En ole saanut aktivointikoodia!


Moikka @Meitsalo ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Laitatko @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle yksityisviestiä niin voidaan käydä asia läpi, mikäli asia vielä siis ajankohtainen. 🙂