Kiinnitetty keskustelu

Aloita täältä! Mikä on OmaYhteisö?

  • 16 huhtikuu 2019
  • 9 kommenttia
  • 5001 katselukerrat
Aloita täältä! Mikä on OmaYhteisö?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 893 kommenttia
Tervetuloa OmaYhteisöön, kiva nähdä!

Miksi rekisteröityä OmaYhteisöön?

OmaYhteisöön kannattaa rekisteröityä jos olet Elisan asiakas, olet siirtymässä Elisan asiakkaaksi tai olet muuten vain kiinnostunut palveluistamme, laitteista tai ICT-alasta yleisesti 📱OmaYhteisössä voit osallistua keskusteluun, kysyä apua, auttaa muita ja osallistua visaisten kysymysten ja asetuspulmien ratkaisuun. Meillä voit myös päästä osaksi tuotekehitystä ja betatestejä 🤓

Ennen kuin aloitat, lue viisi vinkkiämme Yhteisön käyttöön ja tutustuthan pelisääntöihin!

Kuinka pääset alkuun:

Luo tunnus!Klikkaa oikeasta ylälaidasta "Kirjaudu OmaYhteisöön" ja valitse "Kirjaudu Elisa Tunnuksella" tai "Luo OmaYhteisö-tunnus". Kun olet kirjautunut sisään, voit osallistua keskusteluun!
Kysy ja keskustele!Keskustelut OmaYhteisössä on jaettu aihealueisiin, jotka sisältävät useampia keskustelualueita.

Aihealueita ovat:

OmaYhteisö
Elisa Viihde ja KaapeliTV
Puhelimet ja Laitteet
Liittymät
Muut Palvelut ja Aiheet
English, Svenska

Toivo ja ideoi!Ideapajalla voit esittää toiveita ja ideoita Elisan tuotteisiin ja palveluihin liittyen. Elisa Kirjan toivepajalla voit toivoa suosikkikirjaasi Elisa Kirjan valikoimaan.

Jos sattuisi käymään niin, että vahingossa avaatkin vaikka keskustelun väärälle keskustelualueelle, ei hätää! Moderaattorimme siirtelevät keskusteluita tarvittaessa ja voivat myös korjailla otsikoita kuvaavamiksi jotta muut löytävät vastauksen kysymykseensä helpommin 🙂 Moderaattorit ovat Elisan henkilökuntaa, joilta taipuu sekä kinkkisimmät laskutusmysteerit että teknisemmätkin haasteet 💪🏻Tukenaan heillä on OmaYhteisön Luottojäsenet sekä muut jäsenet joiden kollektiivinen osaaminen on vertaansa vailla :)

OmaYhteisössä voit myös toisinaan kohdata jonkun, jolla on kuvan päällä sininen e-kirjain ja tittelinä lukee "Elisalainen" - nämä ovat Elisalla eri toimenkuvissa työskenteleviä henkilöitä mutta eivät ole kuitenkaan yhteisön päivittäisessä toiminnassa niin syvällisesti mukana kuin mitä moderaattorimme ovat.

9 kommenttia

Sähköpostiini tulee virhe ilmoitus, joka kertoo että Virhe havaittu haettaessa viestiä palvelimelta.
Mitenkähän tollainenkin ilmoitus korjataan ??
Käyttäjätaso 3
Moi ek6149 ja tervetuloa OmaYhteisöön! Suorilta käsin en osaa sanoa, käytätkö sähköpostia puhelimen sovelluksella vai tietokoneella - ilmeneekö tuo molemmilla vai vain toisella laitteella? Saatko ilmoituksen vastaanottaessa vai lähettäessä viestejä? Voit vaikka pistää meille ihan yksityisviestiäkin mikäli oli meidän sähköpostiosoite käytössä niin sitäkin kautta voidaan selvittää lähemmin elisa.fi/omayhteisotiimi 🙂
Hei. Meillä on niin huono nettiliittymä nykyään Elisalta että tv areena tökkii joka päivä ja yhteyttä näkyy olevan vain yksi palkki. Nopeus tosi huono
Jos tilannetta ei saa korjattua olemme ensi kuussa entisiä asiakkaita.
Hei. Meillä on niin huono nettiliittymä nykyään Elisalta että tv areena tökkii joka päivä ja yhteyttä näkyy olevan vain yksi palkki. Nopeus tosi huono
Jos tilannetta ei saa korjattua olemme ensi kuussa entisiä asiakkaita.

Moi, jos sinulla on 4G netti niin kuulostaa tutulta. Valituksiini vastataan aina samalla lailla - on ruuhkaa. Ihmetyttää vaan se kun mittaan nopeutta ihan mihin kellon aikaan tahansa, aina on ruuhkaa, eli hidas nopeus. Meilläpäin on siis selkeä kapasiteetti vajaus. Vasta marraskuussa ollaan kuulemma lisäämässä kapasiteettia. Siksi käytänkin usein älypuhelimeni verkkoa jos en lataa verkkoon mitään vaan vain katselen.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Hei. Meillä on niin huono nettiliittymä nykyään Elisalta että tv areena tökkii joka päivä ja yhteyttä näkyy olevan vain yksi palkki. Nopeus tosi huono
Jos tilannetta ei saa korjattua olemme ensi kuussa entisiä asiakkaita.


Tervehdys @t.kivivirta! Mielellämme katsomme asiaa läpi tarkemmin 🙂 Laittaisitko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin päästään ongelma selvittämään!
Tilasin Elisan verkkokaupasta Stockholm-nappikuulokkeet. Todettuani ne käyttökelvottomiksi palautin ne postitse Elisaan pari päivää myöhemmin, 26.8. verkkokauppaehtojen mukaisesti. Tänään sain kuitenkin laskun. Miten se on mahdollista?
Käyttäjätaso 2
Tilasin Elisan verkkokaupasta Stockholm-nappikuulokkeet. Todettuani ne käyttökelvottomiksi palautin ne postitse Elisaan pari päivää myöhemmin, 26.8. verkkokauppaehtojen mukaisesti. Tänään sain kuitenkin laskun. Miten se on mahdollista?

Moikka!

Laitatko @OmaYhteisö-tiimille yksityisviestiä niin tutkaillaan tuota asia tarkemmin läpi 😊 Merkitsetkö myöskin profiiliisi asiakasnumeron!

hei! elisa viihteeseen lisättiin viaplay. Olen aktivoinut mutten saa sitä näkyviin tv ruudulle, vaikka valikosta löytyy ja kirjauduin . vastaus on ettei minulla ole tilausta. Mitä tehdä että saan sen näkyviin?

Raili Mäkelä

Käyttäjätaso 3

hei! elisa viihteeseen lisättiin viaplay. Olen aktivoinut mutten saa sitä näkyviin tv ruudulle, vaikka valikosta löytyy ja kirjauduin . vastaus on ettei minulla ole tilausta. Mitä tehdä että saan sen näkyviin?

Raili Mäkelä

 

Laitatko vaikka Omayhteisö-tiimille yksityisviestiä täältä niin katsotaan tilannetta tarkemmin :) 

Osallistu keskusteluun