Aloita täältä! Mikä on OmaYhteisö?

  • 16 April 2019
  • 40 kommenttia
  • 14943 katselukerrat
Aloita täältä! Mikä on OmaYhteisö?

Näytä ensimmäinen kirjoitus

40 kommenttia

Miten saa paikannutettua puhelimensa, kun akussa ja virtaa ja on saanut jo lähtevien puhelujen eston?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Miten saa paikannutettua puhelimensa, kun akussa ja virtaa ja on saanut jo lähtevien puhelujen eston?

Tässä alla ohje iPhonen paikantamiseen. Et viestissäni kertonut laitteesi merkkiä ja oletko kytkenyt siihen minkäänlaisia turvatoimintoja päälle. Kaikkia laitteita ei voi edes paikantaa. 

https://support.apple.com/fi-fi/HT201472

 

Vastaava toiminto Googlen android -laitteelle:

https://support.google.com/android/answer/6160491?visit_id=637332721974359547-1329049020&p=android_device_manager&rd=1

 

https://www.google.com/android/find?

Moi ek6149 ja tervetuloa OmaYhteisöön! Suorilta käsin en osaa sanoa, käytätkö sähköpostia puhelimen sovelluksella vai tietokoneella - ilmeneekö tuo molemmilla vai vain toisella laitteella? Saatko ilmoituksen vastaanottaessa vai lähettäessä viestejä? Voit vaikka pistää meille ihan yksityisviestiäkin mikäli oli meidän sähköpostiosoite käytössä niin sitäkin kautta voidaan selvittää lähemmin elisa.fi/omayhteisotiimi 🙂

Hei! 

Hei! Olen ollut haun epäonnistumisen johdosta useaan otteeseen tänne yhteydessä ja sähköpostilla asiantuntijoihin ja tänään tuli ilmoitus puhelimeen, että virhe on korjattu. Ihan entisellään on, että mihinköhän tämä ilmoitus perustuu? Jos etsin sähköposteista jotain tiettyä, kone miettii aikansa ja tulee “palvelinvirhe” ja jotain muitakin virheilmoituksia saattaa olla tullut. Luulisi tämän olevan ihan perustoimintoon kuuluva ominaisuus, josta veloitatte joka kuukausi. Teillä on tapana kysyä, että minulla on tunne, että Elisa välittää minusta asiakkaana - minkäköhän arvosanan antaisin, hmmm?

Käyttäjätaso 5

Hei! Olen ollut haun epäonnistumisen johdosta useaan otteeseen tänne yhteydessä ja sähköpostilla asiantuntijoihin ja tänään tuli ilmoitus puhelimeen, että virhe on korjattu. Ihan entisellään on, että mihinköhän tämä ilmoitus perustuu? Jos etsin sähköposteista jotain tiettyä, kone miettii aikansa ja tulee “palvelinvirhe” ja jotain muitakin virheilmoituksia saattaa olla tullut. Luulisi tämän olevan ihan perustoimintoon kuuluva ominaisuus, josta veloitatte joka kuukausi. Teillä on tapana kysyä, että minulla on tunne, että Elisa välittää minusta asiakkaana - minkäköhän arvosanan antaisin, hmmm?

Moi! Ikävä kuulla, että ongelma edelleen ilmenee :weary: Tottakai tässä tilanteessa kun tuo ominaisuus ei ole korjaantunut, niin ei ensimmäiseen vastaukseen tyydytä ja jatketaan selvitystä.

Elisa on luvannut korjata sitä sun tätä, mutta jättänyt korjaukset puolitiehen tai ei ole edes niitä aloittanut. “Minulle tuli tunne, että Elisa välittää minusta asiakkaana” - lisätkää tähän vaihtoehto: Katin kontit! Olisi jo hyvitysten paikka - Elisa nostaa vaivihkaa hintojaan, mutta ei pidä palvelujaan edes perustasolla!

Hei En tiedä  mihin kirjoitan no tulee tähän ,sopimuksessa lukee Saunalahti tarkka perus,14.89€,silti ilmoittamatta laskussa liittymän hinta on 19.15€,ihmettelin jo kauan  laskuni suuruutta.En ymmärrä hintojenne nostoja jos niitä ei ilmoiteta minulle  ,asiakkaalle????

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @Caramba! Nyt kanattaa olla suoraan meidän asiakaspalveluun yhteydessä, niin hoidetaan asia kuntoon. Tässä OmaYhteisön puolella julkisessa keskustelussa emme pysty sopimustietoja käsittelemään. :slight_smile:

rupesin tässä kirjoittamaan kun tilasin oma gurun kotiin kun kotiteatteri meni pois päältä olen ollut pari kertaa puhelin gurun kanssa yhteydessä,nyt ajattelin että onnistuu paremmin.mutta mettään meni tuli sellainen guru joka ei juuri mitään kotiteatteri järjestelmästä.no sillä meni pari tuntia hommassa,soitti jollekin viisamalle mutta ei meinannut mitään.kunnes äkkäsi että laitto piuhoja diki boxsista kotiteatterista niin rupesi toimimaan.tämän tiedon olisin saanut oma yhtesöstä.mutta olin tiilannut jo elisalta gurun.mutta olen yhteydessä elisaan että mitä lähettää semmoisen  gurun joka ei ymmärrä mitään.terveisin hane.ps.jos olisi ammatti mies niin olisi mennyt minutti kaks

Me osallistutaan myös kisaan 😍

Chatin jälkeen olin vastaamassa palautekyselyyn mutta kesken palautteen kirjoittamisen minut kirjattiin ulos “istuntosi on vanhentunut” (note: en tosiaankaan ole hidas kirjoittaja). Palautteeni koski sitä että alunperin nettisopimuksen tehdessäni toivoin eräpäiväksi aina 14pv tai sitä seuraavan arkipäivän ja myyjä sanoi sen olevan ok. No laskutus ei kuitenkaan tätä toivetta ole noudattanut ja nyt asiakaspalveluun ollessani yhteydessä selvisi ettei moista pyyntöä ole kirjattu tai tehty ja jos nyt haluaisin pysyvän eräpäivätoiveen niin se maksaisi 12€!? (tästä ei alkuperäinen myyjä maininnut mitään) ja pelkästään eräpäivän siirtäminen (7 vrk) nykyisellä laskulla maksaisi 5€. Ikinä en mihinkään ole joutunut maksamaan eräpäivän siirrosta tai toivotusta eräpäivästä.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Chatin jälkeen olin vastaamassa palautekyselyyn mutta kesken palautteen kirjoittamisen minut kirjattiin ulos “istuntosi on vanhentunut” (note: en tosiaankaan ole hidas kirjoittaja). Palautteeni koski sitä että alunperin nettisopimuksen tehdessäni toivoin eräpäiväksi aina 14pv tai sitä seuraavan arkipäivän ja myyjä sanoi sen olevan ok. No laskutus ei kuitenkaan tätä toivetta ole noudattanut ja nyt asiakaspalveluun ollessani yhteydessä selvisi ettei moista pyyntöä ole kirjattu tai tehty ja jos nyt haluaisin pysyvän eräpäivätoiveen niin se maksaisi 12€!? (tästä ei alkuperäinen myyjä maininnut mitään) ja pelkästään eräpäivän siirtäminen (7 vrk) nykyisellä laskulla maksaisi 5€. Ikinä en mihinkään ole joutunut maksamaan eräpäivän siirrosta tai toivotusta eräpäivästä.

Meillä ei valitettavasti voi tilauksen yhteydessä valita eräpäivää laskulle. Pahoittelut, että on annettu väärää informaatiota. Pysyvä eräpäivän muutos on mahdollista laskulle tehdä mutta siitä tosiaan veloitellaan asiakaspalveluhinnaston mukaisesti. https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/asiakaspalveluhinnasto/

Hei, näkyykö muilla Elisa-boxin kautta kattoes TV1 kuuden uutisten jälkeen oman alueen uutisia ?

Ennen mulla näkyi Pohjanmaan alueuutiset ja nykyään tulee aina Uudenmaan alueuutiset .

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Hei, näkyykö muilla Elisa-boxin kautta kattoes TV1 kuuden uutisten jälkeen oman alueen uutisia ?

Ennen mulla näkyi Pohjanmaan alueuutiset ja nykyään tulee aina Uudenmaan alueuutiset .

 

Mene digiboksilla kanavapaikalle 907, sieltä näkyy Pohjanmaan alueuutiset.

Miten kirjaudutaan TV Ruutuun

Osallistu keskusteluun