Vastauksen tähän kysymykseen jakoi error404
Katso alkuperäinen viestiViaplay-palvelun aktivointi
Moikka. Viaplay-palvelu näyttää jo ilmestyneen Viihteen digiboksin Ohjelmakirjastot-valikkoon. Sen käyttö huutaa vielä aktivoimista. Milloin aktivointiohjeet tulee, notta saisi sen avattua.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Sivu 1 / 2
Moikka!
Ensi viikon aikana tulee ohjeet aktivointiin. Jos entuudestaan oli jotkin Viaplay -tunnukset, niin niillä pääsee jo nyt kirjautumaan normaalisti.
Ensi viikon aikana tulee ohjeet aktivointiin. Jos entuudestaan oli jotkin Viaplay -tunnukset, niin niillä pääsee jo nyt kirjautumaan normaalisti.
En ole ihan varma onko kyse samasta asiasta, kun uutena käyttäjänä on vielä vähän sisäistämättä nämä Viasatit, Viasportit ja Viaplayt....mutta sain samanlaiselta kuulostavan postin ja vähän perään ohjeet aktivointiin. Muuten hyvä, mutta ohjeissa olleet tunnukset eivät kyllä toimineet.
Viaplayn aktivointilinkki saapui, mutta aktivointi ei onnistu vaan saan virheilmoituksen
"Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että asiakasnumerosi ja postinumerosi ovat oikein. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240."
Täytynee soittaa asiakaspalveluun. Toivottavasti ei tarvitse kuunnella väliaikamusiikkia kovin pitkään.
Tuon aktivointilinkin key1 eli kaiketi asiakasnumero näytti niin vieraalta että yritin löytää sitä jostain OmaElisan tiedoistani mutta eihän sitä löytynyt.
"Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että asiakasnumerosi ja postinumerosi ovat oikein. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240."
Täytynee soittaa asiakaspalveluun. Toivottavasti ei tarvitse kuunnella väliaikamusiikkia kovin pitkään.
Tuon aktivointilinkin key1 eli kaiketi asiakasnumero näytti niin vieraalta että yritin löytää sitä jostain OmaElisan tiedoistani mutta eihän sitä löytynyt.
Jep, sama viesti ja virheilmoitus. Löysin mielestäni jopa jonkin oikeamman näköisen asnron OmaElisasta, mutta ei toiminut. Kiitos jos kuittaat mahdollisen aspan vastauksen tänne 😀
Pirautin asiakaspalveluun ja ongelman syyksi paljastui se, että Elisa lähettänyt turhan aikaisin tuon aktivointilinkin kun heillä on vielä housut nilkoissa järjestelmäpäivitysten osalta. Ens viikolla pitäisi tulla uusi aktivointilinkki joten jumpataan sitten uudestaan.
Käyttäjätaso 3
Miks joilla kaapelikortti nii viasatkulta ni ei saa tunnuksia aktivointii tää on syrjintää
Valitettavasti toistaiseksi tosiaan tämä Viaplay lisä ei koske kanavakorttiasiakkaita.
Käyttäjätaso 3
Aina vaa valitettavasti asia olis helppo korjata no Elisa menettää tällä konstin asiakkaita
eilen Viaplay vielä toimi. Tänään ei sitten toimi, näyttää siltä että Viaplayn puolella ei ole enää tietoa siitä, että on maksettuna kanavapaketit koska tyrkyttää tablettisovelluksessa ostamaan.
Voisikohan täsät asiasta saada tietoa viestin lähettäjältä. Sähköpostiini tupsahti no_perply@elisa.fi lähettämä viesti.
Onkohan kyseessä jokin huijausviesti/tiedeonkalastelu vai saako tuon linkin kautta oikeasti Viaplayn näkyviin ?
Ja mistäköhän sen saa näkyviin?
Ja milloin?
M
#############
"Hei!
Viasat-kanavapaketin tilaajana saat käyttöösi ilman lisämaksuja myös
Viaplay-ohjelmakirjaston. Viaplay tarjoaa sinulle sarjoja, leffoja ja
live-urheilua - missä ja milloin haluat. Voit katsoa ohjelmia niin paljon
kuin haluat tietokoneella, tabletilla, älypuhelimella, älytelevisiossa ja
pelikonsolilla lataamalla Viaplay-sovelluksen laitteeseesi. Kirjaudu käyttämään
Viaplayta ilman lisämaksuja alla olevasta linkistä. Elisa Viihde -asiakkaana
löydät Viaplay-ohjelmakirjaston myös Elisa Viihde -digiboksin Ohjelmakirjastot-osiosta N7800-digiboksilta. N7700-digiboksilla säilyy käytössä Viasat-ohjelmakirjasto.
Ota Viaplay käyttöösi täältä: XXXXXXXXX
Viihtyisiä hetkiä hyvien ohjelmien parissa!
Ystävällisin terveisin
Elisa
Tilatessasi kauttamme Viasat-kanavapaketin käsittelemme sovitun palvelun
tarjoamiseksi tarvittavia henkilötietoja noudattaen Elisan tietosuojaperiaatteita,
joista saat lisätietoa osoitteesta elisa.fi/tietosuoja.
Tilaukseesi sisältyvän Viaplay-ohjelmakirjaston toteuttaa yhteistyökumppanimme
Viaplay. Aktivoidessasi Viaplay-ohjelmakirjaston luovutamme kanssasi tekemämme
sopimuksen täytäntöönpanemiseksi yhteistyökumppanillemme sopimukseen perustuen
seuraavat tiedot palvelun tarjoamista ja tilauksesi voimassaolon varmistamista
varten: aktivointitunnus ja palvelun nimi.
Yhteistyökumppanimme käsittelee tietojasi omien tietosuojakäytäntöjensä
mukaisesti, joista saat lisätietoa osoitteesta: viaplay.fi/privacy."
Onkohan kyseessä jokin huijausviesti/tiedeonkalastelu vai saako tuon linkin kautta oikeasti Viaplayn näkyviin ?
Ja mistäköhän sen saa näkyviin?
Ja milloin?
M
#############
"Hei!
Viasat-kanavapaketin tilaajana saat käyttöösi ilman lisämaksuja myös
Viaplay-ohjelmakirjaston. Viaplay tarjoaa sinulle sarjoja, leffoja ja
live-urheilua - missä ja milloin haluat. Voit katsoa ohjelmia niin paljon
kuin haluat tietokoneella, tabletilla, älypuhelimella, älytelevisiossa ja
pelikonsolilla lataamalla Viaplay-sovelluksen laitteeseesi. Kirjaudu käyttämään
Viaplayta ilman lisämaksuja alla olevasta linkistä. Elisa Viihde -asiakkaana
löydät Viaplay-ohjelmakirjaston myös Elisa Viihde -digiboksin Ohjelmakirjastot-osiosta N7800-digiboksilta. N7700-digiboksilla säilyy käytössä Viasat-ohjelmakirjasto.
Ota Viaplay käyttöösi täältä: XXXXXXXXX
Viihtyisiä hetkiä hyvien ohjelmien parissa!
Ystävällisin terveisin
Elisa
Tilatessasi kauttamme Viasat-kanavapaketin käsittelemme sovitun palvelun
tarjoamiseksi tarvittavia henkilötietoja noudattaen Elisan tietosuojaperiaatteita,
joista saat lisätietoa osoitteesta elisa.fi/tietosuoja.
Tilaukseesi sisältyvän Viaplay-ohjelmakirjaston toteuttaa yhteistyökumppanimme
Viaplay. Aktivoidessasi Viaplay-ohjelmakirjaston luovutamme kanssasi tekemämme
sopimuksen täytäntöönpanemiseksi yhteistyökumppanillemme sopimukseen perustuen
seuraavat tiedot palvelun tarjoamista ja tilauksesi voimassaolon varmistamista
varten: aktivointitunnus ja palvelun nimi.
Yhteistyökumppanimme käsittelee tietojasi omien tietosuojakäytäntöjensä
mukaisesti, joista saat lisätietoa osoitteesta: viaplay.fi/privacy."
Ihan saman viestin sain 5.9 ja samat ihmettelyt kuin yllä!
OK.
Kanavakorttiasiakkaille aktivointilinkkiä myös. Ei voi olla niin, että samanhintaisen paketin (kaiken lisäksi määräaikais-) tilaaja on eri asemassa muihin.
Toistaiseksi kanavakorteille ei ole saatavissa Viaplay-kirjastoa 😞 Viaplayn kirjasto kuuluu digiboksilliseen Elisa Viihde -palveluun.
Tarkistin juuri sähköpostini. Edelleenkään aktivointiviestiä EI ole tullut. Viimeisin meili Elisalta on lasku. Sitä edellinen viesti on, kun yritätte (taas) saada minut jatkamaan vuosia sitten päättynyttä Elisa Viihteen määräaikaisuutta.
Jos ei sen kummemmin löydy roskapostistakaan niin laitahan meille yksityisviesti
Roskaposti kummemmin tyhjä. Asiakasnro on profiilissa jos vain viitsisitte vilkaista. Ja jos kerran osaatte lähettää kuukausittain laskun oikeaan sähköpostiosoitteeseen niin varmaan osaatte lähettää myös Viaplayn aktivointiviestin samaan osoitteeseen.
Siellähän se tosiaan jo oli. Jotta voimme varmistaa oikean sähköpostiosoitteen niin pyydän silti laittamaan meille yksityisviestin.
Moi,
mulla tuo viaplay toimi vielä viime viikolla mutta nyt ilmoittaa ettei minulla ole voimassa olevaa tilausta. Tein aktivoinnin teidän lähettämän linkin kautta jo muutama viikko sitten?
Nyt ilmoittaa tuon "Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että aktivointitunnuksesi ja palvelusi on syötetty. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240."
kuitenin hetki sitten toimi ihan normaalisti?
mulla tuo viaplay toimi vielä viime viikolla mutta nyt ilmoittaa ettei minulla ole voimassa olevaa tilausta. Tein aktivoinnin teidän lähettämän linkin kautta jo muutama viikko sitten?
Nyt ilmoittaa tuon "Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että aktivointitunnuksesi ja palvelusi on syötetty. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240."
kuitenin hetki sitten toimi ihan normaalisti?
mulla tuo viaplay toimi vielä viime viikolla mutta nyt ilmoittaa ettei minulla ole voimassa olevaa tilausta. Tein aktivoinnin teidän lähettämän linkin kautta jo muutama viikko sitten?
Nyt ilmoittaa tuon "Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että aktivointitunnuksesi ja palvelusi on syötetty. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240."
kuitenin hetki sitten toimi ihan normaalisti?
Ohho! Laitatko
Kuinka pian tuo aktivointi linkki pitäisi tulla? Tilasin viasat kulta palvelun reilu viikko sitten ja linnkiä ei ole vielä näkynyt.
Sivu 1 / 2
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi