Vastattu

Viaplay-palvelun aktivointi

  • 6 syyskuu 2019
  • 43 kommenttia
  • 10497 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

43 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
@hilly tarkista vielä sähköpostista ettei tuo viesti ole karannut roskapostiin tai vastaavaan vahingossa, pitäisi kyllä olla tullut normaalisti perille tuon aktivointilinkkiviestin. Jos ei löydy niin huikkaa tänne ja hoidetaan linkki sulle 🙂

@Wicce73 olithan tehnyt aktivoinnin Viaplay-tunnuksille sen sähköpostin kautta?

Ja molemmille lämpimästi tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂
aktivointi on tehty ja kirjautuminen viaplayhin onnistuu mutta ei voi katsoa

Ei kyllä ole missään näkynyt.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

@hilly Laittelin sulle uudestaan sun sähköpostiin sen aktivointilinkin niin nyt pitäisi sieltä löytyä :)

@Wicce73 Etkö siis mitään sisältöjä pääse katsomaan? Mitä Viaplay ilmoittaa kun yrität ohjelmia katsoa?

Mistä nyt löytyisi ohje tuon Viaplay - palvelun aktivointiin???? Ei ole tullut sähköpostilla jne. Miksi tuo linkki ei ole jossain selkeästi esillä???

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Mistä nyt löytyisi ohje tuon Viaplay - palvelun aktivointiin???? Ei ole tullut sähköpostilla jne. Miksi tuo linkki ei ole jossain selkeästi esillä???

Moro @jukcat ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Tuon ohjeen löydät siitä sähköpostista jota ei nyt näemmä sullekaan ole syystä tai toisesta tullut… :( Lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron sekä yksityisiin muistiinpanoihin käytössä olevan sähköpostiosoitteen niin pääsen vähän tarkistamaan tilannetta? :) Tuo linkki on jokaiselle henkilökohtainen, eli siksi sitä ei oikein voi mihinkään yleisemmin laittaa tarjolle vaan se tarvii toimitella tuollain “salamyhkäisesti”

Hei,

olen kanssa odotellut millonkahan mahdollisesti tuo viaplay leffat & sarjat aukeaa minulle katsottavaksi? Tilaus vahvistuksen olen saanut jo 17.11.2019 mutta en sen jälkeen mitään sisäänkirjautumis tunnuksia. Mistähän ne mahdollisesti saa?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1

@Wicce73 no voi nyt kökkö :/ Laitahan asiakasnumero profiiliin ja kerro hieman, millaisen paketin olet tilannut ja mikä on käyttöalusta. Tällainen virhe on tullut joillekin asiakkaille vastaan ja ensimmäisellä yrityksellä tämä korjattiin laittamalla kokonaan uusi linkki rekisteröintiä varten. Tietojeni mukaan tämä virhe kuitenkin on jo nyttemmin korjattu ja sen ei enää pitäisi olla aktiivinen. Perustoimenpiteet laitteille ensin - buuttaukset yms. ja sitten uusi yritys. Jos ei apua niin tosiaan asiakasnumeroa profiiliin niin kurkkailen, että sopimus itsessään on ok.

Moi. Koskakohan mahtaa tulla sähköpostiin linkki mistä pääsen aktivoimaan tuon Viaplayn, 5.9. tullessa viestissä puhuttiin ensi viikosta. Hieman on venynyt toi ensi viikko.

Moi. Koskakohan mahtaa tulla sähköpostiin linkki mistä pääsen aktivoimaan tuon Viaplayn, 5.9. tullessa viestissä puhuttiin ensi viikosta. Hieman on venynyt toi ensi viikko.

Päivitin asiakasnumeroni omiin tietoihin, kuten edellisessä viestissä oli pyydetty.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moi. Koskakohan mahtaa tulla sähköpostiin linkki mistä pääsen aktivoimaan tuon Viaplayn, 5.9. tullessa viestissä puhuttiin ensi viikosta. Hieman on venynyt toi ensi viikko.

Päivitin asiakasnumeroni omiin tietoihin, kuten edellisessä viestissä oli pyydetty.

Kiitos :) Tarkistin tilannetta ja näyttäisi että tämä taisi jo tulla kuntoon muuta kautta? :) 

 ...

Kiitos :) Tarkistin tilannetta ja näyttäisi että tämä taisi jo tulla kuntoon muuta kautta? :) 

Joo sain Chatin kautta korjattua tilanteen. Kiitoksia.

Moikka. Viaplay-palvelu näyttää jo ilmestyneen Viihteen digiboksin Ohjelmakirjastot-valikkoon. Sen käyttö huutaa vielä aktivoimista. Milloin aktivointiohjeet tulee, notta saisi sen avattua.

Ohjeita Viaplayn aktivointiin ei ole tullut.

Käyttäjätaso 4

Moikka. Viaplay-palvelu näyttää jo ilmestyneen Viihteen digiboksin Ohjelmakirjastot-valikkoon. Sen käyttö huutaa vielä aktivoimista. Milloin aktivointiohjeet tulee, notta saisi sen avattua.

Ohjeita Viaplayn aktivointiin ei ole tullut.

Moi @Castren ! Lisäiletkö asiakasnumerosi profiiliisi niin voin lähettää Viaplayn aktivointiviestin uudelleen.

Aikaisempi lähetys on voinut myös hukkua roskapostiin tai jossain tapauksessa lähetetystä viestistä on puuttunut lähetysajankohta, jolloin viesti on hukkunut jonnekin muiden postien alle.

Hei, Ei ole minullekaan tullut Viasatin aktivointitunnuksia/ohjeita, ei saapuneisiin eikä roskapostiin tähän päivään 7.7. mennessä.  Laitan asiakasnumeroni profiiliin...lieneekö sille siellä jokin paikka?

Hei, 

Ensimmäistä linkkiä ei näkynyt gmailissa. Tänään on lähtenyt toinen. Kumpaakaan ei ole mailissani. Ei roska- sun muissakaan bokseissa.

Oisko mahdollista saada linkki puhelimeeni. Lisäsin asiakasnumeroni profiiliin, joten tuo puh numeroni pitäisi olla teillä olemassa.

Kummallista..…

Ja niin, tänään todettua sekin, että jos boksi on vanha, kuten minulla, ei se edes näytä Viaplayta valikossa. Siltä osin ihmettelyni ratkesi ja saan jo hieman takkuilleen purkin tilalle upouuden.

Ehkä pääsen vkl Viaplayn ihmeelliseen mailmaan.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

@sirtie laitoin sulle linkin tulemaan uudestaan nyt tonne sähköpostiin :) 

​​​@Papparainem laitoin sulle sen linkin nyt tekstiviestillä. Tuliko perille? :) 

Kiitos, tuli

Osallistu keskusteluun