Vastattu

Viaplay-palvelun aktivointi

  • 6 syyskuu 2019
  • 31 kommenttia
  • 3785 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

31 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
@hilly tarkista vielä sähköpostista ettei tuo viesti ole karannut roskapostiin tai vastaavaan vahingossa, pitäisi kyllä olla tullut normaalisti perille tuon aktivointilinkkiviestin. Jos ei löydy niin huikkaa tänne ja hoidetaan linkki sulle 🙂

@Wicce73 olithan tehnyt aktivoinnin Viaplay-tunnuksille sen sähköpostin kautta?

Ja molemmille lämpimästi tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂
aktivointi on tehty ja kirjautuminen viaplayhin onnistuu mutta ei voi katsoa

Ei kyllä ole missään näkynyt.

Käyttäjätaso 3

@hilly Laittelin sulle uudestaan sun sähköpostiin sen aktivointilinkin niin nyt pitäisi sieltä löytyä :)

@Wicce73 Etkö siis mitään sisältöjä pääse katsomaan? Mitä Viaplay ilmoittaa kun yrität ohjelmia katsoa?

Mistä nyt löytyisi ohje tuon Viaplay - palvelun aktivointiin???? Ei ole tullut sähköpostilla jne. Miksi tuo linkki ei ole jossain selkeästi esillä???

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Mistä nyt löytyisi ohje tuon Viaplay - palvelun aktivointiin???? Ei ole tullut sähköpostilla jne. Miksi tuo linkki ei ole jossain selkeästi esillä???

Moro @jukcat ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Tuon ohjeen löydät siitä sähköpostista jota ei nyt näemmä sullekaan ole syystä tai toisesta tullut… :( Lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron sekä yksityisiin muistiinpanoihin käytössä olevan sähköpostiosoitteen niin pääsen vähän tarkistamaan tilannetta? :) Tuo linkki on jokaiselle henkilökohtainen, eli siksi sitä ei oikein voi mihinkään yleisemmin laittaa tarjolle vaan se tarvii toimitella tuollain “salamyhkäisesti”

Osallistu keskusteluun