Vastattu

Viaplay-palvelun aktivointi

  • 6 syyskuu 2019
  • 37 kommenttia
  • 6007 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

37 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
@hilly tarkista vielä sähköpostista ettei tuo viesti ole karannut roskapostiin tai vastaavaan vahingossa, pitäisi kyllä olla tullut normaalisti perille tuon aktivointilinkkiviestin. Jos ei löydy niin huikkaa tänne ja hoidetaan linkki sulle 🙂

@Wicce73 olithan tehnyt aktivoinnin Viaplay-tunnuksille sen sähköpostin kautta?

Ja molemmille lämpimästi tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂
aktivointi on tehty ja kirjautuminen viaplayhin onnistuu mutta ei voi katsoa

Ei kyllä ole missään näkynyt.

Käyttäjätaso 3

@hilly Laittelin sulle uudestaan sun sähköpostiin sen aktivointilinkin niin nyt pitäisi sieltä löytyä :)

@Wicce73 Etkö siis mitään sisältöjä pääse katsomaan? Mitä Viaplay ilmoittaa kun yrität ohjelmia katsoa?

Mistä nyt löytyisi ohje tuon Viaplay - palvelun aktivointiin???? Ei ole tullut sähköpostilla jne. Miksi tuo linkki ei ole jossain selkeästi esillä???

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Mistä nyt löytyisi ohje tuon Viaplay - palvelun aktivointiin???? Ei ole tullut sähköpostilla jne. Miksi tuo linkki ei ole jossain selkeästi esillä???

Moro @jukcat ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Tuon ohjeen löydät siitä sähköpostista jota ei nyt näemmä sullekaan ole syystä tai toisesta tullut… :( Lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron sekä yksityisiin muistiinpanoihin käytössä olevan sähköpostiosoitteen niin pääsen vähän tarkistamaan tilannetta? :) Tuo linkki on jokaiselle henkilökohtainen, eli siksi sitä ei oikein voi mihinkään yleisemmin laittaa tarjolle vaan se tarvii toimitella tuollain “salamyhkäisesti”

Hei,

olen kanssa odotellut millonkahan mahdollisesti tuo viaplay leffat & sarjat aukeaa minulle katsottavaksi? Tilaus vahvistuksen olen saanut jo 17.11.2019 mutta en sen jälkeen mitään sisäänkirjautumis tunnuksia. Mistähän ne mahdollisesti saa?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

@Wicce73 no voi nyt kökkö :/ Laitahan asiakasnumero profiiliin ja kerro hieman, millaisen paketin olet tilannut ja mikä on käyttöalusta. Tällainen virhe on tullut joillekin asiakkaille vastaan ja ensimmäisellä yrityksellä tämä korjattiin laittamalla kokonaan uusi linkki rekisteröintiä varten. Tietojeni mukaan tämä virhe kuitenkin on jo nyttemmin korjattu ja sen ei enää pitäisi olla aktiivinen. Perustoimenpiteet laitteille ensin - buuttaukset yms. ja sitten uusi yritys. Jos ei apua niin tosiaan asiakasnumeroa profiiliin niin kurkkailen, että sopimus itsessään on ok.

Moi. Koskakohan mahtaa tulla sähköpostiin linkki mistä pääsen aktivoimaan tuon Viaplayn, 5.9. tullessa viestissä puhuttiin ensi viikosta. Hieman on venynyt toi ensi viikko.

Moi. Koskakohan mahtaa tulla sähköpostiin linkki mistä pääsen aktivoimaan tuon Viaplayn, 5.9. tullessa viestissä puhuttiin ensi viikosta. Hieman on venynyt toi ensi viikko.

Päivitin asiakasnumeroni omiin tietoihin, kuten edellisessä viestissä oli pyydetty.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moi. Koskakohan mahtaa tulla sähköpostiin linkki mistä pääsen aktivoimaan tuon Viaplayn, 5.9. tullessa viestissä puhuttiin ensi viikosta. Hieman on venynyt toi ensi viikko.

Päivitin asiakasnumeroni omiin tietoihin, kuten edellisessä viestissä oli pyydetty.

Kiitos :) Tarkistin tilannetta ja näyttäisi että tämä taisi jo tulla kuntoon muuta kautta? :) 

 ...

Kiitos :) Tarkistin tilannetta ja näyttäisi että tämä taisi jo tulla kuntoon muuta kautta? :) 

Joo sain Chatin kautta korjattua tilanteen. Kiitoksia.

Osallistu keskusteluun