Skip to main content

PS5-konsolin virallinen lanseerauspäivä on 19.11.2020 :gem: 

Viimeisin erämyynti:

  • PS5 Standard ja Digital -konsolien rajoitettu erä tuli tilattavaksi Elisan myymälöihin ja Palvelupuoteihin 30.9.2022. Kyseessä on rajoitettu erä ja tilauksia ei oteta enää vastaan, kun se on myyty. 
  • Tarkempia tietoja erästä löydät tästä kommentista

 

Ajankohtainen saatavuus- ja toimitustilanne:point_down:

 

Minkälainen saatavuustilanne PlayStation 5-konsoleissa on? :thought_balloon:

  • Saatavuustilanne jatkuu edelleen haastavana ja tällä hetkellä konsoleita tulee tilattavaksi sitä mukaan, kun eriä meille saapuu. Erien myynnistä tiedotetaan erikseen tässä ketjussa.

Missä järjestyksessä laitteet toimitetaan? :thought_balloon:

  • Toimitamme laitteita toimitusjonosta tilausjärjestyksessä. Tilauksesi on siirtynyt toimitusjonoon, kun tilauksesi on kokonaisuudessaan käsitelty.

 

Alkuperäinen aloituspostaus:point_down:

PlayStation 5 -konsoli on avattu ennakkomyyntiin myös Elisan verkkokaupassa. Valitettavasti emme juuri nyt ota vastaan uusia tilauksia PS5-konsoleista huonon saatavuuden vuoksi. Tulemme saamaan rajattuja määriä konsoleita ja toimitamme niitä asiakkaille tilausjärjestyksessä.

Konsoleiden saatavuus lähiaikoina on globaalisti haastava. Elisan verkkokaupassa 18.9.2020 käynnistetty PS5 ennakkomyynti on ylittänyt kaikki arvioidut toimitusmäärät.

Tällä hetkellä on jo tiedossa, että toimitustilanne tulee olemaan pitkään haastava.  Saatavuuden on ennustettu pysyvän heikkona vielä vuonna 2021.

Valitettavasti emme voi tällä hetkellä ottaa vastaan uusia tilauksia PlayStation 5 -konsoleita, tilausmahdollisuus avataan uudelleen saatavuustilanteen helpottaessa.

 

Usein kysytyt kysymykset PlayStation 5 -konsoleiden toimituksesta ja jonotilanteesta:

 

Milloin saan tilaamani PS5 pelikonsolin?

  • Tilanne on tällä hetkellä se, että saamme kerran kuukaudessa erän PlayStation 5 -konsoleita. Saamme maahantuojalta aina erikseen tiedon kuukausittain saamastamme toimituserän suuruudesta ja toimitusaikataulusta näiden tarkentuessa. Koska tarkempaa tietoa määristä ei ole pitkälle tulevaisuuteen, emme valitettavasti pysty tarkasti arvioimaan millä hetkellä pystymme tietyn päivämäärän tilauksen toimittamaan.
  • Tiedotamme kaikkia konsolin tilanneita kuukausittain tekstiviestillä oman tilauksen tilanteesta. Näissä viesteissä ilmoitamme toimitusaika-arvion niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin kyseisen kuukauden erästä. Muille ilmoitamme, milloin lähetämme seuraavan kerran tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta. Tällä konseptilla mennään, kunnes konsoleiden saatavuustilanne paranee ja saamme isompia määriä Suomeen.

Paljonko tilauksia on toimitusjonossa ja millä sijalla olen jonossa?

  • Julkisesti emme voi valitettavasti kertoa jonossa olevien tilausten tarkkoja kappalemääriä tai yksittäisen tilauksen paikkaa jonossa. PS5 Standard -konsolin osalta jonomme on reilusti nelinumeroinen ja PS5 Digital Edition -konsolin osalta jäädään kolminumeroiseksi.

Mihin tilauspäivämäärään asti jonoa on saatu purettua?

  • Konsoli on ollut tilattavissa verkkokaupastamme ennakkomyynnin aloituspäivästä 18.9.2020 alkaen. Konsoleiden tilaus verkkokaupastamme on toistaiseksi tauolla. Ennakkomyynnin aloituspäivän tilausrypäs on siis saatu purettua ja jatkossa saapuvilla toimituserillä puretaan useamman päivän tilauksia kerrallaan.​​​​​​Kerromme viimeisen toimittamattoman tilauksen päivämäärän aina saatavuustietojen yhteydessä. Ajantasaisimman tiedon löydät siis ylempää.

Mistä voin tarkistaa oman tilaukseni tilauspäivän?

  • Tilauspäivämäärän voit tarkistaa tilausvahvistukselta (löytyy sähköpostistasi!) tai OmaElisan tilauksen seurannasta (mikäli tilauksesta on alle kuusi (6) kuukautta). Huomioithan, että kaikissa tilanteissa jonopaikka ei ole yhtäkuin tilauspäivä. Tilaus siirtyy jonoon, kun tilaus on käsitelty - tilauksen käsittelyssä tarkistetaan esimerkiksi luotto- ja osoitetiedot. Mikäli tilauksella on vaikka osoitetiedoissa virhe, siirtyy tilaus jonoon vasta kun osoite on korjattu.

Tekemäni tilaus ei näy OmaElisassa?

  • Laitetilaukset ovat OmaElisan tilauksen seurannassa näkyvillä puolen vuoden ajan. Tilaukset ovat normaalisti voimassa, eivätkä ne ole peruuntuneet, vaikka tilausta ei näy OmaElisassa. Tiedotamme kaikkia tilanneita toimitusten etenemisestä tekstiviestillä luvatun aikataulun mukaisesti. Kun tilauksesi etenee toimitukseen, lähetämme tekstiviestillä tietoa toimituksesta sekä lähetystunnuksen. Asiaa avattu enemmän tässä kommentissa.

 

 

Aiempi saatavuusviestintä:point_down:

Saatavuus- ja toimitustilanne 23.9.2020 

Arvio PS5 -lisätarvikkeiden saatavuudesta ja toimituksesta 2020 aikana

Saatavuus- ja toimitustilanne 4.11.2020

Lisätarvikkeiden saatavuus- ja toimitustilanne 12.11.2020

Saatavuus- ja toimitustilanne 1.12.2020

Saatavuus- ja toimitustilanne 13.1.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 11.2.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 17.3.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 14.4.2021

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne 14.4.2021

Tiedotus toimitustilanteesta 6.5.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 18.5.2021

Tietoa toimituksista 19.5.2021

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne 19.5.2021
Toimitustilanne 20.5.2021

Tietoa toimituksista 2.6.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 16.6.2021

Tietoa toimituksista 30.6.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 21.7.2021

 Tietoa toimituksista 5.8.2021 

Tietoa toimituksista 13.8.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 18.8.2021

 Tietoa toimituksista 1.9.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 15.9.2021

Tietoa toimituksista 7.10.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 13.10.2021

Tietoa toimituksista 29.10.2021

Tietoa toimituksista 8.11.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 17.11.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 19.1.2022

Saatavuus- ja toimitustilanne 16.3.2022

Saatavuus- ja toimitustilanne 3.2.2022

Saatavuus- ja toimitustilanne 22.4.2022

 

 

 

Päivitämme saatavuustietoja sekä toimitusten aikatauluja keskitetysti tähän ketjuun. Aiempi ketju samasta aiheesta täällä.
 

Viimeksi päivitetty 10.5.2022

Joku huija tosi pahasti päin nama Elisa yks suomen suurin firma toisella puolella maailman yks suurin firma eikä kukaan tiedä monta laite pysty toimittamaan teidän pahoittelu kuulosta että me tiedämme mutta ei voi kertoa koska teitä pitää huijata viimeksi sanoitte ei edes ollut puoli vuotta nyt yli puoli vuotta tämä kai nykyinen rosvo meininki. 🤬🤬🤬🤬🤬


Jotkut sai jotkut ei. 

 

Elisa sanoo purkaneensa jonoa Digitalin osalta 14.11.2020 asti. Ei ole purettu, oma tilaus on tehty 13.11 ja konetta ei näy ei kuulu. 

Joko näitä päiviä vedetään hatusta tai sitten niitä toimitetaan ihan summamutikassa.

Edelleenkään Elisa ei ole kommentoinut miksi mulle tota ei oo toimitettu, seuraavasta on luvattu, mutta venyy ja sattuu kaikenlaista hasardia aina matkalla. Voitteko nyt kertoa miksi nähtävästi osa asiakkaista on jonossa ohitettu?

 

 

 

 

Rauno, nyt kun lukee Elisan viestejä tarkkaan. Heille tuli vain standard malleja varastoon, jotka lähti tilaajille. Digital versiot oli tulossa, perustivat purku suunnitelman maahantuojan infoon täysin. Eli ilmoittivat tilaajille, että saavat tuotteita vaikka ne ei ollut edes fyysisesti Elisalla varastossa. Maahantuoja ilmoitti myöhemmin toimitus kuprusta ja soppa oli valmis.
Elisa mokasi lupaamalla tuotteet mitä ei edes käytännössä oltu saatu. Ymmärrän Elisan kannan, että ilmoittavat tietojensa perusteella meille asiakkaille asap toimituksista,  nyt vaan toimitus ketju oli f***ed up ja suunnitelma muuttui. Elisa halusi infota lupaustensa mukaan tietoja heti saapuvista eristä, mutta kädestä suuhun tilanteessa on aina riski tällaisiin ongelma tilanteisiin. Silti parempi minusta että Elisa kertoo tietonsa vaikka se voi vääräksi muuttua, kun on täysin hiljaa.

Sympatiaa Elisalle ja teette mitä voitte, kiitos siitä. Kätenne on kuitenkin sidottu hyvin pitkälti tässä asiassa.


"PS5 Standard ja PS5 Digital konsoleiden jonoa saatiin uudella erällä purettua seuraavasti:

  • PS5 Standard: Uudella erällä purettiin jonoa kokonaisuudessaan 2.11.2020 saakka. Muutama 3.11. tehdyistä tilauksista saatiin toimitettua tästä erästä. Tällä hetkellä toimitamme siis seuraavaksi 3.11. tehtyjä tilauksia.
  • PS5 Digital: Uudella erällä purettiin jonoa kokonaisuudessaan 14.11.2020 saakka. Muutama 15.11. tehdyistä tilauksista saatiin toimitettua tästä erästä. Tällä hetkellä toimitamme siis seuraavaksi 15.11. tehtyjä tilauksia."

 

"Saatiin purettua" sekä "Tällä hetkellä toimitamme seuraavaksi 15.11 tehtyjä tilauksia." 

 

 

En sit tiedä miten tuo pitäisi lukea. Toki tiedottaminen on ollut sekavaa alusta alkaen. 

 

Digitalista tuossa puhutaan ihan samassa mitä Stantardista. Aikamuoto menneessä. Koita tässä ottaa selvää mistä erästä edes puhutaan? Tuosta saa käsityksen, että tähän asti on jo toimitettu ja seuraavasta (joka nyt sitten viivästyi) päivästä 15.11 eteenpäin? 

 

Eikä tipu enää sympatiaa eikä teetä Elisalle kun tosiaan vedetään tauotta vihkoon.

 

Pahoillaan ollaan, kovasti pahoillaan. 

 

​​​​


"PS5 Standard ja PS5 Digital konsoleiden jonoa saatiin uudella erällä purettua seuraavasti:

  • PS5 Standard: Uudella erällä purettiin jonoa kokonaisuudessaan 2.11.2020 saakka. Muutama 3.11. tehdyistä tilauksista saatiin toimitettua tästä erästä. Tällä hetkellä toimitamme siis seuraavaksi 3.11. tehtyjä tilauksia.
  • PS5 Digital: Uudella erällä purettiin jonoa kokonaisuudessaan 14.11.2020 saakka. Muutama 15.11. tehdyistä tilauksista saatiin toimitettua tästä erästä. Tällä hetkellä toimitamme siis seuraavaksi 15.11. tehtyjä tilauksia."

 

"Saatiin purettua" sekä "Tällä hetkellä toimitamme seuraavaksi 15.11 tehtyjä tilauksia." 

 

 

En sit tiedä miten tuo pitäisi lukea. Toki tiedottaminen on ollut sekavaa alusta alkaen. 

 

Digitalista tuossa puhutaan ihan samassa mitä Stantardista. Aikamuoto menneessä. Koita tässä ottaa selvää mistä erästä edes puhutaan? Tuosta saa käsityksen, että tähän asti on jo toimitettu ja seuraavasta (joka nyt sitten viivästyi) päivästä 15.11 eteenpäin? 

 

Eikä tipu enää sympatiaa eikä teetä Elisalle kun tosiaan vedetään tauotta vihkoon.

 

Pahoillaan ollaan, kovasti pahoillaan. 

 

​​​​

Tuossahan tuo lukee selvästi, että ne on matkalla 😀


Lukee toki.

 

Tuo on vaan niin kryptinen viesti kokonaisuudessaan.

 

Kun siinä aika suoraan lukee että eriä on matkalla ja sitten että tähän asti on _on jo purettu_. 

 

Tosta viestistä saa käsityksen että jono purettu 14.11 asti ja seuraavat tulee viikolla 21-22. 

 

 


Jos tilanne on se että jonon kehutaan olevan jo puretun tuotteilla jota ei edes vielä ole Elisalla niin onhan se aivan xxxx omituinen tapa kommunikoida asiakkaiden kanssa.

 

Siksipä asiakas käsittää asian niin että kyse on aivan eri erästä. 

 

Hiffaatko?

 

//siivottu kirosana pois // Suvi 21.5.2021


Lukee toki.

 

Tuo on vaan niin kryptinen viesti kokonaisuudessaan.

 

Kun siinä aika suoraan lukee että eriä on matkalla ja sitten että tähän asti on _on jo purettu_. 

 

Tosta viestistä saa käsityksen että jono purettu 14.11 asti ja seuraavat tulee viikolla 21-22. 

 

 

Rauno, ei vaan jonoa purettu 14.11 asti ja nuo konsolit toimitetaan viikolla 21-22. Eli tuo erä mikä oli matkalla oli juuri tuo millä purettiin 14.11 asti. Olet oikeassa, siinä että viestit vähän sekaisin, mutta yhdistämällä viestit kuvio on selkeä. Ehkä harmitus sokaisee nyt ajatuksia viesteistä mitä Elisa yrittänyt kertoa.


Lukee toki.

 

Tuo on vaan niin kryptinen viesti kokonaisuudessaan.

 

Kun siinä aika suoraan lukee että eriä on matkalla ja sitten että tähän asti on _on jo purettu_. 

 

Tosta viestistä saa käsityksen että jono purettu 14.11 asti ja seuraavat tulee viikolla 21-22. 

 

 

Rauno, ei vaan jonoa purettu 14.11 asti ja nuo konsolit toimitetaan viikolla 21-22. Eli tuo erä mikä oli matkalla oli juuri tuo millä purettiin 14.11 asti. Olet oikeassa, siinä että viestit vähän sekaisin, mutta yhdistämällä viestit kuvio on selkeä. Ehkä harmitus sokaisee nyt ajatuksia viesteistä mitä Elisa yrittänyt kertoa.

 

Tiedän kyllä että asia on näin. Mutta jos Elisa kehuu purkaneensa jonoa tuotteilla joita heillä ei ei edes ole niin asiakas jätetään kyllä käsitykseen että se jono on ihan oikeasti purettu eikä se tavara seilaa vielä jossain merillä, vaan kyseessä olisi aivan eri erä. 

 

Eikä mua kyllä edes huvita selata foorumeita sivu sivulta yhdistelemässä mitään viestejä, toivon tässä uittuilullani saavani edes pientä johdonmukaisuutta ja selkeyttä tohon infoamiseen.

 

Mua ei koneen saamattomuus harmita, mua harmittaa tiedottamisen ammattitaidottomuus, aikamuodot olisi hyvä osata näissä.

 

 


Lukee toki.

 

Tuo on vaan niin kryptinen viesti kokonaisuudessaan.

 

Kun siinä aika suoraan lukee että eriä on matkalla ja sitten että tähän asti on _on jo purettu_. 

 

Tosta viestistä saa käsityksen että jono purettu 14.11 asti ja seuraavat tulee viikolla 21-22. 

 

 

Rauno, ei vaan jonoa purettu 14.11 asti ja nuo konsolit toimitetaan viikolla 21-22. Eli tuo erä mikä oli matkalla oli juuri tuo millä purettiin 14.11 asti. Olet oikeassa, siinä että viestit vähän sekaisin, mutta yhdistämällä viestit kuvio on selkeä. Ehkä harmitus sokaisee nyt ajatuksia viesteistä mitä Elisa yrittänyt kertoa.

 

Tiedän kyllä että asia on näin. Mutta jos Elisa kehuu purkaneensa jonoa tuotteilla joita heillä ei ei edes ole niin asiakas jätetään kyllä käsitykseen että se jono on ihan oikeasti purettu eikä se tavara seilaa vielä jossain merillä, vaan kyseessä olisi aivan eri erä. 

 

Eikä mua kyllä edes huvita selata foorumeita sivu sivulta yhdistelemässä mitään viestejä, toivon tässä uittuilullani saavani edes pientä johdonmukaisuutta ja selkeyttä tohon infoamiseen.

 

Mua ei koneen saamattomuus harmita, mua harmittaa tiedottamisen ammattitaidottomuus, aikamuodot olisi hyvä osata näissä.

 

 

Eiköhän Elisa selkeytä viestejään seuraavalla kerralla. Virheistä opitaan. Leuka ylös, kohti vasta tuulta ja aurinkoa.


Jotkut sai jotkut ei. 

 

Elisa sanoo purkaneensa jonoa Digitalin osalta 14.11.2020 asti. Ei ole purettu, oma tilaus on tehty 13.11 ja konetta ei näy ei kuulu. 

Joko näitä päiviä vedetään hatusta tai sitten niitä toimitetaan ihan summamutikassa.

Edelleenkään Elisa ei ole kommentoinut miksi mulle tota ei oo toimitettu, seuraavasta on luvattu, mutta venyy ja sattuu kaikenlaista hasardia aina matkalla. Voitteko nyt kertoa miksi nähtävästi osa asiakkaista on jonossa ohitettu?

@Rauno-Setä  nyt lähetettyjen laitteiden joukossa on vain Standard-konsoleita. Eli yhtään Digital-konsolia emme ole toukokuussa vielä lähettäneet, sillä kaikkien Digital-konsoleiden saapuminen on viivästynyt.


Minä tiedän tämän. Olette silti kertoneet että olette purkaneet jonon 15.11 asti vaikka ette ole. 

 

Ei tarvitse tyhmänä pitää, kyllä asia on edelleen niin että siellä ei joko osata aikamuotoja tai sitten siellä on talon tapana puhua palturia. Jos sanottu jonon olevan purettu 15.11 asti niin eihän sitä voi muuta olettaa kuin että siihen asti on toimitukset tehty ja seuraava erä olisi myöhästynyt.

 

Te ette ole itsekään perillä toimituksistanne ja oletatte, että asiakas on? 

 

Tehkää nyt ensimmäisenä se, että keskittäkää täällä tiedottaminen vaikka yhdelle ihmiselle.


Minä tiedän tämän. Olette silti kertoneet että olette purkaneet jonon 15.11 asti vaikka ette ole. 

 

Ei tarvitse tyhmänä pitää, kyllä asia on edelleen niin että siellä ei joko osata aikamuotoja tai sitten siellä on talon tapana puhua palturia. Jos sanottu jonon olevan purettu 15.11 asti niin eihän sitä voi muuta olettaa kuin että siihen asti on toimitukset tehty ja seuraava erä olisi myöhästynyt.

 

Te ette ole itsekään perillä toimituksistanne ja oletatte, että asiakas on? 

 

Tehkää nyt ensimmäisenä se, että keskittäkää täällä tiedottaminen vaikka yhdelle ihmiselle.

@Rauno-Setä Pahoittelut, en ensin huomannut tätä keskustelua, jossa puhuitte tästä sanamuodosta. Menee ihan omaan piikkiin tämä.

On totta, että tuossa tiistaina 18.5.2021 tänne OmaYhteisöön kirjtussa viestissä on virheellisesti puhuttu siitä, että Digital-konsolien osalta tilausjonoa on jo purettu 14.11.2021 saakka. Siinä pitäisi lukea “jonoa tullaan purkamaan”.

En voi kuin todeta, että tällä viikolla tässä viestimisessä on mennyt todella moni asia pieleen. Otamme opiksemme ja pyrimme parantamaan ensi kertaa varteen.
 


Jotkut sai jotkut ei. 

 

Elisa sanoo purkaneensa jonoa Digitalin osalta 14.11.2020 asti. Ei ole purettu, oma tilaus on tehty 13.11 ja konetta ei näy ei kuulu. 

Joko näitä päiviä vedetään hatusta tai sitten niitä toimitetaan ihan summamutikassa.

Edelleenkään Elisa ei ole kommentoinut miksi mulle tota ei oo toimitettu, seuraavasta on luvattu, mutta venyy ja sattuu kaikenlaista hasardia aina matkalla. Voitteko nyt kertoa miksi nähtävästi osa asiakkaista on jonossa ohitettu?

 

Rauno, nyt kun lukee Elisan viestejä tarkkaan. Heille tuli vain standard malleja varastoon, jotka lähti tilaajille. Digital versiot oli tulossa, perustivat purku suunnitelman maahantuojan infoon täysin. Eli ilmoittivat tilaajille, että saavat tuotteita vaikka ne ei ollut edes fyysisesti Elisalla varastossa. Maahantuoja ilmoitti myöhemmin toimitus kuprusta ja soppa oli valmis.
Elisa mokasi lupaamalla tuotteet mitä ei edes käytännössä oltu saatu. Ymmärrän Elisan kannan, että ilmoittavat tietojensa perusteella meille asiakkaille asap toimituksista,  nyt vaan toimitus ketju oli f***ed up ja suunnitelma muuttui. Elisa halusi infota lupaustensa mukaan tietoja heti saapuvista eristä, mutta kädestä suuhun tilanteessa on aina riski tällaisiin ongelma tilanteisiin. Silti parempi minusta että Elisa kertoo tietonsa vaikka se voi vääräksi muuttua, kun on täysin hiljaa.

Sympatiaa Elisalle ja teette mitä voitte, kiitos siitä. Kätenne on kuitenkin sidottu hyvin pitkälti tässä asiassa.

Juuri näin tässä käytännössä kävi. Halusimme toimia lupaamallamme tavalla (eli kertoa heti kun kerrottavaa on), mutta se meni nyt pieleen.


Toivon teiltä samaa kärsivällisyyttä kun maksuliikenne teillepäin tökkii. Raha kun kiertää monen mutkan kautta ja kaikenlaisia sattumuksia osuu matkalle. 

 

Ei voi muuta todeta kuin, että näitä sattuu. Muutama viikko sinne tai tänne.

 

Mun pointti on, että te pyydätte kärsivällisyyttä aina kun perseilyä tapahtuu. Toisin päin se kärsivällisyys on nollissa ollut aina. 

 

Tätäkään mielipahaa ei ihmisillä olisi tullut jos ette olisi lähetelleet viestejä että toukokuun aikana tavaraa taas tippuu asiakkaille. Kun ei tipu. Kuka tahansa voi perättömiä lupauksia tiputtella hihasta ja kun osuu tuulettimeen niin pyydellä anteeksi. Pelkkää sanahelinää taas.

 

Enkä usko että olette pahoillanne, te saatte tästä odottamisesta sentään palkan.

 

Rauhotu hyvä mies 😃 Toimitustilanne on ympäri maailmaa huono, etkä sinä ole maailman napa. Lopeta vauhkoominen ja keksi itelles vaikka joku harrastus odottelun ajaksi. 


Toivon teiltä samaa kärsivällisyyttä kun maksuliikenne teillepäin tökkii. Raha kun kiertää monen mutkan kautta ja kaikenlaisia sattumuksia osuu matkalle. 

 

Ei voi muuta todeta kuin, että näitä sattuu. Muutama viikko sinne tai tänne.

 

Mun pointti on, että te pyydätte kärsivällisyyttä aina kun perseilyä tapahtuu. Toisin päin se kärsivällisyys on nollissa ollut aina. 

 

Tätäkään mielipahaa ei ihmisillä olisi tullut jos ette olisi lähetelleet viestejä että toukokuun aikana tavaraa taas tippuu asiakkaille. Kun ei tipu. Kuka tahansa voi perättömiä lupauksia tiputtella hihasta ja kun osuu tuulettimeen niin pyydellä anteeksi. Pelkkää sanahelinää taas.

 

Enkä usko että olette pahoillanne, te saatte tästä odottamisesta sentään palkan.

 

Rauhotu hyvä mies 😃 Toimitustilanne on ympäri maailmaa huono, etkä sinä ole maailman napa. Lopeta vauhkoominen ja keksi itelles vaikka joku harrastus odottelun ajaksi. 

Syke näyttää tällä hetkellä olevan 52, eli hyvinkin rauhallinen tunnelma.

Toimitustilanne on kaikkien tiedossa. En pidä itseäni maailman napana, odotan vain faktaa, en höpöjä. 

 

Harrastuksia on runsaasti, kiitos huolenpidosta.


Milloin ennakkotilaus avataan uudestaan?


PlayStation 5 Digital -konsoleiden tilanne 20.5.2021

Harmiksemme olemme juuri saaneet maahantuojalta tiedon, että uusimman erän saapuminen varastollemme on viivästynyt. Konsolit saapuvat meille aiemmin arvioitua myöhemmin. Uusi arvioitu toimitusaika on viikoilla 24-25. 

Kun paketti lähtee meiltä matkaan, saat lähetystunnuksen ja vahvistuksen toimituksesta tekstiviestillä.

Tiedotamme muuttuneesta aikataulusta tänään 20.5.2021 tekstiviestitse kaikille, jotka ovat saamassa laitteen seuraavasta erästä. 

Pahoittelemme viivästystä :frowning2:

1) Voisiko päivittää noita UKK osion artikkeleita, eritoten "Mihin tilauspäivämäärään asti jonoa on saatu purettua?" kohta

2) Voisiko lähettää myös spostilla nuo viestit?

 

 

 


Milloin ennakkotilaus avataan uudestaan?

Oli auki vielä 5 aikaan aamulla, nyt ilmeisesti täynnä kun ei saa ostonappia enää esiin.


 

1) Voisiko päivittää noita UKK osion artikkeleita, eritoten "Mihin tilauspäivämäärään asti jonoa on saatu purettua?" kohta

@DerMeister 
 
Aloituspostauksen UKK olikin tältä osin jäänyt päivittämättä - korjasin nyt :relaxed: Kiitos huomiosta!

 

2) Voisiko lähettää myös spostilla nuo viestit?

 

Lähetimme kokeiluna sähköpostilla tiedotusta 6.5.2021 ja kuulemme mielellämme kommentteja aiheesta. Keskustelua viestinnästä on käyty toisessa keskustelussa, jatketaan siellä:point_down:
 

 


Milloin ennakkotilaus avataan uudestaan?

Oli auki vielä 5 aikaan aamulla, nyt ilmeisesti täynnä kun ei saa ostonappia enää esiin.

@TriplaKoo 

PlayStation5-konsoleiden ennakkomyynti suljettiin 1.3.2021, eikä sitä toistaiseksi ole avattu. Avataan se sitten, kun se saatavuuden osalta on järkevää.


Milloin ennakkotilaus avataan uudestaan?

Oli auki vielä 5 aikaan aamulla, nyt ilmeisesti täynnä kun ei saa ostonappia enää esiin.

@TriplaKoo 

PlayStation5-konsoleiden ennakkomyynti suljettiin 1.3.2021, eikä sitä toistaiseksi ole avattu. Avataan se sitten, kun se saatavuuden osalta on järkevää.

Hmm, siis oliko tuohon jonoon joku oma systeemi vai ihan "Osta" nappia klikkaamalla ja normaalisti tilauksen tekemällä pääsi jonoon?


Milloin ennakkotilaus avataan uudestaan?

Oli auki vielä 5 aikaan aamulla, nyt ilmeisesti täynnä kun ei saa ostonappia enää esiin.

@TriplaKoo 

PlayStation5-konsoleiden ennakkomyynti suljettiin 1.3.2021, eikä sitä toistaiseksi ole avattu. Avataan se sitten, kun se saatavuuden osalta on järkevää.

Hmm, siis oliko tuohon jonoon joku oma systeemi vai ihan "Osta" nappia klikkaamalla ja normaalisti tilauksen tekemällä pääsi jonoon?

@DerMeister “jonoon” ei pääse tällä hetkellä verkkokaupan kautta pääse, mutta asiakaspalvelun kautta (esim @OmaYhteisö-tiimi!) voit tehdä tilauksen.

Tässä kohtaa on tietenkin tärkeä huomata, että emme voi antaa edes minkäänlaista toimitusaika-arviota laitteen toimitukselle.


Milloin ennakkotilaus avataan uudestaan?

Oli auki vielä 5 aikaan aamulla, nyt ilmeisesti täynnä kun ei saa ostonappia enää esiin.

@TriplaKoo 

PlayStation5-konsoleiden ennakkomyynti suljettiin 1.3.2021, eikä sitä toistaiseksi ole avattu. Avataan se sitten, kun se saatavuuden osalta on järkevää.

Hmm, siis oliko tuohon jonoon joku oma systeemi vai ihan "Osta" nappia klikkaamalla ja normaalisti tilauksen tekemällä pääsi jonoon?

@DerMeister “jonoon” ei pääse tällä hetkellä verkkokaupan kautta pääse, mutta asiakaspalvelun kautta (esim @OmaYhteisö-tiimi!) voit tehdä tilauksen.

Tässä kohtaa on tietenkin tärkeä huomata, että emme voi antaa edes minkäänlaista toimitusaika-arviota laitteen toimitukselle.

Tätä mää vaan kauhiast ihmettelen. Täs on meneillään oikeen semmonen mysteerinäytös, sil mää onnistuin tilaamaan.

 

 


Milloin ennakkotilaus avataan uudestaan?

Oli auki vielä 5 aikaan aamulla, nyt ilmeisesti täynnä kun ei saa ostonappia enää esiin.

@TriplaKoo 

PlayStation5-konsoleiden ennakkomyynti suljettiin 1.3.2021, eikä sitä toistaiseksi ole avattu. Avataan se sitten, kun se saatavuuden osalta on järkevää.

Hmm, siis oliko tuohon jonoon joku oma systeemi vai ihan "Osta" nappia klikkaamalla ja normaalisti tilauksen tekemällä pääsi jonoon?

@DerMeister “jonoon” ei pääse tällä hetkellä verkkokaupan kautta pääse, mutta asiakaspalvelun kautta (esim @OmaYhteisö-tiimi!) voit tehdä tilauksen.

Tässä kohtaa on tietenkin tärkeä huomata, että emme voi antaa edes minkäänlaista toimitusaika-arviota laitteen toimitukselle.

Tätä mää vaan kauhiast ihmettelen. Täs on meneillään oikeen semmonen mysteerinäytös, sil mää onnistuin tilaamaan.

 

 

@DerMeister  no olihan tuo mysteeri :nerd: Verkkokaupassame löytyi nyt tämän viestisi ansiosta paikka, josta tilauksen tosiaan pääsi tekemään. Sekin on nyt suljettu.


Minä sain kans tilaukseni läpi pari päivää sitten juuri samalla tavalla kuin @DerMeister Onko siis tilaukseni oikeasti päässyt "jonoon" vai onko kyseessä vain joku bugi?

 


Osallistu keskusteluun