Skip to main content

PS5-konsolin virallinen lanseerauspäivä on 19.11.2020 :gem: 

Viimeisin erämyynti:

  • PS5 Standard ja Digital -konsolien rajoitettu erä tuli tilattavaksi Elisan myymälöihin ja Palvelupuoteihin 30.9.2022. Kyseessä on rajoitettu erä ja tilauksia ei oteta enää vastaan, kun se on myyty. 
  • Tarkempia tietoja erästä löydät tästä kommentista

 

Ajankohtainen saatavuus- ja toimitustilanne:point_down:

 

Minkälainen saatavuustilanne PlayStation 5-konsoleissa on? :thought_balloon:

  • Saatavuustilanne jatkuu edelleen haastavana ja tällä hetkellä konsoleita tulee tilattavaksi sitä mukaan, kun eriä meille saapuu. Erien myynnistä tiedotetaan erikseen tässä ketjussa.

Missä järjestyksessä laitteet toimitetaan? :thought_balloon:

  • Toimitamme laitteita toimitusjonosta tilausjärjestyksessä. Tilauksesi on siirtynyt toimitusjonoon, kun tilauksesi on kokonaisuudessaan käsitelty.

 

Alkuperäinen aloituspostaus:point_down:

PlayStation 5 -konsoli on avattu ennakkomyyntiin myös Elisan verkkokaupassa. Valitettavasti emme juuri nyt ota vastaan uusia tilauksia PS5-konsoleista huonon saatavuuden vuoksi. Tulemme saamaan rajattuja määriä konsoleita ja toimitamme niitä asiakkaille tilausjärjestyksessä.

Konsoleiden saatavuus lähiaikoina on globaalisti haastava. Elisan verkkokaupassa 18.9.2020 käynnistetty PS5 ennakkomyynti on ylittänyt kaikki arvioidut toimitusmäärät.

Tällä hetkellä on jo tiedossa, että toimitustilanne tulee olemaan pitkään haastava.  Saatavuuden on ennustettu pysyvän heikkona vielä vuonna 2021.

Valitettavasti emme voi tällä hetkellä ottaa vastaan uusia tilauksia PlayStation 5 -konsoleita, tilausmahdollisuus avataan uudelleen saatavuustilanteen helpottaessa.

 

Usein kysytyt kysymykset PlayStation 5 -konsoleiden toimituksesta ja jonotilanteesta:

 

Milloin saan tilaamani PS5 pelikonsolin?

  • Tilanne on tällä hetkellä se, että saamme kerran kuukaudessa erän PlayStation 5 -konsoleita. Saamme maahantuojalta aina erikseen tiedon kuukausittain saamastamme toimituserän suuruudesta ja toimitusaikataulusta näiden tarkentuessa. Koska tarkempaa tietoa määristä ei ole pitkälle tulevaisuuteen, emme valitettavasti pysty tarkasti arvioimaan millä hetkellä pystymme tietyn päivämäärän tilauksen toimittamaan.
  • Tiedotamme kaikkia konsolin tilanneita kuukausittain tekstiviestillä oman tilauksen tilanteesta. Näissä viesteissä ilmoitamme toimitusaika-arvion niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin kyseisen kuukauden erästä. Muille ilmoitamme, milloin lähetämme seuraavan kerran tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta. Tällä konseptilla mennään, kunnes konsoleiden saatavuustilanne paranee ja saamme isompia määriä Suomeen.

Paljonko tilauksia on toimitusjonossa ja millä sijalla olen jonossa?

  • Julkisesti emme voi valitettavasti kertoa jonossa olevien tilausten tarkkoja kappalemääriä tai yksittäisen tilauksen paikkaa jonossa. PS5 Standard -konsolin osalta jonomme on reilusti nelinumeroinen ja PS5 Digital Edition -konsolin osalta jäädään kolminumeroiseksi.

Mihin tilauspäivämäärään asti jonoa on saatu purettua?

  • Konsoli on ollut tilattavissa verkkokaupastamme ennakkomyynnin aloituspäivästä 18.9.2020 alkaen. Konsoleiden tilaus verkkokaupastamme on toistaiseksi tauolla. Ennakkomyynnin aloituspäivän tilausrypäs on siis saatu purettua ja jatkossa saapuvilla toimituserillä puretaan useamman päivän tilauksia kerrallaan.​​​​​​Kerromme viimeisen toimittamattoman tilauksen päivämäärän aina saatavuustietojen yhteydessä. Ajantasaisimman tiedon löydät siis ylempää.

Mistä voin tarkistaa oman tilaukseni tilauspäivän?

  • Tilauspäivämäärän voit tarkistaa tilausvahvistukselta (löytyy sähköpostistasi!) tai OmaElisan tilauksen seurannasta (mikäli tilauksesta on alle kuusi (6) kuukautta). Huomioithan, että kaikissa tilanteissa jonopaikka ei ole yhtäkuin tilauspäivä. Tilaus siirtyy jonoon, kun tilaus on käsitelty - tilauksen käsittelyssä tarkistetaan esimerkiksi luotto- ja osoitetiedot. Mikäli tilauksella on vaikka osoitetiedoissa virhe, siirtyy tilaus jonoon vasta kun osoite on korjattu.

Tekemäni tilaus ei näy OmaElisassa?

  • Laitetilaukset ovat OmaElisan tilauksen seurannassa näkyvillä puolen vuoden ajan. Tilaukset ovat normaalisti voimassa, eivätkä ne ole peruuntuneet, vaikka tilausta ei näy OmaElisassa. Tiedotamme kaikkia tilanneita toimitusten etenemisestä tekstiviestillä luvatun aikataulun mukaisesti. Kun tilauksesi etenee toimitukseen, lähetämme tekstiviestillä tietoa toimituksesta sekä lähetystunnuksen. Asiaa avattu enemmän tässä kommentissa.

 

 

Aiempi saatavuusviestintä:point_down:

Saatavuus- ja toimitustilanne 23.9.2020 

Arvio PS5 -lisätarvikkeiden saatavuudesta ja toimituksesta 2020 aikana

Saatavuus- ja toimitustilanne 4.11.2020

Lisätarvikkeiden saatavuus- ja toimitustilanne 12.11.2020

Saatavuus- ja toimitustilanne 1.12.2020

Saatavuus- ja toimitustilanne 13.1.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 11.2.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 17.3.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 14.4.2021

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne 14.4.2021

Tiedotus toimitustilanteesta 6.5.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 18.5.2021

Tietoa toimituksista 19.5.2021

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne 19.5.2021
Toimitustilanne 20.5.2021

Tietoa toimituksista 2.6.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 16.6.2021

Tietoa toimituksista 30.6.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 21.7.2021

 Tietoa toimituksista 5.8.2021 

Tietoa toimituksista 13.8.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 18.8.2021

 Tietoa toimituksista 1.9.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 15.9.2021

Tietoa toimituksista 7.10.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 13.10.2021

Tietoa toimituksista 29.10.2021

Tietoa toimituksista 8.11.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 17.11.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 19.1.2022

Saatavuus- ja toimitustilanne 16.3.2022

Saatavuus- ja toimitustilanne 3.2.2022

Saatavuus- ja toimitustilanne 22.4.2022

 

 

 

Päivitämme saatavuustietoja sekä toimitusten aikatauluja keskitetysti tähän ketjuun. Aiempi ketju samasta aiheesta täällä.
 

Viimeksi päivitetty 10.5.2022

Lähetämme tänään 15.9. kaikille tilaajille tietoa toimitustilanteesta tekstiviestillä. :calling:

Viestissä vahvistamme toimituksen niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin meille seuraavaksi saapuvista PS5 Standard ja PS5 Digital -konsoleiden eristä. Seuraavien erien tarkempi toimitusaika ei ole vielä tiedossa. Tarkennamme toimitusaikaa tilaajille tekstiviestitse, kun saamme lisätietoja maahantuojalta.

Muille tilaajille lähetämme tekstiviestillä tietoa yleisestä toimitustilanteesta. Tässä vielä muistiin, mihin asti jonoa tullaan saamaan purettua seuraavaksi toimitettavilla erillä. 

  • PS5 Standard: 13.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check:  
  • PS5 Digital: 9.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check: 

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran viimeistään noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 13.10. klo 15.

Tulihan tähänkin risukasaan tänään valoa, tupsahti viesti että näistä seuraavista eristä sitten liikenee tännekkinpäin konsolia, vaikkakin tarkka aikautaulu on vähän viel mysteeri mutta uskoisin että sieltä se viimeistään ens kuussa tupsahtaa.

Aikanaan se tuli tosiaan Tammikuun lopussa tilattua ja arvelin alunperin että kerkiäisi vaimon synttäreille Juhannukseksi mutta ei nyt ihan kerinnyt siihen. En silloin ollut viel tietoinen miten kiven alle nää konsolit oli kaivautunut mutta kyllähän se siinä nopeasti sit valkeni.

Alunperin harkitsin PC:n päivittämistä mutta alkoi ottaa aika nopeasti nuppiin se että ei uusia näytönohjaimia todellakaan enään sitten myytykkään suositushintoihin vaan joka firma alkoi pyytää niistä just sen verran mitä huvitti.

Nyt sitten vanha Xbox 360 saapi väistyä pölyä keräämästä teeveen alta. Saapi nauttia nyt sitten uudella tapaan 65 tuumaisen 4K töllön kuvasta.


On tätä jo odotettu! Oli kyllä mukava päivän piristys kun sai kuulla että saan konsolin seuraavasta erästä!


Lähetämme tänään 15.9. kaikille tilaajille tietoa toimitustilanteesta tekstiviestillä. :calling:

Viestissä vahvistamme toimituksen niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin meille seuraavaksi saapuvista PS5 Standard ja PS5 Digital -konsoleiden eristä. Seuraavien erien tarkempi toimitusaika ei ole vielä tiedossa. Tarkennamme toimitusaikaa tilaajille tekstiviestitse, kun saamme lisätietoja maahantuojalta.

Muille tilaajille lähetämme tekstiviestillä tietoa yleisestä toimitustilanteesta. Tässä vielä muistiin, mihin asti jonoa tullaan saamaan purettua seuraavaksi toimitettavilla erillä. 

  • PS5 Standard: 13.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check:  
  • PS5 Digital: 9.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check: 

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran viimeistään noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 13.10. klo 15.

Hei! Olen tilannut standardin 27.1., mutta en saanut eilen mitään tekstiviestiä. Missäköhän vika? :)


Lähetämme tänään 15.9. kaikille tilaajille tietoa toimitustilanteesta tekstiviestillä. :calling:

Viestissä vahvistamme toimituksen niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin meille seuraavaksi saapuvista PS5 Standard ja PS5 Digital -konsoleiden eristä. Seuraavien erien tarkempi toimitusaika ei ole vielä tiedossa. Tarkennamme toimitusaikaa tilaajille tekstiviestitse, kun saamme lisätietoja maahantuojalta.

Muille tilaajille lähetämme tekstiviestillä tietoa yleisestä toimitustilanteesta. Tässä vielä muistiin, mihin asti jonoa tullaan saamaan purettua seuraavaksi toimitettavilla erillä. 

  • PS5 Standard: 13.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check:  
  • PS5 Digital: 9.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check: 

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran viimeistään noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 13.10. klo 15.

Hei! Olen tilannut standardin 27.1., mutta en saanut eilen mitään tekstiviestiä. Missäköhän vika? :)

Hei @Katariina7x ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Ikävä kuulla, että tekstiviesti ei ole tullut sinulle perille. Nuo viestit lähtivät meidän tietojen mukaan  kaikille tilaajille 15.9. Voitaisiin tehdä niin, että tarkistetaan sinun tilauksesi. Saatko lisättyä asiakasnumeron profiiliisi, niin saisin tarkastettua tilauksesi? :relaxed:


Ette varmaan osaa mitään aikataulua sanoa että milloin syyskuun erä saapu teille? Mietin vain että ehtiikö sitä viel tän kuun aikana saada vai meenekö toimitukset lokakuun puolelle?


Ette varmaan osaa mitään aikataulua sanoa että milloin syyskuun erä saapu teille? Mietin vain että ehtiikö sitä viel tän kuun aikana saada vai meenekö toimitukset lokakuun puolelle?

Hei @Miskakiskakii,

Valitettavasti meillä ei ole vielä antaa tarkempaa arviota toimitusajasta. Odotamme tämän tarkentuvan lähiviikkoina. Ilmoitamme kyllä asiasta heti, kun saamme maahantuojalta tietoa asiasta. 


Lähetämme tänään 15.9. kaikille tilaajille tietoa toimitustilanteesta tekstiviestillä. :calling:

Viestissä vahvistamme toimituksen niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin meille seuraavaksi saapuvista PS5 Standard ja PS5 Digital -konsoleiden eristä. Seuraavien erien tarkempi toimitusaika ei ole vielä tiedossa. Tarkennamme toimitusaikaa tilaajille tekstiviestitse, kun saamme lisätietoja maahantuojalta.

Muille tilaajille lähetämme tekstiviestillä tietoa yleisestä toimitustilanteesta. Tässä vielä muistiin, mihin asti jonoa tullaan saamaan purettua seuraavaksi toimitettavilla erillä. 

  • PS5 Standard: 13.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check:  
  • PS5 Digital: 9.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check: 

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran viimeistään noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 13.10. klo 15.

Hei! Olen tilannut standardin 27.1., mutta en saanut eilen mitään tekstiviestiä. Missäköhän vika? :)

Hei @Katariina7x ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Ikävä kuulla, että tekstiviesti ei ole tullut sinulle perille. Nuo viestit lähtivät meidän tietojen mukaan  kaikille tilaajille 15.9. Voitaisiin tehdä niin, että tarkistetaan sinun tilauksesi. Saatko lisättyä asiakasnumeron profiiliisi, niin saisin tarkastettua tilauksesi? :relaxed:

Hei

Minulla sama juttu. Ei tullut viestiä

Kiitos


Lähetämme tänään 15.9. kaikille tilaajille tietoa toimitustilanteesta tekstiviestillä. :calling:

Viestissä vahvistamme toimituksen niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin meille seuraavaksi saapuvista PS5 Standard ja PS5 Digital -konsoleiden eristä. Seuraavien erien tarkempi toimitusaika ei ole vielä tiedossa. Tarkennamme toimitusaikaa tilaajille tekstiviestitse, kun saamme lisätietoja maahantuojalta.

Muille tilaajille lähetämme tekstiviestillä tietoa yleisestä toimitustilanteesta. Tässä vielä muistiin, mihin asti jonoa tullaan saamaan purettua seuraavaksi toimitettavilla erillä. 

  • PS5 Standard: 13.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check:  
  • PS5 Digital: 9.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check: 

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran viimeistään noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 13.10. klo 15.

Hei! Olen tilannut standardin 27.1., mutta en saanut eilen mitään tekstiviestiä. Missäköhän vika? :)

Hei @Katariina7x ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Ikävä kuulla, että tekstiviesti ei ole tullut sinulle perille. Nuo viestit lähtivät meidän tietojen mukaan  kaikille tilaajille 15.9. Voitaisiin tehdä niin, että tarkistetaan sinun tilauksesi. Saatko lisättyä asiakasnumeron profiiliisi, niin saisin tarkastettua tilauksesi? :relaxed:

Hei

Minulla sama juttu. Ei tullut viestiä

Kiitos

 Hei @Banaanikermajuusto ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Voitaisiin tarkistaa myös sinun tilauksesi tilanne. Saatko siis lisättyä asiakasnumeron profiiliisi?


Lähetämme tänään 15.9. kaikille tilaajille tietoa toimitustilanteesta tekstiviestillä. :calling:

Viestissä vahvistamme toimituksen niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin meille seuraavaksi saapuvista PS5 Standard ja PS5 Digital -konsoleiden eristä. Seuraavien erien tarkempi toimitusaika ei ole vielä tiedossa. Tarkennamme toimitusaikaa tilaajille tekstiviestitse, kun saamme lisätietoja maahantuojalta.

Muille tilaajille lähetämme tekstiviestillä tietoa yleisestä toimitustilanteesta. Tässä vielä muistiin, mihin asti jonoa tullaan saamaan purettua seuraavaksi toimitettavilla erillä. 

  • PS5 Standard: 13.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check:  
  • PS5 Digital: 9.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check: 

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran viimeistään noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 13.10. klo 15.

Nyt on hieman ristiriitaiset tiedot mulla. Sain tosiaan viestin että saisin mun ps5 konsolin ensi erästä, mutta sitten tulin tarkastamaan täältä lisätietoa niin jonoa pystyy purkamaan 13.2.2021 tilauksiin asti. Mun tilaus on tehty 14.2.2021. Kumpaa on nyt tässä uskominen?


Lähetämme tänään 15.9. kaikille tilaajille tietoa toimitustilanteesta tekstiviestillä. :calling:

Viestissä vahvistamme toimituksen niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin meille seuraavaksi saapuvista PS5 Standard ja PS5 Digital -konsoleiden eristä. Seuraavien erien tarkempi toimitusaika ei ole vielä tiedossa. Tarkennamme toimitusaikaa tilaajille tekstiviestitse, kun saamme lisätietoja maahantuojalta.

Muille tilaajille lähetämme tekstiviestillä tietoa yleisestä toimitustilanteesta. Tässä vielä muistiin, mihin asti jonoa tullaan saamaan purettua seuraavaksi toimitettavilla erillä. 

  • PS5 Standard: 13.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check:  
  • PS5 Digital: 9.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check: 

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran viimeistään noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 13.10. klo 15.

Nyt on hieman ristiriitaiset tiedot mulla. Sain tosiaan viestin että saisin mun ps5 konsolin ensi erästä, mutta sitten tulin tarkastamaan täältä lisätietoa niin jonoa pystyy purkamaan 13.2.2021 tilauksiin asti. Mun tilaus on tehty 14.2.2021. Kumpaa on nyt tässä uskominen?

Hei @KumiKale!

Seuraavalla erällä saadaan purettua jonoa kokonaisuudessaan PS5 Standardien osalta 13.2. asti. Muutama 14.2. tehdyistä tilauksista saadaan toimitettua tästä seuraavasta erästä. Seuraavaksi siis toimitamme 14.2. tehtyjä tilauksia. 


Eli voin siis olla luottavaisin mielin että saan seuraavasta erästä ps5 konsolin kun olen viestinkin asiasta saanut 😊


Lähetämme tänään 15.9. kaikille tilaajille tietoa toimitustilanteesta tekstiviestillä. :calling:

Viestissä vahvistamme toimituksen niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin meille seuraavaksi saapuvista PS5 Standard ja PS5 Digital -konsoleiden eristä. Seuraavien erien tarkempi toimitusaika ei ole vielä tiedossa. Tarkennamme toimitusaikaa tilaajille tekstiviestitse, kun saamme lisätietoja maahantuojalta.

Muille tilaajille lähetämme tekstiviestillä tietoa yleisestä toimitustilanteesta. Tässä vielä muistiin, mihin asti jonoa tullaan saamaan purettua seuraavaksi toimitettavilla erillä. 

  • PS5 Standard: 13.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check:  
  • PS5 Digital: 9.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check: 

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran viimeistään noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 13.10. klo 15.

Nyt on hieman ristiriitaiset tiedot mulla. Sain tosiaan viestin että saisin mun ps5 konsolin ensi erästä, mutta sitten tulin tarkastamaan täältä lisätietoa niin jonoa pystyy purkamaan 13.2.2021 tilauksiin asti. Mun tilaus on tehty 14.2.2021. Kumpaa on nyt tässä uskominen?

Hei @KumiKale!

Seuraavalla erällä saadaan purettua jonoa kokonaisuudessaan PS5 Standardien osalta 13.2. asti. Muutama 14.2. tehdyistä tilauksista saadaan toimitettua tästä seuraavasta erästä. Seuraavaksi siis toimitamme 14.2. tehtyjä tilauksia. 

Eli voin siis olla luottavaisin mielin että saan ps5 konsolin seuraavasta erästä kun kerta viestinkin olen asiasta saanut 😊


Eli voin siis olla luottavaisin mielin että saan seuraavasta erästä ps5 konsolin kun olen viestinkin asiasta saanut 😊

Hei @KumiKale,

Juuri näin! :blush:


Lähetämme tänään 15.9. kaikille tilaajille tietoa toimitustilanteesta tekstiviestillä. :calling:

Viestissä vahvistamme toimituksen niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin meille seuraavaksi saapuvista PS5 Standard ja PS5 Digital -konsoleiden eristä. Seuraavien erien tarkempi toimitusaika ei ole vielä tiedossa. Tarkennamme toimitusaikaa tilaajille tekstiviestitse, kun saamme lisätietoja maahantuojalta.

Muille tilaajille lähetämme tekstiviestillä tietoa yleisestä toimitustilanteesta. Tässä vielä muistiin, mihin asti jonoa tullaan saamaan purettua seuraavaksi toimitettavilla erillä. 

  • PS5 Standard: 13.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check:  
  • PS5 Digital: 9.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check: 

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran viimeistään noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 13.10. klo 15.

Miten Helmikuulla on tilauksia? 🤔 Itse seurasin hartaasti alkuvuodesta että pääsisikö tilaamaan, nyt olen jo sitten luovuttanut sen suhteen.


Lähetämme tänään 15.9. kaikille tilaajille tietoa toimitustilanteesta tekstiviestillä. :calling:

Viestissä vahvistamme toimituksen niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin meille seuraavaksi saapuvista PS5 Standard ja PS5 Digital -konsoleiden eristä. Seuraavien erien tarkempi toimitusaika ei ole vielä tiedossa. Tarkennamme toimitusaikaa tilaajille tekstiviestitse, kun saamme lisätietoja maahantuojalta.

Muille tilaajille lähetämme tekstiviestillä tietoa yleisestä toimitustilanteesta. Tässä vielä muistiin, mihin asti jonoa tullaan saamaan purettua seuraavaksi toimitettavilla erillä. 

  • PS5 Standard: 13.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check:  
  • PS5 Digital: 9.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check: 

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran viimeistään noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 13.10. klo 15.

Miten Helmikuulla on tilauksia? 🤔 Itse seurasin hartaasti alkuvuodesta että pääsisikö tilaamaan, nyt olen jo sitten luovuttanut sen suhteen.

Hei @Sweetheart,

Julkisesti emme voi valitettavasti kertoa jonossa olevien tilausten tarkkoja kappalemääriä. Meillä ei vielä myöskään ole tiedossa, milloin PS5-konsoleita tulee taas tilattavaksi. Ilmoitamme tästä kuitenkin heti täällä OmaYhteisössä, kun saamme asiasta tarkempaa tietoa. :relaxed:


osaatteko sanoa yhtään aikataulua milloin tämän erän konsolit saapuvat teille?


osaatteko sanoa yhtään aikataulua milloin tämän erän konsolit saapuvat teille?

 

Samaa mietin.. ‘’lähiviikkoina’’ on aika ympäripyöreä arvio aikataulunsa suhteen. Onko mitään arviota millon Teille toimitus tulee?


osaatteko sanoa yhtään aikataulua milloin tämän erän konsolit saapuvat teille?

 

Samaa mietin.. ‘’lähiviikkoina’’ on aika ympäripyöreä arvio aikataulunsa suhteen. Onko mitään arviota millon Teille toimitus tulee?

Yleensä lähiviikkoina on ihan parin viikon sisällä. Muistakaa että Elisa on vaan tuotteen välittäjä, ei he voi toimittaa enempää kuin saavat. Lisäksi Elisa myös elää sen tiedossa mitä he saavat. PS5 kohdalla kaikki toimitus ajat on venyneet ja jokainen kuvitteli että aika parantaa saatavuus haasteissa, mutta ei kenenkään kristallipallo tätä tilannetta osannut ennustaa. Ja ihan vinkkinä, kun olisi tilannut tuotteen aikaisemmin, niin se olisi tullut aikaisemmin itselle, ei tarvitse marmattaa kun ei saa tuotetta.


osaatteko sanoa yhtään aikataulua milloin tämän erän konsolit saapuvat teille?

 

Samaa mietin.. ‘’lähiviikkoina’’ on aika ympäripyöreä arvio aikataulunsa suhteen. Onko mitään arviota millon Teille toimitus tulee?

Yleensä lähiviikkoina on ihan parin viikon sisällä. Muistakaa että Elisa on vaan tuotteen välittäjä, ei he voi toimittaa enempää kuin saavat. Lisäksi Elisa myös elää sen tiedossa mitä he saavat. PS5 kohdalla kaikki toimitus ajat on venyneet ja jokainen kuvitteli että aika parantaa saatavuus haasteissa, mutta ei kenenkään kristallipallo tätä tilannetta osannut ennustaa. Ja ihan vinkkinä, kun olisi tilannut tuotteen aikaisemmin, niin se olisi tullut aikaisemmin itselle, ei tarvitse marmattaa kun ei saa tuotetta.

Noniin herneet pois nenästä, kukaan tässä mitään marmata vaan kysyy mahdollista lisätietoa. -Vai eikö ostamansa tuotteen perään saa kysyä? -Toiseksi, tässä on nyt vuodenpäivät koneet liikkunut kuukausittain tilaajille, ja nyt kun kerrotaan ‘’lähiviikkoina’’ niin se voi viitata esim. jopa 2kk taukoon toimituksissa, ja siihen saa tarkennusta kysyä. Toivottavasti sinäkin pian saat koneen niin ehkä tuo kiukku helpottaa :)


Lähetämme tänään 15.9. kaikille tilaajille tietoa toimitustilanteesta tekstiviestillä. :calling:

Viestissä vahvistamme toimituksen niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin meille seuraavaksi saapuvista PS5 Standard ja PS5 Digital -konsoleiden eristä. Seuraavien erien tarkempi toimitusaika ei ole vielä tiedossa. Tarkennamme toimitusaikaa tilaajille tekstiviestitse, kun saamme lisätietoja maahantuojalta.

Muille tilaajille lähetämme tekstiviestillä tietoa yleisestä toimitustilanteesta. Tässä vielä muistiin, mihin asti jonoa tullaan saamaan purettua seuraavaksi toimitettavilla erillä. 

  • PS5 Standard: 13.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check:  
  • PS5 Digital: 9.2.2021 asti tehdyt tilaukset :ballot_box_with_check: 

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran viimeistään noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 13.10. klo 15.

Miten Helmikuulla on tilauksia? 🤔 Itse seurasin hartaasti alkuvuodesta että pääsisikö tilaamaan, nyt olen jo sitten luovuttanut sen suhteen.

Hei @Sweetheart,

Julkisesti emme voi valitettavasti kertoa jonossa olevien tilausten tarkkoja kappalemääriä. Meillä ei vielä myöskään ole tiedossa, milloin PS5-konsoleita tulee taas tilattavaksi. Ilmoitamme tästä kuitenkin heti täällä OmaYhteisössä, kun saamme asiasta tarkempaa tietoa. :relaxed:

No enhän mä sitä kysynyt vaan sitä että miten helmikuulla on tilauksia kun en ite pystynyt tilaamaan sillon 😛


osaatteko sanoa yhtään aikataulua milloin tämän erän konsolit saapuvat teille?

 

Samaa mietin.. ‘’lähiviikkoina’’ on aika ympäripyöreä arvio aikataulunsa suhteen. Onko mitään arviota millon Teille toimitus tulee?

Yleensä lähiviikkoina on ihan parin viikon sisällä. Muistakaa että Elisa on vaan tuotteen välittäjä, ei he voi toimittaa enempää kuin saavat. Lisäksi Elisa myös elää sen tiedossa mitä he saavat. PS5 kohdalla kaikki toimitus ajat on venyneet ja jokainen kuvitteli että aika parantaa saatavuus haasteissa, mutta ei kenenkään kristallipallo tätä tilannetta osannut ennustaa. Ja ihan vinkkinä, kun olisi tilannut tuotteen aikaisemmin, niin se olisi tullut aikaisemmin itselle, ei tarvitse marmattaa kun ei saa tuotetta.

Noniin herneet pois nenästä, kukaan tässä mitään marmata vaan kysyy mahdollista lisätietoa. -Vai eikö ostamansa tuotteen perään saa kysyä? -Toiseksi, tässä on nyt vuodenpäivät koneet liikkunut kuukausittain tilaajille, ja nyt kun kerrotaan ‘’lähiviikkoina’’ niin se voi viitata esim. jopa 2kk taukoon toimituksissa, ja siihen saa tarkennusta kysyä. Toivottavasti sinäkin pian saat koneen niin ehkä tuo kiukku helpottaa :)

Pelannut jo pitkään PS5:lla, kun tilasin sen ajoissa 😆


osaatteko sanoa yhtään aikataulua milloin tämän erän konsolit saapuvat teille?

 

Samaa mietin.. ‘’lähiviikkoina’’ on aika ympäripyöreä arvio aikataulunsa suhteen. Onko mitään arviota millon Teille toimitus tulee?

Yleensä lähiviikkoina on ihan parin viikon sisällä. Muistakaa että Elisa on vaan tuotteen välittäjä, ei he voi toimittaa enempää kuin saavat. Lisäksi Elisa myös elää sen tiedossa mitä he saavat. PS5 kohdalla kaikki toimitus ajat on venyneet ja jokainen kuvitteli että aika parantaa saatavuus haasteissa, mutta ei kenenkään kristallipallo tätä tilannetta osannut ennustaa. Ja ihan vinkkinä, kun olisi tilannut tuotteen aikaisemmin, niin se olisi tullut aikaisemmin itselle, ei tarvitse marmattaa kun ei saa tuotetta.

Noniin herneet pois nenästä, kukaan tässä mitään marmata vaan kysyy mahdollista lisätietoa. -Vai eikö ostamansa tuotteen perään saa kysyä? -Toiseksi, tässä on nyt vuodenpäivät koneet liikkunut kuukausittain tilaajille, ja nyt kun kerrotaan ‘’lähiviikkoina’’ niin se voi viitata esim. jopa 2kk taukoon toimituksissa, ja siihen saa tarkennusta kysyä. Toivottavasti sinäkin pian saat koneen niin ehkä tuo kiukku helpottaa :)

Pelannut jo pitkään PS5:lla, kun tilasin sen ajoissa 😆

Voi ei, kateus syö mut hengiltä 😂 kuvitteletko jotenkin että esim mua jollakitapaa harmittaa etten ole vielä omaani saanut? Että ei ole muuta elämää kuin se kone? Muutenhan se mullakin tod.näk jo olisi mut ei oo kato ollut mitää hätää tilata toisinko… Mut, Menehän pelaa sitä konetta vaikka jos ei oo muuta tekemistä. Täällä jutellaan koneen saatavuudesta, ite en ainakaan täällä jaksais notkua jos kone jo olisi 😉 mutta eiköhän jätetä tämä tähän ja säästetä palsta sille kuuluvalle keskustelulle. Kiitti moi 👋


Väliaikatietoa seuraavan erän toimituksiin liittyen

Olemme saaneet maahantuojalta arvion seuraavan PS5 Standard-konsolin erän toimitusajasta. PS5 Digitalin osalta emme vielä ole saaneet maahantuojalta arviota seuraavan erän toimitusajasta. 

Tässä vielä muistiin seuraavien erien aikatauluarvio:

  • PS5 Standard: Lähetämme tänään väliaikatietoja tekstiviestillä niille tilaajille, jotka saivat aiemmin vahvistuksen, että tulevat saamaan konsolin seuraavasta erästä. Tämän hetkinen aikatauluarvio toimitukselle on viikoilla 40-41Lähetämme vielä erikseen vahvistusviestin ja lähetystunnuksen, kun paketti on lähtenyt matkaan. 
  • PS5 Digital: Tarkennamme toimitusaikaa heti, kun saamme lisätietoja maahantuojalta.

Lähetämme tekstiviestillä tietoa yleisestä toimitustilanteesta seuraavan kerran viimeistään keskiviikkona 13.10. klo 15 jonossa oleville tilaajille. 


osaatteko sanoa yhtään aikataulua milloin tämän erän konsolit saapuvat teille?

 

Samaa mietin.. ‘’lähiviikkoina’’ on aika ympäripyöreä arvio aikataulunsa suhteen. Onko mitään arviota millon Teille toimitus tulee?

Yleensä lähiviikkoina on ihan parin viikon sisällä. Muistakaa että Elisa on vaan tuotteen välittäjä, ei he voi toimittaa enempää kuin saavat. Lisäksi Elisa myös elää sen tiedossa mitä he saavat. PS5 kohdalla kaikki toimitus ajat on venyneet ja jokainen kuvitteli että aika parantaa saatavuus haasteissa, mutta ei kenenkään kristallipallo tätä tilannetta osannut ennustaa. Ja ihan vinkkinä, kun olisi tilannut tuotteen aikaisemmin, niin se olisi tullut aikaisemmin itselle, ei tarvitse marmattaa kun ei saa tuotetta.

Hei @Miskakiskakii, @jansrno, @Mjo78!

Päivitin väliaikatietoa seuraavien erien toimituksiin liittyen tänne:relaxed:


Osallistu keskusteluun