F.A.Q.

Sony PlayStation 5 virallinen odotus- ja saatavuustietokysely

Sony PlayStation 5 virallinen odotus- ja saatavuustietokysely

Näytä ensimmäinen kirjoitus

1597 kommenttia

Tilauksen hyväksymisnappi puuttuu

 

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Verkkokaupan kanssa on tosiaan ilmennyt harmillisesti teknisiä ongelmia. Selvitämme näitä parhaillaan ja pyrimme korjaamaan asian mahdollisimman pian. Päivitämme tilannetietoa tänne OmaYhteisöön. 

Nyt pääsin jo toimitusta valitsemaan kun meni taas nurin.

Saiko kukaan edes tilattua? Taas varauduttu niiin hyvin tähänki.. sivut toimi ollenkaan, aivan naurettavaa toimintaa.

Käyttäjätaso 3

Itse pääsin kaikki vaiheet läpi ja hyväksyin viimeiseksi sopimusehdot. Sitten nurin. Taas.

Toimitustapa pitäisi valita, mutta ei ole mistä valita...

 

Olipa taas surkea ostokokemus. Sain PS5:en ostoskoriin mut ei päässy millää maksamaan. Ja 20 minsan pääst se vaa poistetaan ostoskorista.

Käyttäjätaso 1

Kiitos Elisalle surkeasta palvelusta. 

Nytkö ne on kaikki myyty? Meni ostoskori tyhjäksi ja ilmoittaa, että ei ole enää saatavilla.

Käyttäjätaso 2

No kylläpäs meni kokonaisvaltaisesti ja lahjakkaasti päin *ttua tämä Elisalta.

  1. Koneet tuli ennen kymmentä myyntiin
  2. Tilaussivu ei latautunut
  3. Hilpare ei mennyt ostoskoriin
  4. Sitten se meni ostoskoriin mutta tilatessa ei KIRJAUTUMINEN TOIMINUT
  5. Kaikki meni nurin ja mikään ei toiminut varttiin
  6. Satunnaisesti aukesi joku sivu jossain ja välillä oli kama ostoskorissa ja välillä ei, paljon sekavaa kliksuttelua
  7. Yhtäkkiä ostoskori latautui uudestaan ja tilauksen viimeistelyjuhlallisuudet oli nenän edessä
  8. Kirjautuminen onnistui mutta toimitustavan valinta ei!! Kävin niistä kaikki läpi niin kauan kunnes joku ihan sama mikä toimi, eikös tällä pitänyt olla jumalauta ilmainen kotiinkuljetuskin ja kaikki? Nyt en edes muista mikä niistä maksullisista vaihtoehdoista mulle tuli.
  9. Loppuviimein tilausta ei pystynyt viimeistelemään kun nappi puuttui!!!
  10. Nappi ilmestyi kun riittävän monta kertaa vaihtoi toimitustapaa toimimattomiin ja takaisin siihen ainoaan toimivaan, mitään siitä napista ei tapahtunut. 80-luvun tyyliin tarpeeksi monta kertaa kun painoi tuota “printtinappia” niin asia meni eteenpäin ja tilausvahvistusasia tuli ruudulle. Ja tekstari puhelimeen. Lupailtiin vahvaria sähköpostiin, ei ole näkynyt. (jaa mutta nyt tulikin, näköjään nouto Matkahuollon toimipisteestä, sentään tästä läheltä ja hintaa 5,90e).

Edelleen olen epätietoinen sainko konsolin ja milloin sen saa?? Mistä tätä voi tiedustella vai onko teillä kaikki aivan kujalla?

Ei se teiltä nyt putkeen mennyt. Sekoilu samanlaista kuin Lippupalvelulla aikoinaan. Meinasin vaihtaa liittymän takaisin Elisalle kun katsoin että olisi pari euroa halvempi kuukausimaksu kuin nyt Telialla. En vaihda.

Sain tilauksen läpi 10:27

Sama täällä, näyttää olevan loppu.

 

Ehkä ensi vuoden jouluksi...

Käyttäjätaso 2

Ihan käsittämätön farssi, mutta mitä voi odottaa. Miksei tällaista varten pysty hankkimaan hetkellisesti lisää servereitä kun varmasti on tiedossa, että tulee iso ryntäys ostamaan tuota. Olin tasan kello 10 ostamassa tuotetta, sain sen koriin ja kerran pääsin tilauksen viimeiseen vaiheeseen ja siihen se jäi. Yhtäkkiä tuote oli vain poistunut korista. Reilua?

Lähtis liittymät vaihtoon, mutta ihan yhtä huonosti muutkin tän hoitaisi, niin ei edes kannata.

Kiitos tästä joulumielestä!

Olin jo valitsemassa maksutapaa 10:00 aikoihin ja nyt tulee ilmoitus että korissa ollut tuote on poistunut valikoimista?

Ihan kostoksi laitetaan jatkossa liittymät kilpailijalta :DD

Sain jopa teksitiviestin Elisalta “Hienoa, että löysit valikoimistamme tuotteen jne….” mutta laitetta en saanut kun kauppa kaatui tilausvaiheessa kokoajan, jännityksellä odotan sainko laitteen vai en, miten on Elisa, sainko sen?

Todella huomosti toteutettu tämä verkkokauppa.

Sain konsolin koriin ja serveri jumitteli aikansa, jonka jälkeen ostoskori tyhjentyi itsekseen.

Miten on mahdollista, että joku muu pääsee edelle. Konsoli oli varattu koriin heti kymmenen jälkeen..

Joopa joo!

Sain ostoskoriin (levyasemallisen ps5) asti ja kun aloin kirjautumaan niin siinä vaiheessa romahti sivu… siinä sitten verkkokaupan ja ostoskorin välillä poukkoilua 20 minuuttia kun sivut tökkii ja takkuaa ja lopulta kun sivut alkaa toimimaan niin tuote onkin poistunut myynnistä ja ostoskorista…
V***U sanon minä mitä touhua!

Käyttäjätaso 1

No kylläpäs meni kokonaisvaltaisesti ja lahjakkaasti päin *ttua tämä Elisalta.

  1. Koneet tuli ennen kymmintä myyntiin
  2. Tilaussivu ei latautunut
  3. Hilpare ei mennyt ostoskoriin
  4. Sitten se meni ostoskoriin mutta tilatessa ei KIRJAUTUMINEN TOIMINUT
  5. Kaikki meni nurin ja mikään ei toiminut varttiin
  6. Satunnaisesti aukesi joku sivu jossain ja välillä oli kama ostoskorissa ja välillä ei, paljon sekavaa kliksuttelua
  7. Yhtäkkiä ostoskori latautui uudestaan ja tilauksen viimeistelyjuhlallisuudet oli nenän edessä
  8. Kirjautuminen onnistuis mutta toimitustavan valinta ei!! Kävin niistä kaikki läpi niin kauan kunnes joku ihan sama mikä toimi, eikös tällä pitänyt olla jumalauta ilmainen kotiinkuljetuskin ja kaikki? Nyt en edes muista mikä niistä maksullisista vaihtoehdoista mulle tuli.
  9. Loppuviimein tilausta ei pystynyt viimeistelemään kun nappi puuttui!!!
  10. Nappi ilmestyi, mitään siitä ei tapahtunut. 80-luvun tyyliin tarpeeksi monta kertaa kun painoi tuota “printtinappia” niin asia meni eteenpäin ja tilausvahvistusasia tuli ruudulle. Ja tekstari puhelimeen. Lupailtiin vahvaria sähköpostiin, ei ole näkynyt. (jaa mutta nyt tulikin, näköjään nouto Matkahuollon toimipisteestä, sentään tästä läheltä ja hintaa 5,90e).

Edelleen olen epätietoinen sainko konsolin ja milloin sen saa?? Mitä tätä voi tiedustella vai onko teillä kaikki aivan kujalla?

Ei se teiltä nyt putkeen mennyt. Sekoilu samanlaista kuin Lippupalvelulla aikoinaan.

Uskomatonta bataattia Elisalta. Yllä olevasta tiivistetysti omatkin ongelmat. En saanut tilausta perille.

//Muokattu kirosana pois //Suvi 14.12.2021

Käsittämätöntä, että kesken tilauksen voi laite hävitä ostoskorista, no onko Elisa ikinä osannut tehdä mitään oikein….

Käyttäjätaso 1

Olipa antiklimaattista. Kymmeneltä sain tuotteen koriin ja puoli tuntia yritettyäni saada sen maksetuksi, se katosi korista.

Sama homma. Yli 20 minuuttia yritin saada stanu-konetta hommattua! 3 kertaa ostoskoriin asti ja sitten nurin koko sonta! Ei himskatti voi nykyaikana sössiytyä järjestelmä näin pahasti. Ja vielä oman operaattorin kaupassa! Sitten yritin digi-versiota tilata ja hups, olikin 6 konsolia ostoskorissa. Pyllystä on.

Edit: Kirosanat siivottu pois. -Keinotekoinen

Ei voi mitään, hyvä oli oma yritys. Lapselle Ryhmä Haut pyörimään ja vähän muroja. Kaksi kertaa sain ostoskoriin ja tilausta viimeistelemäänkin, mutta kirjautui aina ulos ja en päässyt maaliin. Vaimokin yritti ja pääsi melko lähelle. Sitten ostoskori meni itsestään tyhjäksi ja se oli siinä. Kysyntä on niin valtavaa, että ymmärrän kyllä että kaupat kaatuu. Pettymys, mutta minkäs sille tekee. Kiitos mahdollisuudesta kuitenkin!

Käyttäjätaso 1

Kylläpäs oli taas vahva näyte Elisan osaamisesta.
En tiedä millä Pentium + modeemi virityksellä tätä pyöritetään, minä sain PS5:n 4 kertaa koriin mutta kun menin kassalle niin “yhteys katkaistu..”

VAHVAA OSAAMISTA !!!

Nytkö ne on kaikki myyty? Meni ostoskori tyhjäksi ja ilmoittaa, että ei ole enää saatavilla.

Saman teki täällä!

Oikeasti! Kukkakaali mitä touhua. Markkinoidaan itseä Suomen suurimpana operaattorina ja verkkokauppa ei selviä pystyssä edes 500 pleikkarin  myynnistä. Elisa oli jälleen kerran iso pettymys. Täytyy harkita koko poppoon liittymien ja firman liittymien vaihtoa.

 

//Muokattu kirosana pois //Suvi 14.12.2021

 

Sain laitteen ostoskoriin heti niiden tullessa myyntiin ja sen jälkeen kaatui sivu. Muutaman kerran pääsin sisäänkirjautumis vaiheeseen ja sitten kaatui taas sivu joka kerta kunnes tuote poistettiin automaattiseti ostoskorista. Eipä oikein mennyt nappiin tämä ostokokemus.

Osallistu keskusteluun