F.A.Q.

Sony PlayStation 5 virallinen odotus- ja saatavuustietokysely

Sony PlayStation 5 virallinen odotus- ja saatavuustietokysely

Näytä ensimmäinen kirjoitus

1597 kommenttia

En mitenkään ymmärrä miksei voi saada tietoa siitä missä kohtaa jonoa tällä hetkellä on. Tietäisi edes sinnepäin jos konsolia saa ennen juhannusta, joulua tai eläkettä.

Minäkin maksoin koko summan suorana parissa minuutissa, tilausvahvistus saapui ja sen jälkeen sama h*lvetin rumba sekavine viesteineen alkoi kuten monilla muilla. Viivästyksiä->viikolla 21 OK → olet sittenkin jonossa.

 Käsittämätöntä tunarointia. Kaikkihan tiedämme että näissä on toimitusvaikeuksia.  Sen takia meilläkin oli riemu katossa kun lopulta koneen saimme. Mutta ei. Nyt on taas lapsella mieli maassa. 😡

En mitenkään ymmärrä miksei voi saada tietoa siitä missä kohtaa jonoa tällä hetkellä on. Tietäisi edes sinnepäin jos konsolia saa ennen juhannusta, joulua tai eläkettä.

Minäkin maksoin koko summan suorana parissa minuutissa, tilausvahvistus saapui ja sen jälkeen sama h*lvetin rumba sekavine viesteineen alkoi kuten monilla muilla. Viivästyksiä->viikolla 21 OK → olet sittenkin jonossa.

 Käsittämätöntä tunarointia. Kaikkihan tiedämme että näissä on toimitusvaikeuksia.  Sen takia meilläkin oli riemu katossa kun lopulta koneen saimme. Mutta ei. Nyt on taas lapsella mieli maassa. 😡

Jononumerostasi voit saada ehkä osviittaa katsomalla tilausvahvistuksesi tiedoston nimessä olevaa numerosarjaa, ja jos joku, joka on ja saanut tilauksensa, kertoisi omansa. Tämä numerosarja on yleensä verkkokaupoissa juokseva ja paljastaa täten tilausjärjestystä. Näiden minuuttien aikana tuskin tehtiin montaa ei-PS5-tilausta. Moni on toki varmasti peruuttanut tilauksensa, mutta arvioi tähän joku prosenttimäärä saadaksesi osviittaa.

 

Omani on 95393066 ja tilausvahvistussähköpostini ajankohta 10:04. Sain tänään viestin, että en tule saamaan omaani ainakaan viikolla 21. Jos numerosi on siis satoja suurempi kuin minun, olet todennäköisesti häntäpäässä.

 

 

Käyttäjätaso 2

En mitenkään ymmärrä miksei voi saada tietoa siitä missä kohtaa jonoa tällä hetkellä on. Tietäisi edes sinnepäin jos konsolia saa ennen juhannusta, joulua tai eläkettä.

Minäkin maksoin koko summan suorana parissa minuutissa, tilausvahvistus saapui ja sen jälkeen sama h*lvetin rumba sekavine viesteineen alkoi kuten monilla muilla. Viivästyksiä->viikolla 21 OK → olet sittenkin jonossa.

 Käsittämätöntä tunarointia. Kaikkihan tiedämme että näissä on toimitusvaikeuksia.  Sen takia meilläkin oli riemu katossa kun lopulta koneen saimme. Mutta ei. Nyt on taas lapsella mieli maassa. 😡

Jononumerostasi voit saada ehkä osviittaa katsomalla tilausvahvistuksesi tiedoston nimessä olevaa numerosarjaa, ja jos joku, joka on ja saanut tilauksensa, kertoisi omansa. Tämä numerosarja on yleensä verkkokaupoissa juokseva ja paljastaa täten tilausjärjestystä. Näiden minuuttien aikana tuskin tehtiin montaa ei-PS5-tilausta. Moni on toki varmasti peruuttanut tilauksensa, mutta arvioi tähän joku prosenttimäärä saadaksesi osviittaa.

 

Omani on 95393066 ja tilausvahvistussähköpostini ajankohta 10:04. Sain tänään viestin, että en tule saamaan omaani ainakaan viikolla 21. Jos numerosi on siis satoja suurempi kuin minun, olet todennäköisesti häntäpäässä.

 

 

Mun oma oli 95392592 ja tasan klo 10:00 tullut tilausvahvistus sähköpostiin, eli jos nämä päätelmät pitää paikkaansa, niin sellanen melkeen 500 ihmistä tehnyt tilauksen neljässä minuutissa😅

En mitenkään ymmärrä miksei voi saada tietoa siitä missä kohtaa jonoa tällä hetkellä on. Tietäisi edes sinnepäin jos konsolia saa ennen juhannusta, joulua tai eläkettä.

Minäkin maksoin koko summan suorana parissa minuutissa, tilausvahvistus saapui ja sen jälkeen sama h*lvetin rumba sekavine viesteineen alkoi kuten monilla muilla. Viivästyksiä->viikolla 21 OK → olet sittenkin jonossa.

 Käsittämätöntä tunarointia. Kaikkihan tiedämme että näissä on toimitusvaikeuksia.  Sen takia meilläkin oli riemu katossa kun lopulta koneen saimme. Mutta ei. Nyt on taas lapsella mieli maassa. 😡

Jononumerostasi voit saada ehkä osviittaa katsomalla tilausvahvistuksesi tiedoston nimessä olevaa numerosarjaa, ja jos joku, joka on ja saanut tilauksensa, kertoisi omansa. Tämä numerosarja on yleensä verkkokaupoissa juokseva ja paljastaa täten tilausjärjestystä. Näiden minuuttien aikana tuskin tehtiin montaa ei-PS5-tilausta. Moni on toki varmasti peruuttanut tilauksensa, mutta arvioi tähän joku prosenttimäärä saadaksesi osviittaa.

 

Omani on 95393066 ja tilausvahvistussähköpostini ajankohta 10:04. Sain tänään viestin, että en tule saamaan omaani ainakaan viikolla 21. Jos numerosi on siis satoja suurempi kuin minun, olet todennäköisesti häntäpäässä.

 

 

Mun oma oli 95392592 ja tasan klo 10:00 tullut tilausvahvistus sähköpostiin, eli jos nämä päätelmät pitää paikkaansa, niin sellanen melkeen 500 ihmistä tehnyt tilauksen neljässä minuutissa😅

Mikä on tilauksesi tila tällä hetkellä?

Käyttäjätaso 2

En mitenkään ymmärrä miksei voi saada tietoa siitä missä kohtaa jonoa tällä hetkellä on. Tietäisi edes sinnepäin jos konsolia saa ennen juhannusta, joulua tai eläkettä.

Minäkin maksoin koko summan suorana parissa minuutissa, tilausvahvistus saapui ja sen jälkeen sama h*lvetin rumba sekavine viesteineen alkoi kuten monilla muilla. Viivästyksiä->viikolla 21 OK → olet sittenkin jonossa.

 Käsittämätöntä tunarointia. Kaikkihan tiedämme että näissä on toimitusvaikeuksia.  Sen takia meilläkin oli riemu katossa kun lopulta koneen saimme. Mutta ei. Nyt on taas lapsella mieli maassa. 😡

Jononumerostasi voit saada ehkä osviittaa katsomalla tilausvahvistuksesi tiedoston nimessä olevaa numerosarjaa, ja jos joku, joka on ja saanut tilauksensa, kertoisi omansa. Tämä numerosarja on yleensä verkkokaupoissa juokseva ja paljastaa täten tilausjärjestystä. Näiden minuuttien aikana tuskin tehtiin montaa ei-PS5-tilausta. Moni on toki varmasti peruuttanut tilauksensa, mutta arvioi tähän joku prosenttimäärä saadaksesi osviittaa.

 

Omani on 95393066 ja tilausvahvistussähköpostini ajankohta 10:04. Sain tänään viestin, että en tule saamaan omaani ainakaan viikolla 21. Jos numerosi on siis satoja suurempi kuin minun, olet todennäköisesti häntäpäässä.

 

 

Mun oma oli 95392592 ja tasan klo 10:00 tullut tilausvahvistus sähköpostiin, eli jos nämä päätelmät pitää paikkaansa, niin sellanen melkeen 500 ihmistä tehnyt tilauksen neljässä minuutissa😅

Mikä on tilauksesi tila tällä hetkellä?

Odottaa lisää tuotetta varastoon. ja tosiaan digi version tilasin.

En mitenkään ymmärrä miksei voi saada tietoa siitä missä kohtaa jonoa tällä hetkellä on. Tietäisi edes sinnepäin jos konsolia saa ennen juhannusta, joulua tai eläkettä.

Minäkin maksoin koko summan suorana parissa minuutissa, tilausvahvistus saapui ja sen jälkeen sama h*lvetin rumba sekavine viesteineen alkoi kuten monilla muilla. Viivästyksiä->viikolla 21 OK → olet sittenkin jonossa.

 Käsittämätöntä tunarointia. Kaikkihan tiedämme että näissä on toimitusvaikeuksia.  Sen takia meilläkin oli riemu katossa kun lopulta koneen saimme. Mutta ei. Nyt on taas lapsella mieli maassa. 😡

Jononumerostasi voit saada ehkä osviittaa katsomalla tilausvahvistuksesi tiedoston nimessä olevaa numerosarjaa, ja jos joku, joka on ja saanut tilauksensa, kertoisi omansa. Tämä numerosarja on yleensä verkkokaupoissa juokseva ja paljastaa täten tilausjärjestystä. Näiden minuuttien aikana tuskin tehtiin montaa ei-PS5-tilausta. Moni on toki varmasti peruuttanut tilauksensa, mutta arvioi tähän joku prosenttimäärä saadaksesi osviittaa.

 

Omani on 95393066 ja tilausvahvistussähköpostini ajankohta 10:04. Sain tänään viestin, että en tule saamaan omaani ainakaan viikolla 21. Jos numerosi on siis satoja suurempi kuin minun, olet todennäköisesti häntäpäässä.

 

 

Mun oma oli 95392592 ja tasan klo 10:00 tullut tilausvahvistus sähköpostiin, eli jos nämä päätelmät pitää paikkaansa, niin sellanen melkeen 500 ihmistä tehnyt tilauksen neljässä minuutissa😅

Mikä on tilauksesi tila tällä hetkellä?

Odottaa lisää tuotetta varastoon. ja tosiaan digi version tilasin.

Mun numerosarja on 95392227, sain tilausvahvistuksen PS5 digiversiosta myös tasan 10:00 ja olen ainakin vielä jonossa. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Yleisesti kommenttia tilanteesta:

Sony PlayStation 5 -konsoli on edelleen erittäin haluttu tuote ja siihen kohdistuva kysyntä ylittää tarjonnan huimasti.

Aina kun konsolit avataan myyntiin, tilauksia saapuu meille yhtä aikaa isoja määriä. Tämän myötä on syntynyt tilanteita, että tilauksia pääsee läpi enemmän, kuin mitä saamme toimitettua. Tilaukset, joita ei heti saada toimitettua jäävät siis jonoon ja konsolit toimitetaan seuraavasta erästä.

Tämän hetken tiedon mukaan Standard-konsoleiden osalta toimitukset jatkuvat kuukausittaisina toimituksina myös kesän yli. Digital-konsoleiden osalta seuraava erä saapuu lähiviikkoina. Kaikki jonossa olevat tulevat siis laitteen kyllä saamaan.

Jonossa olevien määrää emme valitettavasti voi kommentoida ulospäin, olemme tiedottaneet tilaajia oman tilauksensa tilanteesta tekstiviestitse. Päivitämme myös tänne OmaYhteisöön ajantasaista tietoa konsoleiden saatavuus- ja toimitustilanteesta.

Pahoittelen vilpittömästi tilannetta ja siitä aiheutunutta mielipahaa.
 

Moi!

Onko vkon 21 erää siis olemassa? Tein ps5 standard-tilauksen ja kaksi päivää myöhemmin arvioitiin toimituksen ajankohdaksi vko 21. Olen tietoinen inhimillisestä virheestänne, jonka myötä on lähtenyt vääriä viestejä asiakkaille. En kuitenkaan saanut eilen viestiä, joten en nyt ilmeisesti kuulu virheen piiriin? Tässä kohtaa on vielä paljon kysymyksiä eikä juuri vastauksia…

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Moi!

Onko vkon 21 erää siis olemassa? Tein ps5 standard-tilauksen ja kaksi päivää myöhemmin arvioitiin toimituksen ajankohdaksi vko 21. Olen tietoinen ihmimillisestä virheestänne, jonka myötä on lähtenyt vääriä viestejä asiakkaille. En kuitenkaan saanut eilen viestiä, joten en nyt ilmeisesti kuulu virheen piiriin? Tässä kohtaa on vielä paljon kysymyksiä eikä juuri vastauksia…

 

@Juupelispuupelis lisäätkö asiakasnumerosi profiilitietoihisi, niin voin tarkistaa tilanteen?

Lisätty!

Käyttäjätaso 1

Moi!

Onko vkon 21 erää siis olemassa? Tein ps5 standard-tilauksen ja kaksi päivää myöhemmin arvioitiin toimituksen ajankohdaksi vko 21. Olen tietoinen ihmimillisestä virheestänne, jonka myötä on lähtenyt vääriä viestejä asiakkaille. En kuitenkaan saanut eilen viestiä, joten en nyt ilmeisesti kuulu virheen piiriin? Tässä kohtaa on vielä paljon kysymyksiä eikä juuri vastauksia…

 

@Juupelispuupelis lisäätkö asiakasnumerosi profiilitietoihisi, niin voin tarkistaa tilanteen?

Saisko itekki jonku näköstä infoo et mihin aikaan ois arvioitu toi oma tilaus lähtevän, oon saanu vaan viimeviikolla pahotteluviestin jonka jälkeen ei oo mitään kuulunut.

Nyt on laadukasta verkkokauppaa!

 

Peruin tilaukseni, joten montako kuukautta saa odottaa rahojen palautusta?

 

ps. Kannattaisi ehkä jättää verkkokauppa niille jotka sen hallitsee, tai ainakin miettiä, että mistä näin hienon järjestelmän suunittelijoille ja tekijöille maksetaan.

Käyttäjätaso 1

Itse haluaisin kovasti tietää, että kuinka kauan menee ennen kuin rahat palautuvat tilille? Peruutin tilauksen viime maanantaina, eikä rahoja ole vieläkään palautettu. Hoitakaa nyt edes se kunnolla! Reilut 600 eur on kuitenkin aika iso summa rahaa. Sille olisi muutakin käyttöä kuin makuuttaa Elisan tilillä! IHME PUUHASTELUA! 😡

 

Nyt on laadukasta verkkokauppaa!

 

Peruin tilaukseni, joten montako kuukautta saa odottaa rahojen palautusta?

 

ps. Kannattaisi ehkä jättää verkkokauppa niille jotka sen hallitsee, tai ainakin miettiä, että mistä näin hienon järjestelmän suunittelijoille ja tekijöille maksetaan.

 

Täyttä asiaa!

Itselläni oli sellainen tilanne, että sain monen muun tavoin kaksi päivää tilauksen jälkeen ”vahvistuksen” 21 vkon toimituksesta.  En saanut kuitenkaan eilen luvattua viestiä, jossa olisi ilmoitettu virheestä, joten luonnollisesti kuvittelin, että en kuulu virheen piiriin. Tänään otin yhteyttä asian tiimoilta ja minulle sanottiin, että viesti on minulle lähetetty, mutta se on ”jäänyt matkan varrelle”. En tiennyt, että tuo olisi nykyään mahdollista, mutta ehkä lähetetty kirjekyyhky oli joutunut metsästäjien hampaisiin. Pointtina se, että ei välttämättä voi luottaa siihen, että tilaus on tulossa, vaikka ei eilen saanut tuota pelättyä viestiä inhimillisestä virheestä.

Käyttäjätaso 1

Nyt sitten käytin 23 minuuttia työaikaani roikkuessani Elisan asiakaspalvelussa ja sekin aika meni täysin hukkaan. Tilauksen peruutus on kuulemma käsittelyssä, mutta ei osata sanoa kuinka kauan rahojen palautukseen menee aikaa. Eihän tämä voi olla todellista! Aika paljon olen tuotteita tilaillut verkkokaupoista aina ulkomaita myöden, mutta nyt kyllä Elisa veti absoluuttisen pohjanoteerauksen! Ensin myydään tuote, jota ei edes ole olemassa ja sitten ei saa edes rahojaan takaisin!  

Käyttäjätaso 2

Nyt sitten käytin 23 minuuttia työaikaani roikkuessani Elisan asiakaspalvelussa ja sekin aika meni täysin hukkaan. Tilauksen peruutus on kuulemma käsittelyssä, mutta ei osata sanoa kuinka kauan rahojen palautukseen menee aikaa. Eihän tämä voi olla todellista! Aika paljon olen tuotteita tilaillut verkkokaupoista aina ulkomaita myöden, mutta nyt kyllä Elisa veti absoluuttisen pohjanoteerauksen! Ensin myydään tuote, jota ei edes ole olemassa ja sitten ei saa edes rahojaan takaisin!  

Koko tän ajan oon ihmetelly et mitä ihmiset ruikuttaa ku on kumminkin edes jonossa, mut tää oli jo paha, ja näyttää siltä et kokoajan huonommaksi menee tää touhu

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Itselläni oli sellainen tilanne, että sain monen muun tavoin kaksi päivää tilauksen jälkeen ”vahvistuksen” 21 vkon toimituksesta.  En saanut kuitenkaan eilen luvattua viestiä, jossa olisi ilmoitettu virheestä, joten luonnollisesti kuvittelin, että en kuulu virheen piiriin. Tänään otin yhteyttä asian tiimoilta ja minulle sanottiin, että viesti on minulle lähetetty, mutta se on ”jäänyt matkan varrelle”. En tiennyt, että tuo olisi nykyään mahdollista, mutta ehkä lähetetty kirjekyyhky oli joutunut metsästäjien hampaisiin. Pointtina se, että ei välttämättä voi luottaa siihen, että tilaus on tulossa, vaikka ei eilen saanut tuota pelättyä viestiä inhimillisestä virheestä.

@Juupelispuupelis en voi kuin vilpittömästi sanoa, että olen pahoillani siitä, että viesti ei sinulle saapunut. Numero on tosiaan tarkistettu, että se täsmää. Viestin lähettäjä lisää aina oman numeronsa lähetyslistalle varmistuakseen siitä, että viestit menevät perille. Hän sai viestin, emmekä ole saaneet muita ilmoituksia siitä, että viestejä ei olisi tullut. 

Valitettavasti yksittäisiä häiriöitä viestien lähetyksessä voi esiintyä vielä tänäkin päivänä 😕

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

@Kipee Kuuppa @Jupa27 

Valitettavasti käynnissä olevat työtaistelutoimet hidastavat tällä hetkellä rahanpalautusten käsittelyä. Minun saamieni tietojen mukaan tällä hetkellä arvioitu aika rahojen palautumiselle on noin viikko.

Itselläni oli sellainen tilanne, että sain monen muun tavoin kaksi päivää tilauksen jälkeen ”vahvistuksen” 21 vkon toimituksesta.  En saanut kuitenkaan eilen luvattua viestiä, jossa olisi ilmoitettu virheestä, joten luonnollisesti kuvittelin, että en kuulu virheen piiriin. Tänään otin yhteyttä asian tiimoilta ja minulle sanottiin, että viesti on minulle lähetetty, mutta se on ”jäänyt matkan varrelle”. En tiennyt, että tuo olisi nykyään mahdollista, mutta ehkä lähetetty kirjekyyhky oli joutunut metsästäjien hampaisiin. Pointtina se, että ei välttämättä voi luottaa siihen, että tilaus on tulossa, vaikka ei eilen saanut tuota pelättyä viestiä inhimillisestä virheestä.

@Juupelispuupelis en voi kuin vilpittömästi sanoa, että olen pahoillani siitä, että viesti ei sinulle saapunut. Numero on tosiaan tarkistettu, että se täsmää. Viestin lähettäjä lisää aina oman numeronsa lähetyslistalle varmistuakseen siitä, että viestit menevät perille. Hän sai viestin, emmekä ole saaneet muita ilmoituksia siitä, että viestejä ei olisi tullut. 

Valitettavasti yksittäisiä häiriöitä viestien lähetyksessä voi esiintyä vielä tänäkin päivänä 😕


Olisi kyllä kiva tietää, onko itsekin yksi niistä joka tämä viestin on virheellisesti saanut. Tosissaan minnullekin tuli viesti että ” voimme vahvistaa että tulet saamaan konsolin seuraavasta erästä, arvio vko 21”

ainakaan sen jälkeen ei ole tullut viestiä että jonossa olisin. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Itselläni oli sellainen tilanne, että sain monen muun tavoin kaksi päivää tilauksen jälkeen ”vahvistuksen” 21 vkon toimituksesta.  En saanut kuitenkaan eilen luvattua viestiä, jossa olisi ilmoitettu virheestä, joten luonnollisesti kuvittelin, että en kuulu virheen piiriin. Tänään otin yhteyttä asian tiimoilta ja minulle sanottiin, että viesti on minulle lähetetty, mutta se on ”jäänyt matkan varrelle”. En tiennyt, että tuo olisi nykyään mahdollista, mutta ehkä lähetetty kirjekyyhky oli joutunut metsästäjien hampaisiin. Pointtina se, että ei välttämättä voi luottaa siihen, että tilaus on tulossa, vaikka ei eilen saanut tuota pelättyä viestiä inhimillisestä virheestä.

@Juupelispuupelis en voi kuin vilpittömästi sanoa, että olen pahoillani siitä, että viesti ei sinulle saapunut. Numero on tosiaan tarkistettu, että se täsmää. Viestin lähettäjä lisää aina oman numeronsa lähetyslistalle varmistuakseen siitä, että viestit menevät perille. Hän sai viestin, emmekä ole saaneet muita ilmoituksia siitä, että viestejä ei olisi tullut. 

Valitettavasti yksittäisiä häiriöitä viestien lähetyksessä voi esiintyä vielä tänäkin päivänä 😕


Olisi kyllä kiva tietää, onko itsekin yksi niistä joka tämä viestin on virheellisesti saanut. Tosissaan minnullekin tuli viesti että ” voimme vahvistaa että tulet saamaan konsolin seuraavasta erästä, arvio vko 21”

ainakaan sen jälkeen ei ole tullut viestiä että jonossa olisin. 

@Taavittituut , tarkistan tlanteesi ja kuittaan sen sinulle yksityisviestillä.

Täällä tuntunut moni saavan eri aikoina erinäisiä viestejä koskien konsolia ja nyt kieltämättä alkanut itseäni mietityttämään, että en ole saanu toukokuun 12.päivän jälkeen (viesti joka ilmeisesti kaikille 10.päivä tilanneille tuli) yhtään mitään informaatiota Elisalta. Tilausvahvistus tuli samantien 10.päivä kun konsolin ostin suoraan täydellä summalla, joten olisi mukava tietää että 500 euroani ei vain "loju" Elisan tilillä ilman mitään vastetta minulle? Ymmärrän että tuotetteen saatavuudessa on ongelmia, mutta lähinnä itseäni tässä kiinnostaa ettei tilaukseni ole "hukkunut" niinkun täällä muutamilla on näyttänyt keskusteluista päätellen tapahtuneen.

(Asiakasnumero tosiaan pitäisi löytyä jo profiilista)

Käyttäjätaso 1

Täällä tuntunut moni saavan eri aikoina erinäisiä viestejä koskien konsolia ja nyt kieltämättä alkanut itseäni mietityttämään, että en ole saanu toukokuun 12.päivän jälkeen (viesti joka ilmeisesti kaikille 10.päivä tilanneille tuli) yhtään mitään informaatiota Elisalta. Tilausvahvistus tuli samantien 10.päivä kun konsolin ostin suoraan täydellä summalla, joten olisi mukava tietää että 500 euroani ei vain "loju" Elisan tilillä ilman mitään vastetta minulle? Ymmärrän että tuotetteen saatavuudessa on ongelmia, mutta lähinnä itseäni tässä kiinnostaa ettei tilaukseni ole "hukkunut" niinkun täällä muutamilla on näyttänyt keskusteluista päätellen tapahtuneen.

(Asiakasnumero tosiaan pitäisi löytyä jo profiilista)

Mulla ihan sama homma ku teikäläisel, minkää näköstä viestii ei oo kohta kahteen viikkoon tullu muutaku 12.pv viesti et jäin jonoon 😃 alkaa olee aika naurettavaa tälläne et ei mitään tietoo tuu mistään muualta ku täältä palstalta jos vaan ite jaksaa päivitellä tätä päiväst toisee.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

PlayStation 5 - Digital Edition -konsolit

 

PlayStation 5 Digital -konsoleiden seuraavan erän aikataulu on vahvistunut ja pääsemme tänään tiedottamaan tilaajia kunkin omasta tilanteesta. Tänään tietoa siis luvassa tekstiviestitse 📱


Seuraavan erän toimitukset ovat siis arviolta viikolla 22-23. Valitettavasti ihan koko jonoa ei tällä erällä päästä purkaamaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

PlayStation 5 - Digital Edition -konsolit

 

PlayStation 5 Digital -konsoleiden seuraavan erän aikataulu on vahvistunut ja pääsemme tänään tiedottamaan tilaajia kunkin omasta tilanteesta. Tänään tietoa siis luvassa tekstiviestitse 📱


Seuraavan erän toimitukset ovat siis arviolta viikolla 22-23. Valitettavasti ihan koko jonoa ei tällä erällä päästä purkaamaan.

 @Körmy1234 @Jiipe3 oletan, että tämä vastasi myös teidän kysymyksiinne 😊

Käyttäjätaso 1

Onko tämä nyt se viesti millä piti saada selkoa tilauksen etenemisestä? Tarkottaako tää nyt sitä että konsolia ei oo tulossa viikolla 21 eikä 22?

 

Osallistu keskusteluun