F.A.Q.

Sony PlayStation 5 virallinen odotus- ja saatavuustietokysely

Sony PlayStation 5 virallinen odotus- ja saatavuustietokysely

Näytä ensimmäinen kirjoitus

1597 kommenttia

Niinhän se oli, että olin yksi niistä joka sai viestin, että voimme vahvistaa että saat konsolin seuraavasti erästä vko 21. Ja sitten kun asiaa varmisti, niin yllättäen tämä pahoittelu viesti, että en tule konsolia silloin saamaan, oli jäänyt minulle lähettämättä.
Eikä mitään arviota milloin seuraava erä tulossa / onko mitään toivoa siitäkään erästä saada konsolia.

Kyllä aika erikoista tällainen sekoilu, en ole kuullu, että muilla verkkokaupoilla tällaista ongelmaa. 

Peruin tilauksen, saapa nähdä milloin rahat saan takaisin. Enkä taida elisan asiakkaaksi enää siirtyä…

Käyttäjätaso 1

Onpahan tosiaankin sekoilua kerrakseen! Itse sain tänään viimeinkin rahat tilille. Tasan viikko siinä vierähti aikaa. Täsmälleen sama aika kuin mitä meni Elisalla tilauksen perumisesta rahojen palauttamiseen, meni Verkkokauppa.com:lla toimittaa sieltä tilaamani konsoli. Tänään siis sai lapset vihdoinkin piiiiiitkääääään odottamansa PS5:sen! Miten meni Elisa noin niin kuin omasta mielestänne?!   

Käyttäjätaso 2

Onkohan tuota digital editionia mahdollista saada ennen juhannusta?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Onkohan tuota digital editionia mahdollista saada ennen juhannusta?

@Tinp tiedotimme eilen Digital-konsolin tilaajille tietoa oman tilauksensa tilasta. Mikäli sinulle ei riittänyt konsolia viikoilla 22-23 saapuvasta erästä, tullaan konsoli toimittamaan seuraavasta erästä. Tämän erän aikataulua ei valitettavasti ole vahvistettu.

Käyttäjätaso 1

Onkohan tuota digital editionia mahdollista saada ennen juhannusta?

@Tinp tiedotimme eilen Digital-konsolin tilaajille tietoa oman tilauksensa tilasta. Mikäli sinulle ei riittänyt konsolia viikoilla 22-23 saapuvasta erästä, tullaan konsoli toimittamaan seuraavasta erästä. Tämän erän aikataulua ei valitettavasti ole vahvistettu.

Eli jos sai viestin että “tästä etästä ei riitä sinulle konsolia” ni saa ootella oikeesti sen kaks kuukautta?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Onkohan tuota digital editionia mahdollista saada ennen juhannusta?

@Tinp tiedotimme eilen Digital-konsolin tilaajille tietoa oman tilauksensa tilasta. Mikäli sinulle ei riittänyt konsolia viikoilla 22-23 saapuvasta erästä, tullaan konsoli toimittamaan seuraavasta erästä. Tämän erän aikataulua ei valitettavasti ole vahvistettu.

Eli jos sai viestin että “tästä etästä ei riitä sinulle konsolia” ni saa ootella oikeesti sen kaks kuukautta?

@Körmy1234 tätä en voi vahvistaa enkä kieltää, sillä seuraavaan erään ei tosiaan ole näkyvyyttä.

Millonkohan mahtaa saada ps5 standardia jos ei nyt viikolla 21 sitä saa? Kyllä olen erittäin pettynyt elisan toimintaan tässä ps5 tilaus hommassa. Joku tovi sitten tuli vaihdettua kaikki liittymät telialta elisalle ni nyt kaduttaa että menin moisen vaihdon tekemään.. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Millonkohan mahtaa saada ps5 standardia jos ei nyt viikolla 21 sitä saa? Kyllä olen erittäin pettynyt elisan toimintaan tässä ps5 tilaus hommassa. Joku tovi sitten tuli vaihdettua kaikki liittymät telialta elisalle ni nyt kaduttaa että menin moisen vaihdon tekemään.. 

@Pesko tällä hetkellä meillä ei ole tuleviin eriin vahvistettua aikatauluarviota. Tämänhetkinen näkymä on, että tulemme saamaan Standard-konsoleita kuukausittain.

Millonkohan mahtaa saada ps5 standardia jos ei nyt viikolla 21 sitä saa? Kyllä olen erittäin pettynyt elisan toimintaan tässä ps5 tilaus hommassa. Joku tovi sitten tuli vaihdettua kaikki liittymät telialta elisalle ni nyt kaduttaa että menin moisen vaihdon tekemään.. 

@Pesko tällä hetkellä meillä ei ole tuleviin eriin vahvistettua aikatauluarviota. Tämänhetkinen näkymä on, että tulemme saamaan Standard-konsoleita kuukausittain.

 

Onko kuitenkin todennäköistä että jos digital- konsolia ei riittänyt tästä erästä, niin onko varmuus että sen saa varmasti seuraavasta erästä?

Käyttäjätaso 1

Tämä on nyt hieman hämärää. Sain siis nuo tekstiviestit että saan PS5 Standardin vk.21 ja sitten että enpäs saakkaan. Ja omaElisa:n sivut on nyt kaks päivää näyttänyt että "virhe ladattaessa tilauksia". Voisitteko tarkistaa mikä sen tilauksen tilanne on? Sähköpostiakaan ei ole tullut minkäänlaista koko asiasta. Ainoastaan tekstiviestejä. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Millonkohan mahtaa saada ps5 standardia jos ei nyt viikolla 21 sitä saa? Kyllä olen erittäin pettynyt elisan toimintaan tässä ps5 tilaus hommassa. Joku tovi sitten tuli vaihdettua kaikki liittymät telialta elisalle ni nyt kaduttaa että menin moisen vaihdon tekemään.. 

@Pesko tällä hetkellä meillä ei ole tuleviin eriin vahvistettua aikatauluarviota. Tämänhetkinen näkymä on, että tulemme saamaan Standard-konsoleita kuukausittain.

 

Onko kuitenkin todennäköistä että jos digital- konsolia ei riittänyt tästä erästä, niin onko varmuus että sen saa varmasti seuraavasta erästä?

Valitettavasti sellaista en uskalla luvata tai edes arvioida @Vta 😕

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Tämä on nyt hieman hämärää. Sain siis nuo tekstiviestit että saan PS5 Standardin vk.21 ja sitten että enpäs saakkaan. Ja omaElisa:n sivut on nyt kaks päivää näyttänyt että "virhe ladattaessa tilauksia". Voisitteko tarkistaa mikä sen tilauksen tilanne on? Sähköpostiakaan ei ole tullut minkäänlaista koko asiasta. Ainoastaan tekstiviestejä. 

@JK123 lisäisitkö asiakasnumerosi profiilitietoihisi, niin voin tarkistaa tilanteen?

Käyttäjätaso 1

Tämä on nyt hieman hämärää. Sain siis nuo tekstiviestit että saan PS5 Standardin vk.21 ja sitten että enpäs saakkaan. Ja omaElisa:n sivut on nyt kaks päivää näyttänyt että "virhe ladattaessa tilauksia". Voisitteko tarkistaa mikä sen tilauksen tilanne on? Sähköpostiakaan ei ole tullut minkäänlaista koko asiasta. Ainoastaan tekstiviestejä. 

@JK123 lisäisitkö asiakasnumerosi profiilitietoihisi, niin voin tarkistaa tilanteen?

Lisätty

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Tämä on nyt hieman hämärää. Sain siis nuo tekstiviestit että saan PS5 Standardin vk.21 ja sitten että enpäs saakkaan. Ja omaElisa:n sivut on nyt kaks päivää näyttänyt että "virhe ladattaessa tilauksia". Voisitteko tarkistaa mikä sen tilauksen tilanne on? Sähköpostiakaan ei ole tullut minkäänlaista koko asiasta. Ainoastaan tekstiviestejä. 

@JK123 lisäisitkö asiakasnumerosi profiilitietoihisi, niin voin tarkistaa tilanteen?

Lisätty

@JK123 Tilauksesi on ihan normaalisti olemassa ja odottaa tuotteita. Eli tilanne on sama kuin viimeisimmässä tekstiviestissä. 

OmaElisan kohdalla on jotain pielessä, selvitämme sitä 😊

Ps. Olen itse perjantaina lomalla, eli töissä seuraavan vasta ensi viikon maanantaina. Jos minusta ei kuulu, niin se ei ole merkki mistään vakavasta 😉

Pitääköhän viestissä ollut arvio viikosta 22 paikkaansa omalta osaltani? @Suvi 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Pitääköhän viestissä ollut arvio viikosta 22 paikkaansa omalta osaltani? @Suvi 

@Simo. tämän hetken tietojeni mukaan, tekstiviestissä ja täällä yhteisössä arvioitu viikkojen 22-23 toimitus pitää paikkaansa.

Alkuperäinen viestini aiheesta täällä 👇🏻

 

Tein tilauksen, sain tilausvahvistuksen, tilaus edelleen käsittelyssä eikä mitään ilmoitusta ole tullut. Täällä on annettu ymmärtää, että kaikille tilaajille on lähtenyt viesti, mikä mättää?

Miten voi olla mahdollista, että ei ole vieläkään tullut mitään ilmoitusta missä mennään?!?! Yhtäkään viestiä ei ole vielä tähän päivään mennessä tullut, täältä myös jo 8pvä sitten kysellyt ilman mitään vastausta. Asiakaspalveluun soittamalla jonotusajat järjettömiä. En enää keksi mikä tässä voisi mennä huonommin, aivan käsittämätöntä tunarointia ja asiakkaiden kunnioituksen puutetta, mutta rahat kyllä kelpaa. Jatkossa tiedän mihin palveluntarjoajaan en ainakaan käytä aikaa ja rahaa.

Käyttäjätaso 1

Tämä on nyt hieman hämärää. Sain siis nuo tekstiviestit että saan PS5 Standardin vk.21 ja sitten että enpäs saakkaan. Ja omaElisa:n sivut on nyt kaks päivää näyttänyt että "virhe ladattaessa tilauksia". Voisitteko tarkistaa mikä sen tilauksen tilanne on? Sähköpostiakaan ei ole tullut minkäänlaista koko asiasta. Ainoastaan tekstiviestejä. 

@JK123 lisäisitkö asiakasnumerosi profiilitietoihisi, niin voin tarkistaa tilanteen?

Lisätty

@JK123 Tilauksesi on ihan normaalisti olemassa ja odottaa tuotteita. Eli tilanne on sama kuin viimeisimmässä tekstiviestissä. 

OmaElisan kohdalla on jotain pielessä, selvitämme sitä 😊

Ps. Olen itse perjantaina lomalla, eli töissä seuraavan vasta ensi viikon maanantaina. Jos minusta ei kuulu, niin se ei ole merkki mistään vakavasta 😉

Peruin tilauksen. Dna:lta tuli laite kahdessa päivässä. Kiitos ja näkemiin. 

Voi herranjesta miten voi olla elisan palvelu ihan rehellisesti sanottuna bataattia! Muut yritykset hoitavan hommansa kuten kuuluu mutta eihän elisa ei! Ja sitten kun eivät osaa edes yhtään sanoa millon voisi tuotteen saada ni ei hyvää päivää! Kyllä kun joskus sattuu pleikkarin saamaan niin on viimenen kerta kun asiaoin elisan kanssa millään tavalla ja vaihtuu kyllä kaikki liittymätkin pois👍🏻

//siivottu kielenkäyttöä. Suvi 30.5.2022

Käyttäjätaso 2

Onko mitään uutta tai muutoksia?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Tein tilauksen, sain tilausvahvistuksen, tilaus edelleen käsittelyssä eikä mitään ilmoitusta ole tullut. Täällä on annettu ymmärtää, että kaikille tilaajille on lähtenyt viesti, mikä mättää?

Miten voi olla mahdollista, että ei ole vieläkään tullut mitään ilmoitusta missä mennään?!?! Yhtäkään viestiä ei ole vielä tähän päivään mennessä tullut, täältä myös jo 8pvä sitten kysellyt ilman mitään vastausta. Asiakaspalveluun soittamalla jonotusajat järjettömiä. En enää keksi mikä tässä voisi mennä huonommin, aivan käsittämätöntä tunarointia ja asiakkaiden kunnioituksen puutetta, mutta rahat kyllä kelpaa. Jatkossa tiedän mihin palveluntarjoajaan en ainakaan käytä aikaa ja rahaa.

Hei @OpA_ ja pahoittelut, jos kyselysi on mennyt ohi!

Tarkistin tilanteesi ja sinulle on lähetetty viestejä. Laitan viestien sisällön sinulle yksärillä - samalla voidaan tarkistaa, onko numero oikea jne.? 😊

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Onko mitään uutta tai muutoksia?

@Tinp tällä hetkellä minulla ei ole uutta kerrottavaa.

Käyttäjätaso 1

Onko tämä nyt se viesti millä piti saada selkoa tilauksen etenemisestä? Tarkottaako tää nyt sitä että konsolia ei oo tulossa viikolla 21 eikä 22?

 

Saako tähän jotain vastausta?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Onko tämä nyt se viesti millä piti saada selkoa tilauksen etenemisestä? Tarkottaako tää nyt sitä että konsolia ei oo tulossa viikolla 21 eikä 22?

 

Saako tähän jotain vastausta?

Hei @Körmy1234 , pahoitteluni että tämä oli jäänyt valitettavasti välistä 😳

Valitettavasti tämä tarkoittaa, että konsolia ei sinulle ole luvassa seuraavasta erästä 🙁

Käyttäjätaso 1

Onko tämä nyt se viesti millä piti saada selkoa tilauksen etenemisestä? Tarkottaako tää nyt sitä että konsolia ei oo tulossa viikolla 21 eikä 22?

 

Saako tähän jotain vastausta?

Hei @Körmy1234 , pahoitteluni että tämä oli jäänyt valitettavasti välistä 😳

Valitettavasti tämä tarkoittaa, että konsolia ei sinulle ole luvassa seuraavasta erästä 🙁

Onko seuraava erä sit jouluna? 

Osallistu keskusteluun