Häiriöitä Elisa Viihde-palvelussa // Tilanne ratkennut 17.8.2020



Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

180 kommenttia

Eipä tämä Elisa viihdepaketti sisällä tietokonetta.

Käyttäjätaso 2

Tästä täytyy tulla automaattinen hyvitys kaikille boksillisen Viihteen tilaajille ilman, että on tehnyt vikailmoitusta.

Vaihtoehtoisesti hyvitys kk-maksusta, pari lippua vuokraamoon tms.


Automaattinen hyvitys kyllä, mutta EI mitään turhanpäiväisiä lippuja vuokraamoon! Jos ostettu palvelu ei pelaa, vähimmäiskorvaus on ilman muuta po. ajalta kk-maksun palautus. Sen päälle tulevat mahdolliset hyvitykset on tietysti järkevää goodwilliä.

Käyttäjätaso 1

Ylläpidon kannattaisi välttää hymiöiden käyttöä tähän aiheeseen liittyvien viestien kirjoittamisessa. Kovasti odotan tietoa digiboxin nettiyhteyden palauttamisesta tehdasasetusten palautuksen jälkeen. Tämänlaiset ongelmat tuntuvat olevan enemminkin sääntö kuin poikkeus, asiakkailla testataan uusia versioita tms. Toivottavasti tällä kerralla asiakkaat saavat hyvityksen. Sopii kyl tosi hienosti tämä toiminta siihen, että asiakkailta halutaan lisää euroja mm. sähköpostin maksullisuuden kautta, mutta oma palvelu toimii miten sattuu...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Korjaantuvatko ongelmat pakotetulla päivityksellä:

  • virtapiuha irti
  • virtanappi pohjaan (N7800 sivussa vasemmalla, lukee RESET)
  • virtapiuha takaisin
  • päästä virtanappi irti kun vihreä valo vilkkuu - boksi aloittaa ohjelmistopäivityksen

Ei korjaantunut ainakaan miulla tolla ohjeella. Tosin kerkesin aikasemmin palautella tehdasasetukset, niinku usein muutenkin pitäny tehhä jotta on vehkeet toiminu...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Päivittyikö sinulle uusi ohjelmistoversio? Jos otat virtajohdon vielä hetkeksi irti niin latautuvatko valikot?

Ei auta.

Minulle ilmoittaa, ettei palvelu ole juuri nyt saatavilla.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Ylläpidon kannattaisi välttää hymiöiden käyttöä tähän aiheeseen liittyvien viestien kirjoittamisessa. Kovasti odotan tietoa digiboxin nettiyhteyden palauttamisesta tehdasasetusten palautuksen jälkeen. Tämänlaiset ongelmat tuntuvat olevan enemminkin sääntö kuin poikkeus, asiakkailla testataan uusia versioita tms. Toivottavasti tällä kerralla asiakkaat saavat hyvityksen. Sopii kyl tosi hienosti tämä toiminta siihen, että asiakkailta halutaan lisää euroja mm. sähköpostin maksullisuuden kautta, mutta oma palvelu toimii miten sattuu...

Pahoittelut hymiöiden käytöstä, se oli arviointivirhe. 

Yritin epätoivoisesti keventää tunnelmaa, mutta ymmärrän nyt, että se oli virhe.

Päivittyikö sinulle uusi ohjelmistoversio? Jos otat virtajohdon vielä hetkeksi irti niin latautuvatko valikot?

Joo johto vielä irrottamalla ja takas vika korjaantui! Tallenteet toimivat taas. Kiitokset!

Päivittyikö sinulle uusi ohjelmistoversio? Jos otat virtajohdon vielä hetkeksi irti niin latautuvatko valikot?

Joo johto vielä irrottamalla ja takas vika korjaantui! Tallenteet toimivat taas. Kiitokset!

Onko tämä nyt sitten yleinen ohje, jota pitää aloittaa tekemään vai onko sieltä tulossa jotain korjausta? Miten on Suvi?

Päivittyikö sinulle uusi ohjelmistoversio? Jos otat virtajohdon vielä hetkeksi irti niin latautuvatko valikot?

Joo johto vielä irrottamalla ja takas vika korjaantui! Tallenteet toimivat taas. Kiitokset!

Onko tämä nyt sitten yleinen ohje, jota pitää aloittaa tekemään vai onko sieltä tulossa jotain korjausta? Miten on Suvi?

Ei ainakaan minulla auttanut. Tulee vaan: “ Palvelu ei ole juuri nyt saatavilla”

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Päivittyikö sinulle uusi ohjelmistoversio? Jos otat virtajohdon vielä hetkeksi irti niin latautuvatko valikot?

Joo johto vielä irrottamalla ja takas vika korjaantui! Tallenteet toimivat taas. Kiitokset!

Onko tämä nyt sitten yleinen ohje, jota pitää aloittaa tekemään vai onko sieltä tulossa jotain korjausta? Miten on Suvi?

Ei ainakaan minulla auttanut. Tulee vaan: “ Palvelu ei ole juuri nyt saatavilla”

Ei apua. 

 

Käyttäjätaso 2

Korjaantuvatko ongelmat pakotetulla päivityksellä:

  • virtapiuha irti
  • virtanappi pohjaan (N7800 sivussa vasemmalla, lukee RESET)
  • virtapiuha takaisin
  • päästä virtanappi irti kun vihreä valo vilkkuu - boksi aloittaa ohjelmistopäivityksen


Täällä korjaantui tehdasasetuksiin palautettu boksi yllä olevalla ohjeella. Jotain ilmeisesti  tehty Elisan päässä, sillä sama ei aiemmin auttanut.

Korjaantuvatko ongelmat pakotetulla päivityksellä:

  • virtapiuha irti
  • virtanappi pohjaan (N7800 sivussa vasemmalla, lukee RESET)
  • virtapiuha takaisin
  • päästä virtanappi irti kun vihreä valo vilkkuu - boksi aloittaa ohjelmistopäivityksen


Täällä korjaantui tehdasasetuksiin palautettu boksi yllä olevalla ohjeella. Jotain ilmeisesti  tehty Elisan päässä, sillä sama ei aiemmin auttanut.

Eli pitääkö ne tehdasasetukset nyt kuitenkin palauttaa, jotta tuo alkaa toimimaan?

 

Palautin jo kaksi päivää sitten tehdasasetukset, kun koirat sekoittivat kaukosäätimestä koko härvelin. No toivottavasti alkaisi kohta toimimaan. Ei toimi ainakaan vielä. Mulla uusi blutooth-boksi.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Naapurin tiiliskivi saatu toimimaan combolla reset + virtajohdon irrotus ja kiinnitys. Oma osin toimiva boxi tokeni pelkällä resetillä.

Käyttäjätaso 1

No nytpähän tuli tekstari, että virtanapilla pakotetulla käynnistyksellä tulee päivitys ja kaikki toimii taas.

Ja toimiikin!

 

Onpa kiva kun nyt resetointia ei suositella.. eilen resetoin sekä boksin että modeemin ELISAN OHJEEN mukaan (koska häiriötiedotetta ei ollut) ja nyt boksi ei saa yhteyttä.

Jos palvelu ei toimi ollenkaan, se ei ole häiriö vaan vika!

 

No nytpähän tuli tekstari, että virtanapilla pakotetulla käynnistyksellä tulee päivitys ja kaikki toimii taas.

Ja toimiikin!

 

Ei tullut tekstaria, mutta kiitos vinkistä, nyt pelittää

Tekstari tuli ja ohjeiden mukaan mentiin.... Eipä vitsi toimi vieläkään, yhteysvirhe 500..

Kyllähän tästä täytyy hyvitystä saada.. 

 

EDIT/ Pehmennetty karkeaa kielenkäyttöä -MiikaMoi

Häiriön arvioitu korjausaika: 15.8.2020 klo 20:00 

No just joo... 

No palautu sieltä tallennekansio…

Areenasta ei tietoakaan.

Häiriö on nyt kestänyt vuorokauden ja arvioitu korjausaika vuorokauden päässä. Ei ole parasta mainosta firmalle joka epätoivoisesti yrittää puskea premiumboxiaan olemassa olevien tilaajien kurkusta alas.

Käyttäjätaso 1

Jes, boxin päivitys sujui ok ohjeiden mukaan ja homma pelittää taas.