Skip to main content
F.A.Q.

Sony PlayStation 5 virallinen odotus- ja saatavuustietokysely

Sony PlayStation 5 virallinen odotus- ja saatavuustietokysely

PS5-konsolin virallinen lanseerauspäivä on 19.11.2020 :gem: 

Viimeisin erämyynti:

  • PS5 Standard ja Digital -konsolien rajoitettu erä tuli tilattavaksi Elisan myymälöihin ja Palvelupuoteihin 30.9.2022. Kyseessä on rajoitettu erä ja tilauksia ei oteta enää vastaan, kun se on myyty. 
  • Tarkempia tietoja erästä löydät tästä kommentista

 

Ajankohtainen saatavuus- ja toimitustilanne:point_down:

 

Minkälainen saatavuustilanne PlayStation 5-konsoleissa on? :thought_balloon:

  • Saatavuustilanne jatkuu edelleen haastavana ja tällä hetkellä konsoleita tulee tilattavaksi sitä mukaan, kun eriä meille saapuu. Erien myynnistä tiedotetaan erikseen tässä ketjussa.

Missä järjestyksessä laitteet toimitetaan? :thought_balloon:

  • Toimitamme laitteita toimitusjonosta tilausjärjestyksessä. Tilauksesi on siirtynyt toimitusjonoon, kun tilauksesi on kokonaisuudessaan käsitelty.

 

Alkuperäinen aloituspostaus:point_down:

PlayStation 5 -konsoli on avattu ennakkomyyntiin myös Elisan verkkokaupassa. Valitettavasti emme juuri nyt ota vastaan uusia tilauksia PS5-konsoleista huonon saatavuuden vuoksi. Tulemme saamaan rajattuja määriä konsoleita ja toimitamme niitä asiakkaille tilausjärjestyksessä.

Konsoleiden saatavuus lähiaikoina on globaalisti haastava. Elisan verkkokaupassa 18.9.2020 käynnistetty PS5 ennakkomyynti on ylittänyt kaikki arvioidut toimitusmäärät.

Tällä hetkellä on jo tiedossa, että toimitustilanne tulee olemaan pitkään haastava.  Saatavuuden on ennustettu pysyvän heikkona vielä vuonna 2021.

Valitettavasti emme voi tällä hetkellä ottaa vastaan uusia tilauksia PlayStation 5 -konsoleita, tilausmahdollisuus avataan uudelleen saatavuustilanteen helpottaessa.

 

Usein kysytyt kysymykset PlayStation 5 -konsoleiden toimituksesta ja jonotilanteesta:

 

Milloin saan tilaamani PS5 pelikonsolin?

  • Tilanne on tällä hetkellä se, että saamme kerran kuukaudessa erän PlayStation 5 -konsoleita. Saamme maahantuojalta aina erikseen tiedon kuukausittain saamastamme toimituserän suuruudesta ja toimitusaikataulusta näiden tarkentuessa. Koska tarkempaa tietoa määristä ei ole pitkälle tulevaisuuteen, emme valitettavasti pysty tarkasti arvioimaan millä hetkellä pystymme tietyn päivämäärän tilauksen toimittamaan.
  • Tiedotamme kaikkia konsolin tilanneita kuukausittain tekstiviestillä oman tilauksen tilanteesta. Näissä viesteissä ilmoitamme toimitusaika-arvion niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin kyseisen kuukauden erästä. Muille ilmoitamme, milloin lähetämme seuraavan kerran tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta. Tällä konseptilla mennään, kunnes konsoleiden saatavuustilanne paranee ja saamme isompia määriä Suomeen.

Paljonko tilauksia on toimitusjonossa ja millä sijalla olen jonossa?

  • Julkisesti emme voi valitettavasti kertoa jonossa olevien tilausten tarkkoja kappalemääriä tai yksittäisen tilauksen paikkaa jonossa. PS5 Standard -konsolin osalta jonomme on reilusti nelinumeroinen ja PS5 Digital Edition -konsolin osalta jäädään kolminumeroiseksi.

Mihin tilauspäivämäärään asti jonoa on saatu purettua?

  • Konsoli on ollut tilattavissa verkkokaupastamme ennakkomyynnin aloituspäivästä 18.9.2020 alkaen. Konsoleiden tilaus verkkokaupastamme on toistaiseksi tauolla. Ennakkomyynnin aloituspäivän tilausrypäs on siis saatu purettua ja jatkossa saapuvilla toimituserillä puretaan useamman päivän tilauksia kerrallaan.​​​​​​Kerromme viimeisen toimittamattoman tilauksen päivämäärän aina saatavuustietojen yhteydessä. Ajantasaisimman tiedon löydät siis ylempää.

Mistä voin tarkistaa oman tilaukseni tilauspäivän?

  • Tilauspäivämäärän voit tarkistaa tilausvahvistukselta (löytyy sähköpostistasi!) tai OmaElisan tilauksen seurannasta (mikäli tilauksesta on alle kuusi (6) kuukautta). Huomioithan, että kaikissa tilanteissa jonopaikka ei ole yhtäkuin tilauspäivä. Tilaus siirtyy jonoon, kun tilaus on käsitelty - tilauksen käsittelyssä tarkistetaan esimerkiksi luotto- ja osoitetiedot. Mikäli tilauksella on vaikka osoitetiedoissa virhe, siirtyy tilaus jonoon vasta kun osoite on korjattu.

Tekemäni tilaus ei näy OmaElisassa?

  • Laitetilaukset ovat OmaElisan tilauksen seurannassa näkyvillä puolen vuoden ajan. Tilaukset ovat normaalisti voimassa, eivätkä ne ole peruuntuneet, vaikka tilausta ei näy OmaElisassa. Tiedotamme kaikkia tilanneita toimitusten etenemisestä tekstiviestillä luvatun aikataulun mukaisesti. Kun tilauksesi etenee toimitukseen, lähetämme tekstiviestillä tietoa toimituksesta sekä lähetystunnuksen. Asiaa avattu enemmän tässä kommentissa.

 

 

Aiempi saatavuusviestintä:point_down:

Saatavuus- ja toimitustilanne 23.9.2020 

Arvio PS5 -lisätarvikkeiden saatavuudesta ja toimituksesta 2020 aikana

Saatavuus- ja toimitustilanne 4.11.2020

Lisätarvikkeiden saatavuus- ja toimitustilanne 12.11.2020

Saatavuus- ja toimitustilanne 1.12.2020

Saatavuus- ja toimitustilanne 13.1.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 11.2.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 17.3.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 14.4.2021

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne 14.4.2021

Tiedotus toimitustilanteesta 6.5.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 18.5.2021

Tietoa toimituksista 19.5.2021

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne 19.5.2021
Toimitustilanne 20.5.2021

Tietoa toimituksista 2.6.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 16.6.2021

Tietoa toimituksista 30.6.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 21.7.2021

 Tietoa toimituksista 5.8.2021 

Tietoa toimituksista 13.8.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 18.8.2021

 Tietoa toimituksista 1.9.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 15.9.2021

Tietoa toimituksista 7.10.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 13.10.2021

Tietoa toimituksista 29.10.2021

Tietoa toimituksista 8.11.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 17.11.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 19.1.2022

Saatavuus- ja toimitustilanne 16.3.2022

Saatavuus- ja toimitustilanne 3.2.2022

Saatavuus- ja toimitustilanne 22.4.2022

 

 

 

Päivitämme saatavuustietoja sekä toimitusten aikatauluja keskitetysti tähän ketjuun. Aiempi ketju samasta aiheesta täällä.
 

Viimeksi päivitetty 10.5.2022

1597 kommenttia

Käyttäjätaso 2

Osaatteko/saatteko yhtään sanoa, tullaanko seuraavassa tilauksessa pääsemään jo 20.10.2020 asti, koska silloin ollaan laite tilattu.

Hei @The Chosen One ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Odottelemme vielä tietoa huhtikuun erästä, joten valitettavasti minulla ei ole antaa tähän vastausta. Seuraavan kerran viestimme kaikkia tilaajia viimeistään 14.4.

Olisi aivan super hienoa, jos Elisa pystyisi lisäämään toimitusten läpinäkyvyyttä ja ilmoittamalla minkä tilauspäivän toimituksissa mennään, olisikko tämän miten mahdollista?

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Osaatteko/saatteko yhtään sanoa, tullaanko seuraavassa tilauksessa pääsemään jo 20.10.2020 asti, koska silloin ollaan laite tilattu.

Hei @The Chosen One ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Odottelemme vielä tietoa huhtikuun erästä, joten valitettavasti minulla ei ole antaa tähän vastausta. Seuraavan kerran viestimme kaikkia tilaajia viimeistään 14.4.

Olisi aivan super hienoa, jos Elisa pystyisi lisäämään toimitusten läpinäkyvyyttä ja ilmoittamalla minkä tilauspäivän toimituksissa mennään, olisikko tämän miten mahdollista?

 

Hei @Mjo78

Tämä sama toive nousi esiin aiemmin maaliskuussa julkaisemassamme keskustelussa: 

Ensi viikolla lähetettävissä viesteissä meillä on tarkoitus avata tarkemmin sitä, minkä päivän tilauksissa tällä hetkellä mennään. :relaxed:

Käyttäjätaso 2

Osaatteko/saatteko yhtään sanoa, tullaanko seuraavassa tilauksessa pääsemään jo 20.10.2020 asti, koska silloin ollaan laite tilattu.

Hei @The Chosen One ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Odottelemme vielä tietoa huhtikuun erästä, joten valitettavasti minulla ei ole antaa tähän vastausta. Seuraavan kerran viestimme kaikkia tilaajia viimeistään 14.4.

Olisi aivan super hienoa, jos Elisa pystyisi lisäämään toimitusten läpinäkyvyyttä ja ilmoittamalla minkä tilauspäivän toimituksissa mennään, olisikko tämän miten mahdollista?

 

Hei @Mjo78

Tämä sama toive nousi esiin aiemmin maaliskuussa julkaisemassamme keskustelussa: 

Ensi viikolla lähetettävissä viesteissä meillä on tarkoitus avata tarkemmin sitä, minkä päivän tilauksissa tällä hetkellä mennään. :relaxed:

:clap:

:clap:

Tässä vähän infoa kärsimättömlle https://yle.fi/uutiset/3-11865414?origin=rss ja ote uutisesta ”Saman sirupulan vuoksi Samsung viivästyttää(siirryt toiseen palveluun) uuden puhelimensa lanseerausta. Sonyn ja Microsoftin pelikonsoleiden saatavuus on maailmanlaajuisesti niin huono, ettei tuotteita löydy hyllyistä – eikä moni kauppias ota väkeä edes jonotuslistalle.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

PS5 Standard ja PS5 Digital -konsolien saatavuustilanne 14.4.2021

Lähetämme tänään 14.4. kaikille tilaajille tekstiviestillä tietoa tämän hetken toimitustilanteesta. Valitettavasti saatavuustilanne jatkuu edelleen kansainvälisesti haastavana ja tilanne on tällä hetkellä se, että emme ole saneet maahantuojalta tarkempaa tietoa PlayStation 5 Standard tai Digital -pelikonsolien huhti-toukokuun toimituseristä. Tarkennamme toimitusaikatietoa heti, kun saamme lisätietoja maahantuojalta seuraavista toimituseristä. Lähetämme joka tapauksessa tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta kaikille tilaajille seuraavan kerran viimeistään keskiviikkona 19.5. kello 15. 

Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia. Olemme keränneet tämän ketjun aloituspostaukseen useimmin kysyttyjä kysymyksiä toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Kysymykset ja niiden vastaukset löydät täältä.

 

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne: PS5 Pulse 3D -langattomat kuulokkeet 14.4.2021

PS5 Pulse 3D -langattomien kuulokkeiden saatavuus jatkuu myös kansainvälisesti haastavana. Emme valitettavasti ole saaneet tarkempaa tietoa seuraavista toimituseristä. Lähetämme kuulokkeiden saatavuustilanteesta seuraavan kerran viestiä viimeistään keskiviikkona 19.5. klo 15. Viestimme tilaajia kuitenkin heti, jos saamme maahantuojalta tarkempaa tietoa toimitusaikataulusta aiemmin. 

 

Kuulemme myös mielellämme mielipiteenne lähettämästämme PS5-saatavuusviestinnässä. Aiheeseen liittyvän keskustelun löydät täältä

Käyttäjätaso 2

PS5 Standard ja PS5 Digital -konsolien saatavuustilanne 14.4.2021

Lähetämme tänään 14.4. kaikille tilaajille tekstiviestillä tietoa tämän hetken toimitustilanteesta. Valitettavasti saatavuustilanne jatkuu edelleen kansainvälisesti haastavana ja tilanne on tällä hetkellä se, että emme ole saneet maahantuojalta tarkempaa tietoa PlayStation 5 Standard tai Digital -pelikonsolien huhti-toukokuun toimituseristä. Tarkennamme toimitusaikatietoa heti, kun saamme lisätietoja maahantuojalta seuraavista toimituseristä. Lähetämme joka tapauksessa tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta kaikille tilaajille seuraavan kerran viimeistään keskiviikkona 19.5. kello 15. 

Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia. Olemme keränneet tämän ketjun aloituspostaukseen useimmin kysyttyjä kysymyksiä toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Kysymykset ja niiden vastaukset löydät täältä.

 

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne: PS5 Pulse 3D -langattomat kuulokkeet 14.4.2021

PS5 Pulse 3D -langattomien kuulokkeiden saatavuus jatkuu myös kansainvälisesti haastavana. Emme valitettavasti ole saaneet tarkempaa tietoa seuraavista toimituseristä. Lähetämme kuulokkeiden saatavuustilanteesta seuraavan kerran viestiä viimeistään keskiviikkona 19.5. klo 15. Viestimme tilaajia kuitenkin heti, jos saamme maahantuojalta tarkempaa tietoa toimitusaikataulusta aiemmin. 

 

Kuulemme myös mielellämme mielipiteenne lähettämästämme PS5-saatavuusviestinnässä. Aiheeseen liittyvän keskustelun löydät täältä

Olipas huonoja uutisia, jälleen. Kun selailee toisten ilmoittamia päivämääriä ja teidän ilmoitusta missä päivässä mennään. Niin näyttää että saatte noin puolen kuukauden toimitukset tehtyä kuukaudessa. Toki, oli joku saanut tilauksensa joka oli tehty 12.10 jälkeen, ilmeisesti tilasto poikkeama. Kun ottaa vielä huomioon virallisen myyntipäivän tilauksen, menee helposti 3-4kk lisää, että ihmiset saa tuotteensa, jotka on tilattu 19.11.2020….

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

PS5 Standard ja PS5 Digital -konsolien saatavuustilanne 14.4.2021

Lähetämme tänään 14.4. kaikille tilaajille tekstiviestillä tietoa tämän hetken toimitustilanteesta. Valitettavasti saatavuustilanne jatkuu edelleen kansainvälisesti haastavana ja tilanne on tällä hetkellä se, että emme ole saneet maahantuojalta tarkempaa tietoa PlayStation 5 Standard tai Digital -pelikonsolien huhti-toukokuun toimituseristä. Tarkennamme toimitusaikatietoa heti, kun saamme lisätietoja maahantuojalta seuraavista toimituseristä. Lähetämme joka tapauksessa tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta kaikille tilaajille seuraavan kerran viimeistään keskiviikkona 19.5. kello 15. 

Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia. Olemme keränneet tämän ketjun aloituspostaukseen useimmin kysyttyjä kysymyksiä toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Kysymykset ja niiden vastaukset löydät täältä.

 

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne: PS5 Pulse 3D -langattomat kuulokkeet 14.4.2021

PS5 Pulse 3D -langattomien kuulokkeiden saatavuus jatkuu myös kansainvälisesti haastavana. Emme valitettavasti ole saaneet tarkempaa tietoa seuraavista toimituseristä. Lähetämme kuulokkeiden saatavuustilanteesta seuraavan kerran viestiä viimeistään keskiviikkona 19.5. klo 15. Viestimme tilaajia kuitenkin heti, jos saamme maahantuojalta tarkempaa tietoa toimitusaikataulusta aiemmin. 

 

Kuulemme myös mielellämme mielipiteenne lähettämästämme PS5-saatavuusviestinnässä. Aiheeseen liittyvän keskustelun löydät täältä

Olipas huonoja uutisia, jälleen. Kun selailee toisten ilmoittamia päivämääriä ja teidän ilmoitusta missä päivässä mennään. Niin näyttää että saatte noin puolen kuukauden toimitukset tehtyä kuukaudessa. Toki, oli joku saanut tilauksensa joka oli tehty 12.10 jälkeen, ilmeisesti tilasto poikkeama. Kun ottaa vielä huomioon virallisen myyntipäivän tilauksen, menee helposti 3-4kk lisää, että ihmiset saa tuotteensa, jotka on tilattu 19.11.2020….

 

Hei @Mjo78,

Tilanne on tällä hetkellä todella haastava ja toivomme todella saavamme tarkempaa tietoa huhti-toukokuun toimituserien suuruudesta ja aikataulusta mahdollisimman pian, jotta jonoa päästäisiin taas purkamaan. On hyvä muistaa, että eri jälleenmyyjien toimitustilanteiden vertailu on mahdotonta, sillä jonossa olevien laitteiden tilausmäärät voivat vaihdella suuresti. Sama aihe on noussut täällä keskustelussa aiemminkin ja @Maximilliam  avasi asiaa hyvin :arrow_right:  täällä.

Käyttäjätaso 2

PS5 Standard ja PS5 Digital -konsolien saatavuustilanne 14.4.2021

Lähetämme tänään 14.4. kaikille tilaajille tekstiviestillä tietoa tämän hetken toimitustilanteesta. Valitettavasti saatavuustilanne jatkuu edelleen kansainvälisesti haastavana ja tilanne on tällä hetkellä se, että emme ole saneet maahantuojalta tarkempaa tietoa PlayStation 5 Standard tai Digital -pelikonsolien huhti-toukokuun toimituseristä. Tarkennamme toimitusaikatietoa heti, kun saamme lisätietoja maahantuojalta seuraavista toimituseristä. Lähetämme joka tapauksessa tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta kaikille tilaajille seuraavan kerran viimeistään keskiviikkona 19.5. kello 15. 

Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia. Olemme keränneet tämän ketjun aloituspostaukseen useimmin kysyttyjä kysymyksiä toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Kysymykset ja niiden vastaukset löydät täältä.

 

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne: PS5 Pulse 3D -langattomat kuulokkeet 14.4.2021

PS5 Pulse 3D -langattomien kuulokkeiden saatavuus jatkuu myös kansainvälisesti haastavana. Emme valitettavasti ole saaneet tarkempaa tietoa seuraavista toimituseristä. Lähetämme kuulokkeiden saatavuustilanteesta seuraavan kerran viestiä viimeistään keskiviikkona 19.5. klo 15. Viestimme tilaajia kuitenkin heti, jos saamme maahantuojalta tarkempaa tietoa toimitusaikataulusta aiemmin. 

 

Kuulemme myös mielellämme mielipiteenne lähettämästämme PS5-saatavuusviestinnässä. Aiheeseen liittyvän keskustelun löydät täältä

Olipas huonoja uutisia, jälleen. Kun selailee toisten ilmoittamia päivämääriä ja teidän ilmoitusta missä päivässä mennään. Niin näyttää että saatte noin puolen kuukauden toimitukset tehtyä kuukaudessa. Toki, oli joku saanut tilauksensa joka oli tehty 12.10 jälkeen, ilmeisesti tilasto poikkeama. Kun ottaa vielä huomioon virallisen myyntipäivän tilauksen, menee helposti 3-4kk lisää, että ihmiset saa tuotteensa, jotka on tilattu 19.11.2020….

 

Hei @Mjo78,

Tilanne on tällä hetkellä todella haastava ja toivomme todella saavamme tarkempaa tietoa huhti-toukokuun toimituserien suuruudesta ja aikataulusta mahdollisimman pian, jotta jonoa päästäisiin taas purkamaan. On hyvä muistaa, että eri jälleenmyyjien toimitustilanteiden vertailu on mahdotonta, sillä jonossa olevien laitteiden tilausmäärät voivat vaihdella suuresti. Sama aihe on noussut täällä keskustelussa aiemminkin ja @Maximilliam  avasi asiaa hyvin :arrow_right:  täällä.

Moi Manna K,

korjataanpas hieman kirjoitustasi. En ole viitannut ollenkaan muiden jälleen myyjien tilanteeseen kirjoituksessani mitenkään, vaan puhtaasti Elisan tilauksiin. Alla on kuvakaappaus tästä ketjusta, missä henkilö ilmoittaa saaneensa 19.10.2020 tilaamansa levyllisen version. Toki, voihan viesti olla trolli, mutta tähän ilmoitus faktaan viittasin tilasto poikkeamasta. En tiedä mistä keksit ajatuksen että viestissä puhutaan muiden toimittajien tilauksista. 

 

:heart:

Mjo78

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

PS5 Standard ja PS5 Digital -konsolien saatavuustilanne 14.4.2021

Lähetämme tänään 14.4. kaikille tilaajille tekstiviestillä tietoa tämän hetken toimitustilanteesta. Valitettavasti saatavuustilanne jatkuu edelleen kansainvälisesti haastavana ja tilanne on tällä hetkellä se, että emme ole saneet maahantuojalta tarkempaa tietoa PlayStation 5 Standard tai Digital -pelikonsolien huhti-toukokuun toimituseristä. Tarkennamme toimitusaikatietoa heti, kun saamme lisätietoja maahantuojalta seuraavista toimituseristä. Lähetämme joka tapauksessa tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta kaikille tilaajille seuraavan kerran viimeistään keskiviikkona 19.5. kello 15. 

Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia. Olemme keränneet tämän ketjun aloituspostaukseen useimmin kysyttyjä kysymyksiä toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Kysymykset ja niiden vastaukset löydät täältä.

 

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne: PS5 Pulse 3D -langattomat kuulokkeet 14.4.2021

PS5 Pulse 3D -langattomien kuulokkeiden saatavuus jatkuu myös kansainvälisesti haastavana. Emme valitettavasti ole saaneet tarkempaa tietoa seuraavista toimituseristä. Lähetämme kuulokkeiden saatavuustilanteesta seuraavan kerran viestiä viimeistään keskiviikkona 19.5. klo 15. Viestimme tilaajia kuitenkin heti, jos saamme maahantuojalta tarkempaa tietoa toimitusaikataulusta aiemmin. 

 

Kuulemme myös mielellämme mielipiteenne lähettämästämme PS5-saatavuusviestinnässä. Aiheeseen liittyvän keskustelun löydät täältä

Olipas huonoja uutisia, jälleen. Kun selailee toisten ilmoittamia päivämääriä ja teidän ilmoitusta missä päivässä mennään. Niin näyttää että saatte noin puolen kuukauden toimitukset tehtyä kuukaudessa. Toki, oli joku saanut tilauksensa joka oli tehty 12.10 jälkeen, ilmeisesti tilasto poikkeama. Kun ottaa vielä huomioon virallisen myyntipäivän tilauksen, menee helposti 3-4kk lisää, että ihmiset saa tuotteensa, jotka on tilattu 19.11.2020….

 

Hei @Mjo78,

Tilanne on tällä hetkellä todella haastava ja toivomme todella saavamme tarkempaa tietoa huhti-toukokuun toimituserien suuruudesta ja aikataulusta mahdollisimman pian, jotta jonoa päästäisiin taas purkamaan. On hyvä muistaa, että eri jälleenmyyjien toimitustilanteiden vertailu on mahdotonta, sillä jonossa olevien laitteiden tilausmäärät voivat vaihdella suuresti. Sama aihe on noussut täällä keskustelussa aiemminkin ja @Maximilliam  avasi asiaa hyvin :arrow_right:  täällä.

Moi Manna K,

korjataanpas hieman kirjoitustasi. En ole viitannut ollenkaan muiden jälleen myyjien tilanteeseen kirjoituksessani mitenkään, vaan puhtaasti Elisan tilauksiin. Alla on kuvakaappaus tästä ketjusta, missä henkilö ilmoittaa saaneensa 19.10.2020 tilaamansa levyllisen version. Toki, voihan viesti olla trolli, mutta tähän ilmoitus faktaan viittasin tilasto poikkeamasta. En tiedä mistä keksit ajatuksen että viestissä puhutaan muiden toimittajien tilauksista. 

 

:heart:

Mjo78

 

@alssass Korjasikin tuossa vähän alempana, että hänen tilaus oli tehty 9.10. Kommentti löytyy täältä

Käyttäjätaso 2

PS5 Standard ja PS5 Digital -konsolien saatavuustilanne 14.4.2021

Lähetämme tänään 14.4. kaikille tilaajille tekstiviestillä tietoa tämän hetken toimitustilanteesta. Valitettavasti saatavuustilanne jatkuu edelleen kansainvälisesti haastavana ja tilanne on tällä hetkellä se, että emme ole saneet maahantuojalta tarkempaa tietoa PlayStation 5 Standard tai Digital -pelikonsolien huhti-toukokuun toimituseristä. Tarkennamme toimitusaikatietoa heti, kun saamme lisätietoja maahantuojalta seuraavista toimituseristä. Lähetämme joka tapauksessa tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta kaikille tilaajille seuraavan kerran viimeistään keskiviikkona 19.5. kello 15. 

Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia. Olemme keränneet tämän ketjun aloituspostaukseen useimmin kysyttyjä kysymyksiä toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Kysymykset ja niiden vastaukset löydät täältä.

 

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne: PS5 Pulse 3D -langattomat kuulokkeet 14.4.2021

PS5 Pulse 3D -langattomien kuulokkeiden saatavuus jatkuu myös kansainvälisesti haastavana. Emme valitettavasti ole saaneet tarkempaa tietoa seuraavista toimituseristä. Lähetämme kuulokkeiden saatavuustilanteesta seuraavan kerran viestiä viimeistään keskiviikkona 19.5. klo 15. Viestimme tilaajia kuitenkin heti, jos saamme maahantuojalta tarkempaa tietoa toimitusaikataulusta aiemmin. 

 

Kuulemme myös mielellämme mielipiteenne lähettämästämme PS5-saatavuusviestinnässä. Aiheeseen liittyvän keskustelun löydät täältä

Olipas huonoja uutisia, jälleen. Kun selailee toisten ilmoittamia päivämääriä ja teidän ilmoitusta missä päivässä mennään. Niin näyttää että saatte noin puolen kuukauden toimitukset tehtyä kuukaudessa. Toki, oli joku saanut tilauksensa joka oli tehty 12.10 jälkeen, ilmeisesti tilasto poikkeama. Kun ottaa vielä huomioon virallisen myyntipäivän tilauksen, menee helposti 3-4kk lisää, että ihmiset saa tuotteensa, jotka on tilattu 19.11.2020….

 

Hei @Mjo78,

Tilanne on tällä hetkellä todella haastava ja toivomme todella saavamme tarkempaa tietoa huhti-toukokuun toimituserien suuruudesta ja aikataulusta mahdollisimman pian, jotta jonoa päästäisiin taas purkamaan. On hyvä muistaa, että eri jälleenmyyjien toimitustilanteiden vertailu on mahdotonta, sillä jonossa olevien laitteiden tilausmäärät voivat vaihdella suuresti. Sama aihe on noussut täällä keskustelussa aiemminkin ja @Maximilliam  avasi asiaa hyvin :arrow_right:  täällä.

Moi Manna K,

korjataanpas hieman kirjoitustasi. En ole viitannut ollenkaan muiden jälleen myyjien tilanteeseen kirjoituksessani mitenkään, vaan puhtaasti Elisan tilauksiin. Alla on kuvakaappaus tästä ketjusta, missä henkilö ilmoittaa saaneensa 19.10.2020 tilaamansa levyllisen version. Toki, voihan viesti olla trolli, mutta tähän ilmoitus faktaan viittasin tilasto poikkeamasta. En tiedä mistä keksit ajatuksen että viestissä puhutaan muiden toimittajien tilauksista. 

 

:heart:

Mjo78

 

@alssass Korjasikin tuossa vähän alempana, että hänen tilaus oli tehty 9.10. Kommentti löytyy täältä

OK, eli tilasto poikkeama luetun ymmärtämisessä itsellä :)

 

PS5 Standard ja PS5 Digital -konsolien saatavuustilanne 14.4.2021

Lähetämme tänään 14.4. kaikille tilaajille tekstiviestillä tietoa tämän hetken toimitustilanteesta. Valitettavasti saatavuustilanne jatkuu edelleen kansainvälisesti haastavana ja tilanne on tällä hetkellä se, että emme ole saneet maahantuojalta tarkempaa tietoa PlayStation 5 Standard tai Digital -pelikonsolien huhti-toukokuun toimituseristä. Tarkennamme toimitusaikatietoa heti, kun saamme lisätietoja maahantuojalta seuraavista toimituseristä. Lähetämme joka tapauksessa tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta kaikille tilaajille seuraavan kerran viimeistään keskiviikkona 19.5. kello 15. 

Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia. Olemme keränneet tämän ketjun aloituspostaukseen useimmin kysyttyjä kysymyksiä toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Kysymykset ja niiden vastaukset löydät täältä.

 

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne: PS5 Pulse 3D -langattomat kuulokkeet 14.4.2021

PS5 Pulse 3D -langattomien kuulokkeiden saatavuus jatkuu myös kansainvälisesti haastavana. Emme valitettavasti ole saaneet tarkempaa tietoa seuraavista toimituseristä. Lähetämme kuulokkeiden saatavuustilanteesta seuraavan kerran viestiä viimeistään keskiviikkona 19.5. klo 15. Viestimme tilaajia kuitenkin heti, jos saamme maahantuojalta tarkempaa tietoa toimitusaikataulusta aiemmin. 

 

Kuulemme myös mielellämme mielipiteenne lähettämästämme PS5-saatavuusviestinnässä. Aiheeseen liittyvän keskustelun löydät täältä

tarkoittaako tuo "Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia." sitä, että aloititte siitä päivästä tämän lähetyksen vai, että pääsitte tässä lähetyksessä tuohon päivään asti?

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki

PS5 Standard ja PS5 Digital -konsolien saatavuustilanne 14.4.2021

Lähetämme tänään 14.4. kaikille tilaajille tekstiviestillä tietoa tämän hetken toimitustilanteesta. Valitettavasti saatavuustilanne jatkuu edelleen kansainvälisesti haastavana ja tilanne on tällä hetkellä se, että emme ole saneet maahantuojalta tarkempaa tietoa PlayStation 5 Standard tai Digital -pelikonsolien huhti-toukokuun toimituseristä. Tarkennamme toimitusaikatietoa heti, kun saamme lisätietoja maahantuojalta seuraavista toimituseristä. Lähetämme joka tapauksessa tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta kaikille tilaajille seuraavan kerran viimeistään keskiviikkona 19.5. kello 15. 

Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia. Olemme keränneet tämän ketjun aloituspostaukseen useimmin kysyttyjä kysymyksiä toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Kysymykset ja niiden vastaukset löydät täältä.

 

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne: PS5 Pulse 3D -langattomat kuulokkeet 14.4.2021

PS5 Pulse 3D -langattomien kuulokkeiden saatavuus jatkuu myös kansainvälisesti haastavana. Emme valitettavasti ole saaneet tarkempaa tietoa seuraavista toimituseristä. Lähetämme kuulokkeiden saatavuustilanteesta seuraavan kerran viestiä viimeistään keskiviikkona 19.5. klo 15. Viestimme tilaajia kuitenkin heti, jos saamme maahantuojalta tarkempaa tietoa toimitusaikataulusta aiemmin. 

 

Kuulemme myös mielellämme mielipiteenne lähettämästämme PS5-saatavuusviestinnässä. Aiheeseen liittyvän keskustelun löydät täältä

 

Onneks tartuin telian tarjoukseen ja tilasin puhelinliittymän heiltä ja ps5 samalla tulee 2 viikon sisällä max. 6kk elisalla jonotellu ni ei jaksanu enää. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

PS5 Standard ja PS5 Digital -konsolien saatavuustilanne 14.4.2021

Lähetämme tänään 14.4. kaikille tilaajille tekstiviestillä tietoa tämän hetken toimitustilanteesta. Valitettavasti saatavuustilanne jatkuu edelleen kansainvälisesti haastavana ja tilanne on tällä hetkellä se, että emme ole saneet maahantuojalta tarkempaa tietoa PlayStation 5 Standard tai Digital -pelikonsolien huhti-toukokuun toimituseristä. Tarkennamme toimitusaikatietoa heti, kun saamme lisätietoja maahantuojalta seuraavista toimituseristä. Lähetämme joka tapauksessa tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta kaikille tilaajille seuraavan kerran viimeistään keskiviikkona 19.5. kello 15. 

Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia. Olemme keränneet tämän ketjun aloituspostaukseen useimmin kysyttyjä kysymyksiä toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Kysymykset ja niiden vastaukset löydät täältä.

 

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne: PS5 Pulse 3D -langattomat kuulokkeet 14.4.2021

PS5 Pulse 3D -langattomien kuulokkeiden saatavuus jatkuu myös kansainvälisesti haastavana. Emme valitettavasti ole saaneet tarkempaa tietoa seuraavista toimituseristä. Lähetämme kuulokkeiden saatavuustilanteesta seuraavan kerran viestiä viimeistään keskiviikkona 19.5. klo 15. Viestimme tilaajia kuitenkin heti, jos saamme maahantuojalta tarkempaa tietoa toimitusaikataulusta aiemmin. 

 

Kuulemme myös mielellämme mielipiteenne lähettämästämme PS5-saatavuusviestinnässä. Aiheeseen liittyvän keskustelun löydät täältä

tarkoittaako tuo "Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia." sitä, että aloititte siitä päivästä tämän lähetyksen vai, että pääsitte tässä lähetyksessä tuohon päivään asti?

 

Hei @The Chosen One ,

Osa 12.10. tehdyistä tilauksista on toimitettu, mutta osa on vielä toimittamatta. Eli tällä hetkellä seuraavana toimitusjonossa ovat ne, joiden tilaus on mennyt läpi 12.10. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2

Tässä vähän infoa kärsimättömlle https://yle.fi/uutiset/3-11865414?origin=rss ja ote uutisesta ”Saman sirupulan vuoksi Samsung viivästyttää(siirryt toiseen palveluun) uuden puhelimensa lanseerausta. Sonyn ja Microsoftin pelikonsoleiden saatavuus on maailmanlaajuisesti niin huono, ettei tuotteita löydy hyllyistä – eikä moni kauppias ota väkeä edes jonotuslistalle.

 

Moi,

 

tosiaan tämän tiedon valossa näyttää että tämä jonottaminen tulee jatkumaan vielä pitkään.

“Sonyn ja Microsoftin uudet pelikonsolit osuivat hankalimpaan mahdolliseen saumaan.”

 

  • Max
Käyttäjätaso 2

PS5 Standard ja PS5 Digital -konsolien saatavuustilanne 14.4.2021

Lähetämme tänään 14.4. kaikille tilaajille tekstiviestillä tietoa tämän hetken toimitustilanteesta. Valitettavasti saatavuustilanne jatkuu edelleen kansainvälisesti haastavana ja tilanne on tällä hetkellä se, että emme ole saneet maahantuojalta tarkempaa tietoa PlayStation 5 Standard tai Digital -pelikonsolien huhti-toukokuun toimituseristä. Tarkennamme toimitusaikatietoa heti, kun saamme lisätietoja maahantuojalta seuraavista toimituseristä. Lähetämme joka tapauksessa tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta kaikille tilaajille seuraavan kerran viimeistään keskiviikkona 19.5. kello 15. 

Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia. Olemme keränneet tämän ketjun aloituspostaukseen useimmin kysyttyjä kysymyksiä toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Kysymykset ja niiden vastaukset löydät täältä.

 

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne: PS5 Pulse 3D -langattomat kuulokkeet 14.4.2021

PS5 Pulse 3D -langattomien kuulokkeiden saatavuus jatkuu myös kansainvälisesti haastavana. Emme valitettavasti ole saaneet tarkempaa tietoa seuraavista toimituseristä. Lähetämme kuulokkeiden saatavuustilanteesta seuraavan kerran viestiä viimeistään keskiviikkona 19.5. klo 15. Viestimme tilaajia kuitenkin heti, jos saamme maahantuojalta tarkempaa tietoa toimitusaikataulusta aiemmin. 

 

Kuulemme myös mielellämme mielipiteenne lähettämästämme PS5-saatavuusviestinnässä. Aiheeseen liittyvän keskustelun löydät täältä

tarkoittaako tuo "Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia." sitä, että aloititte siitä päivästä tämän lähetyksen vai, että pääsitte tässä lähetyksessä tuohon päivään asti?

 

Hei @The Chosen One ,

Osa 12.10. tehdyistä tilauksista on toimitettu, mutta osa on vielä toimittamatta. Eli tällä hetkellä seuraavana toimitusjonossa ovat ne, joiden tilaus on mennyt läpi 12.10. 

MItes muuten tuo, kun tilauksen aika ylittää 6kk jossain kohden (eli kuukauden päästä). Tuolla alhaalla oli kommenttia että tilaus hävisi näkyvistä 6kk aika ylittyi, niin onko tähän tullut korjaus Elisan puolelta vai kuinka toimia. Vai missasinko jo olemassa olevan ohjeen?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

PS5 Standard ja PS5 Digital -konsolien saatavuustilanne 14.4.2021

Lähetämme tänään 14.4. kaikille tilaajille tekstiviestillä tietoa tämän hetken toimitustilanteesta. Valitettavasti saatavuustilanne jatkuu edelleen kansainvälisesti haastavana ja tilanne on tällä hetkellä se, että emme ole saneet maahantuojalta tarkempaa tietoa PlayStation 5 Standard tai Digital -pelikonsolien huhti-toukokuun toimituseristä. Tarkennamme toimitusaikatietoa heti, kun saamme lisätietoja maahantuojalta seuraavista toimituseristä. Lähetämme joka tapauksessa tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta kaikille tilaajille seuraavan kerran viimeistään keskiviikkona 19.5. kello 15. 

Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia. Olemme keränneet tämän ketjun aloituspostaukseen useimmin kysyttyjä kysymyksiä toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Kysymykset ja niiden vastaukset löydät täältä.

 

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne: PS5 Pulse 3D -langattomat kuulokkeet 14.4.2021

PS5 Pulse 3D -langattomien kuulokkeiden saatavuus jatkuu myös kansainvälisesti haastavana. Emme valitettavasti ole saaneet tarkempaa tietoa seuraavista toimituseristä. Lähetämme kuulokkeiden saatavuustilanteesta seuraavan kerran viestiä viimeistään keskiviikkona 19.5. klo 15. Viestimme tilaajia kuitenkin heti, jos saamme maahantuojalta tarkempaa tietoa toimitusaikataulusta aiemmin. 

 

Kuulemme myös mielellämme mielipiteenne lähettämästämme PS5-saatavuusviestinnässä. Aiheeseen liittyvän keskustelun löydät täältä

tarkoittaako tuo "Jonotustilanne on tällä hetkellä se, että toimitamme 12.10.2020 tehtyjä tilauksia." sitä, että aloititte siitä päivästä tämän lähetyksen vai, että pääsitte tässä lähetyksessä tuohon päivään asti?

 

Hei @The Chosen One ,

Osa 12.10. tehdyistä tilauksista on toimitettu, mutta osa on vielä toimittamatta. Eli tällä hetkellä seuraavana toimitusjonossa ovat ne, joiden tilaus on mennyt läpi 12.10. 

MItes muuten tuo, kun tilauksen aika ylittää 6kk jossain kohden (eli kuukauden päästä). Tuolla alhaalla oli kommenttia että tilaus hävisi näkyvistä 6kk aika ylittyi, niin onko tähän tullut korjaus Elisan puolelta vai kuinka toimia. Vai missasinko jo olemassa olevan ohjeen?

 

Hei @Mjo78,

@Suvi on avannut tarkemmin OmaElisan tilauksen seurantaan liittyviä havaintoja aiemmin  täällä. OmaElisan tilauksen seurannassa tilaukset ovat näkyvillä 6 kuukautta. Tilaukset ovat kuitenkin normaalisti voimassa, eivätkä ne ole peruuntuneet, vaikka tilausta ei näy OmaElisassa.

PS5-konsolien kohdalla saatavuushaasteet ovat ensimmäistä kertaa niin laajat, että tämä puoli vuotta ei riitä laitteen toimittumiseen. Tiivistetysti tilanne on tällä hetkellä se, että me tutkimme  mahdollisuuksia tehdä korjauksia OmaElisan suhteen, mutta pikakorjausta tähän ei saada. Meidän aikomuksemme on tiedottaa tämän ongelman piirissä olevia asiakkaita asiasta, viimeistään siinä vaiheessa kun laite on toimittumassa. Lähetämme erikseen tekstiviestillä vahvistuksen toimituksen etenemisestä sekä lähetystunnuksen, jonka avulla tilausta voi seurata.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +2

Kerroitte tekstiviestissänne, että puratte jonoa tällä hetkellä 12.10 tilattuja laitteita. Onko tilanne nyt sama levyasemallisen ja levyasemattoman laitteen kohdalla? Aiemmin sanoitte että levyasematonta pleikkaria olisi tilattu vähemmän.

 

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Kerroitte tekstiviestissänne, että puratte jonoa tällä hetkellä 12.10 tilattuja laitteita. Onko tilanne nyt sama levyasemallisen ja levyasemattoman laitteen kohdalla? Aiemmin sanoitte että levyasematonta pleikkaria olisi tilattu vähemmän.

 

 

Hei @Rauno-Setä !

Molemmissa versioissa (PS5 Standard, PS5 Digital) puretaan tällä hetkellä 12.10 tehtyjä tilauksia. PS5 Digital -konsoleissa jono on määrällisesti pienempi, mutta tästä on saatu meille myös pienempiä toimituseriä. 

Käyttäjätaso 2

Kerroitte tekstiviestissänne, että puratte jonoa tällä hetkellä 12.10 tilattuja laitteita. Onko tilanne nyt sama levyasemallisen ja levyasemattoman laitteen kohdalla? Aiemmin sanoitte että levyasematonta pleikkaria olisi tilattu vähemmän.

 

 

Hei @Rauno-Setä !

Molemmissa versioissa (PS5 Standard, PS5 Digital) puretaan tällä hetkellä 12.10 tehtyjä tilauksia. PS5 Digital -konsoleissa jono on määrällisesti pienempi, mutta tästä on saatu meille myös pienempiä toimituseriä. 

Kunhan saatte maahantuojalta infoa Huhtikuun määristä, olisikko paikallaan laittaa palstalle tietoa, mihin päivään asti määrä riittää? Ihan vinkkinä oman imagonne vuoksi, läpinäkyvyyttä. Ei ole järkeä pitkittää informaatiota seuraavalle kuukaudelle. Sikäli kun saatte huhtikuussa tuotteita jakoon tietenkin.

 

Jep, huhtikuun erästä olisi kiva saada vielä tietoa ennen kuin ensi kuun saatavuudesta tulee taas viestiä-

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +2

Aika kaukana on läpinäkyvyys tiedottamisessa. Yleensä se tarkoittaa sitä että jotakin on paskottu ja ollaan ihan hyshys.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2

Jep, huhtikuun erästä olisi kiva saada vielä tietoa ennen kuin ensi kuun saatavuudesta tulee taas viestiä-

Moi!

 

Pahoittelut hiljaisuudesta, olemme aktiivisesti jutelleet maahantuojan kanssa tilanteesta jotta miksi huhtikuun määriä ei kuulu / vahvistu?

Eli mitään tarkkaa tietoa tulevasta erästä Suomeen ei valitettavasti heillä ole ollut antaa.

Erinäisiä olettamuksia ilmassa leijuu miksi tällainen katko jakeluun tuli, mutta nämä ovat kaikki spekulaatioita.

 

Joten kerromme kyllä heti kun tilanne muuttuu, nyt vain ei ole ollut muuta kerrottavaa kun että meillä ei edelleenkään tietoa seuraavasta erästä.

 

  • Max
Käyttäjätaso 2

Jep, huhtikuun erästä olisi kiva saada vielä tietoa ennen kuin ensi kuun saatavuudesta tulee taas viestiä-

Moi!

 

Pahoittelut hiljaisuudesta, olemme aktiivisesti jutelleet maahantuojan kanssa tilanteesta jotta miksi huhtikuun määriä ei kuulu / vahvistu?

Eli mitään tarkkaa tietoa tulevasta erästä Suomeen ei valitettavasti heillä ole ollut antaa.

Erinäisiä olettamuksia ilmassa leijuu miksi tällainen katko jakeluun tuli, mutta nämä ovat kaikki spekulaatioita.

 

Joten kerromme kyllä heti kun tilanne muuttuu, nyt vain ei ole ollut muuta kerrottavaa kun että meillä ei edelleenkään tietoa seuraavasta erästä.

 

  • Max

Uskoisin, että monelle ajoittainen tiedottaminen tilanteen muuttumattomuudestakin luo positiivista kuvaa. Jotenkin tulee sellainen kuva että aihetta ei ole jätetty unholaan, vaikkakaan tuskin näin on.

Käyttäjätaso 2

Jep, huhtikuun erästä olisi kiva saada vielä tietoa ennen kuin ensi kuun saatavuudesta tulee taas viestiä-

Moi!

 

Pahoittelut hiljaisuudesta, olemme aktiivisesti jutelleet maahantuojan kanssa tilanteesta jotta miksi huhtikuun määriä ei kuulu / vahvistu?

Eli mitään tarkkaa tietoa tulevasta erästä Suomeen ei valitettavasti heillä ole ollut antaa.

Erinäisiä olettamuksia ilmassa leijuu miksi tällainen katko jakeluun tuli, mutta nämä ovat kaikki spekulaatioita.

 

Joten kerromme kyllä heti kun tilanne muuttuu, nyt vain ei ole ollut muuta kerrottavaa kun että meillä ei edelleenkään tietoa seuraavasta erästä.

 

  • Max

Uskoisin, että monelle ajoittainen tiedottaminen tilanteen muuttumattomuudestakin luo positiivista kuvaa. Jotenkin tulee sellainen kuva että aihetta ei ole jätetty unholaan, vaikkakaan tuskin näin on.

Hyvin sanottu @erkkipena .  Tieto jo pelkästää ei uutta tietoa voi auttaa monia :)

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki

Onneks en jäänny kauempaa odottaa ps5 elisalt 6kk jaksoin kiltisti kunnes hyppäsin telian tarjoukseen puh liittymä 10e halvempi ja pleikka tulee huomenna vihdoinki <3

Osallistu keskusteluun