Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 14 -sarjan virallinen tiedotus- ja odotusketju

iPhone 14 -sarjan virallinen tiedotus- ja odotusketju
Oliko tästä hyötyä?
Näytä ensimmäinen kirjoitus

700 kommenttia

  • Osallistuja
  • 18 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022
Watermelon_ kirjoitti:
Tofuice kirjoitti:
Watermelon_ kirjoitti:

hei! voisko joku sanoo, kuka on perunnu tilausta elisalta ja tilannu telialta iPhone pro max 128 että kuinka nopeasti saitte iphonet? mietin perua tän tilauksen elisalta nyt

 

Ei vissiin oo teliallakaan noita nyt varastossa yhtään. Soittelin eilen ja kysyin. Ei osannu sanoo yhtään millon tulee ja kuulemma menee aika nopeesti siellä myös. Joko sulla käy tuuri ja saat sen nopeesti tai sit jonotat vielä pidempään. 

nii, sitä mäkin ajattelen nyt
tilasin elisalta sen 9.9 n klo 15:45 ja ei mitään uutisii
tää kyl masentaa niin paljon, varsinkin kun oletin et saisin sen jo viime viikonlopuilla…..

No mulla on tilausvahvistus s.postissa tullu klo. 15:10 tuolloin 9.9.  Että eipä tosiaan naurata juurikaan tää tilanne. 


2222Iiii
  • Kommentaattori
  • 37 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022
2222Iiii kirjoitti:
Watermelon_ kirjoitti:

hei! voisko joku sanoo, kuka on perunnu tilausta elisalta ja tilannu telialta iPhone pro max 128 että kuinka nopeasti saitte iphonet? mietin perua tän tilauksen elisalta nyt

 

En nyt lähtisi hätäilemään, nopeammin sen Elisalta varmasti saat kun muualta. Joka paikasta taitaa olla lopussa tuo malli. Itse tilasin saman luurin 9.9. ja oon varovaisen optimistinen että tuo ensi viikon 15% jonosta olisi (vähintään) kaikki sinä päivänä tilauksen tehneet 🤞🏻

Kun kuitenkin pitää muistaa että tilauksia ehti tulla sen 5 päivää sisään ennen kuin niitä laitettiin postiin sitten 16.9. Toki suurin suma ollut juuri silloin 9.9. 🧐 Luulisin.

tietty joku Elisalta voisi tämän vahvistaa tai korjata olettamukseni? 😉


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022

Pro max 128gt violetti tilausvahvistus 9.9. klo 15.11. Eipä näy tai kuulu puhelinta…


  • Kommentaattori
  • 21 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022
elnuska kirjoitti:

Pro max 128gt violetti tilausvahvistus 9.9. klo 15.11. Eipä näy tai kuulu puhelinta…

15.07 tuli itelle vahvistus ja hiljasta pitelee. Edellee ootan sitä tekstiviestiä mikä luvattiin lähettää 3 päivän sisään ja kertoa miten tilaus etenee😃😃


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022

Puhelin on nyt kourassa. Kiitos Elisa.

Olen kuitenkin hämmentynyt siitä, että miten heiveröisesti tuote oli pakattu. Mitä on ajateltu kun on lähetetty monen tonnin arvoinen laite ruskeassa pahvipussissa? Pussissa ei ollut mitään pehmusteita, ainoastaan lähetyslista ja  Omaguru-lappu. Puhelimen suojana oli kuljetuksen aikana siis pelkkä yksi kerros paperia.

Paketti toimitettiin matkahuollon kautta noutopisteeseen. Matkahuollon sivuilla lukee pakkaamisesta seuraavaa:

 

"Paketit kulkevat useiden eri käsittelyvaiheiden kautta, joten niiden tulee kestää normaalia kuljetusrasitusta, kuten vetämistä, työntämistä, hankausta, puristusta ja päälle lastausta."

 

Miten nämä asiat on huomioitu Elisalla tuotteita pakatessa ja lähetettäessä asiakkaille? Tuotteen toimituksesta aiheutuneen piinaavan odotuksen jälkeen nyt huoli on puhelimessa itsessään. En voi olla miettimättä, että miten pakettia on mahdollisesti viskelty tai se on ollut alimmaisena jossain pinossa puristuksissa kun sitä on toimitettu ja onko siitä mahdollisesti aiheutunut puhelimeen jotain laitteisto vaurioita jotka ilmenevät vasta ajan saatossa.

 

Olen onnellinen, että sain puhelimen mutta erittäin pettynyt siihen miten kallis laite oli pakattu. Elisa hyvä, kertoisitteko ystävällisesti mitä kriteereitä noudatatte kun pakkaatte tuhansien eurojen laitteita asiakkaille lähetettäviksi? Mielestäni tässä on paljon parannettavaa, kuitenkin tällaisella on aina suora vaikutus asiakkaaseen mikäli jotain ilmenee. Oikealla pakkaamisella voidaan jo alusta alkaen estää mahdolliset kuljetusvauriot ja vauriot itse laitteeseen.

 


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022
ellustin kirjoitti:

Itse tilasin Pro 128 purplen 19.9., postitettu 21.9. ja näillä näkymin haettavissa tänään. :D kuitenkin vanhin toimittamaton uusimman tiedon mukaan 10.9., joten ihmetys on kyllä suuri millä perusteella pääsin jonon ohi. Oletus kuitenkin oli että joudun odotella viikkoja, kun tein tilauksen vasta nyt. Jokin kyllä mättää ja pahasti näissä toimituksissa, vaikkakin itselleni tilanne oli kylläkin suotuisa. 

Joo mitä ihmettä. Sama laite mulle tulossa ja tilasin 10.9. mutta ei vielä mitään🙃 ei vissii osaa kattoa ketkä jonossa


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022

Mikäköhän lienee kellojen tilanne? Tilattu ja maksettu mut mitään ei ole kuulunut.


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022
emmiina02 kirjoitti:
ellustin kirjoitti:

Itse tilasin Pro 128 purplen 19.9., postitettu 21.9. ja näillä näkymin haettavissa tänään. :D kuitenkin vanhin toimittamaton uusimman tiedon mukaan 10.9., joten ihmetys on kyllä suuri millä perusteella pääsin jonon ohi. Oletus kuitenkin oli että joudun odotella viikkoja, kun tein tilauksen vasta nyt. Jokin kyllä mättää ja pahasti näissä toimituksissa, vaikkakin itselleni tilanne oli kylläkin suotuisa. 

Joo mitä ihmettä. Sama laite mulle tulossa ja tilasin 10.9. mutta ei vielä mitään🙃 ei vissii osaa kattoa ketkä jonossa

Sama täällä. Tilattu 10.9. mut sen jälkeen ei ole kuulunut mitään muuta kuin tilausvahvistus.


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+15
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1967 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022
BLX28 kirjoitti:

Puhelin on nyt kourassa. Kiitos Elisa.

Olen kuitenkin hämmentynyt siitä, että miten heiveröisesti tuote oli pakattu. Mitä on ajateltu kun on lähetetty monen tonnin arvoinen laite ruskeassa pahvipussissa? Pussissa ei ollut mitään pehmusteita, ainoastaan lähetyslista ja  Omaguru-lappu. Puhelimen suojana oli kuljetuksen aikana siis pelkkä yksi kerros paperia.

Paketti toimitettiin matkahuollon kautta noutopisteeseen. Matkahuollon sivuilla lukee pakkaamisesta seuraavaa:

 

"Paketit kulkevat useiden eri käsittelyvaiheiden kautta, joten niiden tulee kestää normaalia kuljetusrasitusta, kuten vetämistä, työntämistä, hankausta, puristusta ja päälle lastausta."

 

Miten nämä asiat on huomioitu Elisalla tuotteita pakatessa ja lähetettäessä asiakkaille? Tuotteen toimituksesta aiheutuneen piinaavan odotuksen jälkeen nyt huoli on puhelimessa itsessään. En voi olla miettimättä, että miten pakettia on mahdollisesti viskelty tai se on ollut alimmaisena jossain pinossa puristuksissa kun sitä on toimitettu ja onko siitä mahdollisesti aiheutunut puhelimeen jotain laitteisto vaurioita jotka ilmenevät vasta ajan saatossa.

 

Olen onnellinen, että sain puhelimen mutta erittäin pettynyt siihen miten kallis laite oli pakattu. Elisa hyvä, kertoisitteko ystävällisesti mitä kriteereitä noudatatte kun pakkaatte tuhansien eurojen laitteita asiakkaille lähetettäviksi? Mielestäni tässä on paljon parannettavaa, kuitenkin tällaisella on aina suora vaikutus asiakkaaseen mikäli jotain ilmenee. Oikealla pakkaamisella voidaan jo alusta alkaen estää mahdolliset kuljetusvauriot ja vauriot itse laitteeseen.

 

Moikka @BLX28 !

Kiitos palautteestasi. 🙂 Laitoin tästä tiedustelun eteenpäin. Laitehan on omassa suljetussa pakkauksessaan myös, joten oliko pakkauksessa jotain kuljetusvauriota?


Forum|alt.badge.img+3
  • Elisalainen
  • 111 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022
ellustin kirjoitti:

Itse tilasin Pro 128 purplen 19.9., postitettu 21.9. ja näillä näkymin haettavissa tänään. :D kuitenkin vanhin toimittamaton uusimman tiedon mukaan 10.9., joten ihmetys on kyllä suuri millä perusteella pääsin jonon ohi. Oletus kuitenkin oli että joudun odotella viikkoja, kun tein tilauksen vasta nyt. Jokin kyllä mättää ja pahasti näissä toimituksissa, vaikkakin itselleni tilanne oli kylläkin suotuisa. 

Hei, kiitos kun nostit tämän ylös ja kerroit vielä asiakastietosi että pääsimme kiinni tähän. Havaitsimme että meillä on ollut tilapäinen häiriö järjestelmästämme , jonka johdosta pieni osa tilauksista on mennyt jonon ohi jos tilaus oli tehty häiriön aikana. Pahoittelemme tilannetta ja teemme työtä välttääksemme vastaavanlaiset ongelmat jatkossa. Osa näistä tilauksista kenen ohi on menty saadaan paikattua ja toimitettua jo heti tänään saapuvilla erillä.

 

 


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+15
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1967 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022
HeleneK kirjoitti:
emmiina02 kirjoitti:
ellustin kirjoitti:

Itse tilasin Pro 128 purplen 19.9., postitettu 21.9. ja näillä näkymin haettavissa tänään. :D kuitenkin vanhin toimittamaton uusimman tiedon mukaan 10.9., joten ihmetys on kyllä suuri millä perusteella pääsin jonon ohi. Oletus kuitenkin oli että joudun odotella viikkoja, kun tein tilauksen vasta nyt. Jokin kyllä mättää ja pahasti näissä toimituksissa, vaikkakin itselleni tilanne oli kylläkin suotuisa. 

Joo mitä ihmettä. Sama laite mulle tulossa ja tilasin 10.9. mutta ei vielä mitään🙃 ei vissii osaa kattoa ketkä jonossa

Sama täällä. Tilattu 10.9. mut sen jälkeen ei ole kuulunut mitään muuta kuin tilausvahvistus.


Moikka @HeleneK !

Voit laittaa meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi , että voidaan tarkistaa asiaa.


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022
Burnett kirjoitti:
HeleneK kirjoitti:
emmiina02 kirjoitti:
ellustin kirjoitti:

Itse tilasin Pro 128 purplen 19.9., postitettu 21.9. ja näillä näkymin haettavissa tänään. :D kuitenkin vanhin toimittamaton uusimman tiedon mukaan 10.9., joten ihmetys on kyllä suuri millä perusteella pääsin jonon ohi. Oletus kuitenkin oli että joudun odotella viikkoja, kun tein tilauksen vasta nyt. Jokin kyllä mättää ja pahasti näissä toimituksissa, vaikkakin itselleni tilanne oli kylläkin suotuisa. 

Joo mitä ihmettä. Sama laite mulle tulossa ja tilasin 10.9. mutta ei vielä mitään🙃 ei vissii osaa kattoa ketkä jonossa

Sama täällä. Tilattu 10.9. mut sen jälkeen ei ole kuulunut mitään muuta kuin tilausvahvistus.


Moikka @HeleneK !

Voit laittaa meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi , että voidaan tarkistaa asiaa.

Juuri tulikin ilmoitus, että puhelin on matkalla. Kelloa vieläkin odottelen.


  • Osallistuja
  • 14 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022
MathiasElisa kirjoitti:
ellustin kirjoitti:

Itse tilasin Pro 128 purplen 19.9., postitettu 21.9. ja näillä näkymin haettavissa tänään. :D kuitenkin vanhin toimittamaton uusimman tiedon mukaan 10.9., joten ihmetys on kyllä suuri millä perusteella pääsin jonon ohi. Oletus kuitenkin oli että joudun odotella viikkoja, kun tein tilauksen vasta nyt. Jokin kyllä mättää ja pahasti näissä toimituksissa, vaikkakin itselleni tilanne oli kylläkin suotuisa. 

Hei, kiitos kun nostit tämän ylös ja kerroit vielä asiakastietosi että pääsimme kiinni tähän. Havaitsimme että meillä on ollut tilapäinen häiriö järjestelmästämme , jonka johdosta pieni osa tilauksista on mennyt jonon ohi jos tilaus oli tehty häiriön aikana. Pahoittelemme tilannetta ja teemme työtä välttääksemme vastaavanlaiset ongelmat jatkossa. Osa näistä tilauksista kenen ohi on menty saadaan paikattua ja toimitettua jo heti tänään saapuvilla erillä.

 

 

Tuo häiriö on varmaan koskettanut muitakin tilauksia sitten. Täällä ainakin 2hlöä sanonut jo saaneensa pro max 256 mustan vaikka tilasivat 12. ja 16. päivä, kun taas 9.9. kolmelta tilauksen tehneet yhä odottelevat. Voidaanko jostain varmistaa että jono on ajan tasalla... 


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022
Burnett kirjoitti:
BLX28 kirjoitti:

Puhelin on nyt kourassa. Kiitos Elisa.

Olen kuitenkin hämmentynyt siitä, että miten heiveröisesti tuote oli pakattu. Mitä on ajateltu kun on lähetetty monen tonnin arvoinen laite ruskeassa pahvipussissa? Pussissa ei ollut mitään pehmusteita, ainoastaan lähetyslista ja  Omaguru-lappu. Puhelimen suojana oli kuljetuksen aikana siis pelkkä yksi kerros paperia.

Paketti toimitettiin matkahuollon kautta noutopisteeseen. Matkahuollon sivuilla lukee pakkaamisesta seuraavaa:

 

"Paketit kulkevat useiden eri käsittelyvaiheiden kautta, joten niiden tulee kestää normaalia kuljetusrasitusta, kuten vetämistä, työntämistä, hankausta, puristusta ja päälle lastausta."

 

Miten nämä asiat on huomioitu Elisalla tuotteita pakatessa ja lähetettäessä asiakkaille? Tuotteen toimituksesta aiheutuneen piinaavan odotuksen jälkeen nyt huoli on puhelimessa itsessään. En voi olla miettimättä, että miten pakettia on mahdollisesti viskelty tai se on ollut alimmaisena jossain pinossa puristuksissa kun sitä on toimitettu ja onko siitä mahdollisesti aiheutunut puhelimeen jotain laitteisto vaurioita jotka ilmenevät vasta ajan saatossa.

 

Olen onnellinen, että sain puhelimen mutta erittäin pettynyt siihen miten kallis laite oli pakattu. Elisa hyvä, kertoisitteko ystävällisesti mitä kriteereitä noudatatte kun pakkaatte tuhansien eurojen laitteita asiakkaille lähetettäviksi? Mielestäni tässä on paljon parannettavaa, kuitenkin tällaisella on aina suora vaikutus asiakkaaseen mikäli jotain ilmenee. Oikealla pakkaamisella voidaan jo alusta alkaen estää mahdolliset kuljetusvauriot ja vauriot itse laitteeseen.

 

Moikka @BLX28 !

Kiitos palautteestasi. 🙂 Laitoin tästä tiedustelun eteenpäin. Laitehan on omassa suljetussa pakkauksessaan myös, joten oliko pakkauksessa jotain kuljetusvauriota?

Ei ollut kuljetusvaurioita pussissa tai puhelimen laatikossa nopeasti katsottuna. Totta on, että puhelin tulee omassa laatikossaan mutta eipä se ole mitenkään kummoinen suoja puhelimelle suoraa puristusta ja iskuja ajatellen jos sen suojana on pelkkä paperipussi. Odotin, että puhelin olisi tullut pienessä pahvilaatikossa jossa itse puhelinlaatikko on paperitäytteellä suojattuna. Tällöin mitään suoria iskuja tai puristusta ei kohdistu itse puhelinlaatikkoon joka itsessään on melko ohut, itse puhelinhan on heti sen puhelinlaatikon kannen alla kamerapuoli ylöspäin eikä siinä ole mitään käytännössä mitään suojaa jos esim. paperipussissa olevan puhelinlaatikon päälle tallaa. Tässä tuolla paperipussilla ei siis käytännössä ole ollut mitään funktiota (korkeintaan sisällön piilotus), joten puhelin olisi käytännössä voitu lähettää sellaisenaan. Jotenkin tuosta paperipussista tuli fiilis, että puhelin on vaan nopeasti laitettu pussiin ilman sen enempää miettimättä mitä sinne pussiin oikein laitettiin 😑. 


2222Iiii
  • Kommentaattori
  • 37 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022
BLX28 kirjoitti:
Burnett kirjoitti:
BLX28 kirjoitti:

Puhelin on nyt kourassa. Kiitos Elisa.

Olen kuitenkin hämmentynyt siitä, että miten heiveröisesti tuote oli pakattu. Mitä on ajateltu kun on lähetetty monen tonnin arvoinen laite ruskeassa pahvipussissa? Pussissa ei ollut mitään pehmusteita, ainoastaan lähetyslista ja  Omaguru-lappu. Puhelimen suojana oli kuljetuksen aikana siis pelkkä yksi kerros paperia.

Paketti toimitettiin matkahuollon kautta noutopisteeseen. Matkahuollon sivuilla lukee pakkaamisesta seuraavaa:

 

"Paketit kulkevat useiden eri käsittelyvaiheiden kautta, joten niiden tulee kestää normaalia kuljetusrasitusta, kuten vetämistä, työntämistä, hankausta, puristusta ja päälle lastausta."

 

Miten nämä asiat on huomioitu Elisalla tuotteita pakatessa ja lähetettäessä asiakkaille? Tuotteen toimituksesta aiheutuneen piinaavan odotuksen jälkeen nyt huoli on puhelimessa itsessään. En voi olla miettimättä, että miten pakettia on mahdollisesti viskelty tai se on ollut alimmaisena jossain pinossa puristuksissa kun sitä on toimitettu ja onko siitä mahdollisesti aiheutunut puhelimeen jotain laitteisto vaurioita jotka ilmenevät vasta ajan saatossa.

 

Olen onnellinen, että sain puhelimen mutta erittäin pettynyt siihen miten kallis laite oli pakattu. Elisa hyvä, kertoisitteko ystävällisesti mitä kriteereitä noudatatte kun pakkaatte tuhansien eurojen laitteita asiakkaille lähetettäviksi? Mielestäni tässä on paljon parannettavaa, kuitenkin tällaisella on aina suora vaikutus asiakkaaseen mikäli jotain ilmenee. Oikealla pakkaamisella voidaan jo alusta alkaen estää mahdolliset kuljetusvauriot ja vauriot itse laitteeseen.

 

Moikka @BLX28 !

Kiitos palautteestasi. 🙂 Laitoin tästä tiedustelun eteenpäin. Laitehan on omassa suljetussa pakkauksessaan myös, joten oliko pakkauksessa jotain kuljetusvauriota?

Ei ollut kuljetusvaurioita pussissa tai puhelimen laatikossa nopeasti katsottuna. Totta on, että puhelin tulee omassa laatikossaan mutta eipä se ole mitenkään kummoinen suoja puhelimelle suoraa puristusta ja iskuja ajatellen jos sen suojana on pelkkä paperipussi. Odotin, että puhelin olisi tullut pienessä pahvilaatikossa jossa itse puhelinlaatikko on paperitäytteellä suojattuna. Tällöin mitään suoria iskuja tai puristusta ei kohdistu itse puhelinlaatikkoon joka itsessään on melko ohut, itse puhelinhan on heti sen puhelinlaatikon kannen alla kamerapuoli ylöspäin eikä siinä ole mitään käytännössä mitään suojaa jos esim. paperipussissa olevan puhelinlaatikon päälle tallaa. Tässä tuolla paperipussilla ei siis käytännössä ole ollut mitään funktiota (korkeintaan sisällön piilotus), joten puhelin olisi käytännössä voitu lähettää sellaisenaan. Jotenkin tuosta paperipussista tuli fiilis, että puhelin on vaan nopeasti laitettu pussiin ilman sen enempää miettimättä mitä sinne pussiin oikein laitettiin 😑. 

Sisko haki äsken puhelimensa postista ja sama juttu, paperipussissa tuli perille. Ehjänä näytti olevan vaikka aika paha olisi jos noin olemattomalla pakkaamisella vaurioituu, tulee Elisalle kalliiksi 😬


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022

Tuo laitteiden oma pakettihan nimenomaan on tarkoitettu laitteiden lähetystä varten, eli mitään “extraa” ei laitteen pitäisi normaalissa kuljetuksessa tarvita. Vähän samoin kuin ei telkarrit, imurit tai läppäritkään tule sen kummemin erikseen pakattuina, vaan omassa tuotepakettissaan jonka päällä on jotain joka peittää sisällön :)


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022

Onko tiistaina tulossa seuraavan kerran tieto tulevista eristä? Tilasin violetin pro max 256gb 16.09 ja lähinnä mietin meneekö tässä vielä 2vko vai 1kk ennen kun puhelimen saa. Tässä kohta ei itsellä mikään kiire ole. Palautetta voisin antaa sen osalta, että luvattiin olla yhteydessä tarkemmasta aikataulusta 3päivän kuluessa, vaikkei niin toimittu. 


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022
Velbott kirjoitti:

Tilasin violetin pro max 256gb 16.09 ja lähinnä mietin meneekö tässä vielä 2vko vai 1kk ennen kun puhelimen saa. Tässä kohta ei itsellä mikään kiire ole. 


Samassa tilanteessa itsekkin. Applen omassa kaupassa Pro Max -puhelimien toimitusaika on 4-5 viikkoa. Olen henkisesti varautunut, että toimitusaika on sitä luokkaa myös Elisan kautta. Eipä tässä sinänsä jäniksen selässä olla. 


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022

Jes mun oma lähetettiin tänään. Toivottavasti tulis nopeeta ja ehjänä😄


  • Osallistuja
  • 14 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022

Moi,

 

Oma 9.9 klo 15 tilattu 256gt pro max mustana on eilen klo 20 saanut seurantatunnuksen ja imein. Hyvä näin, mutta oikeasti laittakaahan prosessit kuntoon, jotta homma ei ole näin sekavaa.  Itselleni tältä erää viimeinen tuote Elisalta. 


  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 23. syyskuuta 2022
MathiasElisa kirjoitti:
jezz kirjoitti:

Moi,

Huomenna kun julkaisette viimeisimmän toimitetun tilauspäivän eri puhelinmallien osalta, niin Pro Max 128Gb Purple tulee varmasti lukemaan vielä se 9.9. Voisitteko laittaa kellonajan myös siihen mukaan? Olisi kiva nähdä että menemmekö toimituksissa vasta jossain 15:02 tilanneissa, vaiko esim 15:30. Tuo varmaan tulee olemaan useamman viikon siinä 9.9 statuksessa, joten näkisi ees jotain edistystä.

Hei, kohta julkaisemme päivitetyt tiedot mutta valitettavasti ei voida kellontarkasti ottaa kantaa. Lisäsimme nyt kuitenkin yhden sarakkeen lisää verrattuna tiistain taulukkoon mistä näkee arvion et kuinka paljon tuleva erä vaikuttaa jonon kokoon.

Mitenniin ette voi? Tuo on tasan tarkkaan teidän oma valintanne, tietenkin järjestelmänne tietää kellontarkasti mitkä tilaukset ovat lähteneet ja mitkä ei. Eli Elisan virallinen kanta asiakkaille on heikompi tiedotus vain jotta myyntimäärien arviot eivät vain paljastuisi kilpailijoille? En tiedä onko kovin kummoinen strategia, sillä heikon tiedotuksenne takia menetätte niitä asiakkaita. Olette ainoa operaattori joka ei osaa arvioida tilauksen toimitusaikaa, ehkä siinä olisi kehitettävää.


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+15
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1967 kommenttia
  • 24. syyskuuta 2022
Velbott kirjoitti:

Onko tiistaina tulossa seuraavan kerran tieto tulevista eristä? Tilasin violetin pro max 256gb 16.09 ja lähinnä mietin meneekö tässä vielä 2vko vai 1kk ennen kun puhelimen saa. Tässä kohta ei itsellä mikään kiire ole. Palautetta voisin antaa sen osalta, että luvattiin olla yhteydessä tarkemmasta aikataulusta 3päivän kuluessa, vaikkei niin toimittu. 


Moikka @Velbott ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Tiistaisin ja torstaisin tulee tietoa tulevista eristä. 🙂 Vien palautteesi eteenpäin. 🤔


  • Osallistuja
  • 11 kommenttia
  • 24. syyskuuta 2022

Oman tilaukseni peruutin tänään kun huomasin, että läheisessä powerissa on varastossa saatavilla juuri se malli minkä olin tilannut Elisalta.


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+15
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1967 kommenttia
  • 24. syyskuuta 2022
jezz kirjoitti:
MathiasElisa kirjoitti:
jezz kirjoitti:

Moi,

Huomenna kun julkaisette viimeisimmän toimitetun tilauspäivän eri puhelinmallien osalta, niin Pro Max 128Gb Purple tulee varmasti lukemaan vielä se 9.9. Voisitteko laittaa kellonajan myös siihen mukaan? Olisi kiva nähdä että menemmekö toimituksissa vasta jossain 15:02 tilanneissa, vaiko esim 15:30. Tuo varmaan tulee olemaan useamman viikon siinä 9.9 statuksessa, joten näkisi ees jotain edistystä.

Hei, kohta julkaisemme päivitetyt tiedot mutta valitettavasti ei voida kellontarkasti ottaa kantaa. Lisäsimme nyt kuitenkin yhden sarakkeen lisää verrattuna tiistain taulukkoon mistä näkee arvion et kuinka paljon tuleva erä vaikuttaa jonon kokoon.

Mitenniin ette voi? Tuo on tasan tarkkaan teidän oma valintanne, tietenkin järjestelmänne tietää kellontarkasti mitkä tilaukset ovat lähteneet ja mitkä ei. Eli Elisan virallinen kanta asiakkaille on heikompi tiedotus vain jotta myyntimäärien arviot eivät vain paljastuisi kilpailijoille? En tiedä onko kovin kummoinen strategia, sillä heikon tiedotuksenne takia menetätte niitä asiakkaita. Olette ainoa operaattori joka ei osaa arvioida tilauksen toimitusaikaa, ehkä siinä olisi kehitettävää.


Se on sisäistä tietoa, joten emme siihen ota kantaa. 🤔 Vien palautteesi eteenpäin.


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 24. syyskuuta 2022

Onko uutta päivityslistaa jossain näkyvissä ? Löysin 20.9 olevan eikä sen jäljeen mitään tietoa missä mennään!!? Itse tilasin iPhone 14 256Gb tähtimustan ja se tulo olisi viikkojen 38-39 aikana? Mitään tietoa tai viestiä en ole Elisalta saanut.