Skip to main content

PS5-konsolin virallinen lanseerauspäivä on 19.11.2020 :gem: 

Viimeisin erämyynti:

  • PS5 Standard ja Digital -konsolien rajoitettu erä tuli tilattavaksi Elisan myymälöihin ja Palvelupuoteihin 30.9.2022. Kyseessä on rajoitettu erä ja tilauksia ei oteta enää vastaan, kun se on myyty. 
  • Tarkempia tietoja erästä löydät tästä kommentista

 

Ajankohtainen saatavuus- ja toimitustilanne:point_down:

 

Minkälainen saatavuustilanne PlayStation 5-konsoleissa on? :thought_balloon:

  • Saatavuustilanne jatkuu edelleen haastavana ja tällä hetkellä konsoleita tulee tilattavaksi sitä mukaan, kun eriä meille saapuu. Erien myynnistä tiedotetaan erikseen tässä ketjussa.

Missä järjestyksessä laitteet toimitetaan? :thought_balloon:

  • Toimitamme laitteita toimitusjonosta tilausjärjestyksessä. Tilauksesi on siirtynyt toimitusjonoon, kun tilauksesi on kokonaisuudessaan käsitelty.

 

Alkuperäinen aloituspostaus:point_down:

PlayStation 5 -konsoli on avattu ennakkomyyntiin myös Elisan verkkokaupassa. Valitettavasti emme juuri nyt ota vastaan uusia tilauksia PS5-konsoleista huonon saatavuuden vuoksi. Tulemme saamaan rajattuja määriä konsoleita ja toimitamme niitä asiakkaille tilausjärjestyksessä.

Konsoleiden saatavuus lähiaikoina on globaalisti haastava. Elisan verkkokaupassa 18.9.2020 käynnistetty PS5 ennakkomyynti on ylittänyt kaikki arvioidut toimitusmäärät.

Tällä hetkellä on jo tiedossa, että toimitustilanne tulee olemaan pitkään haastava.  Saatavuuden on ennustettu pysyvän heikkona vielä vuonna 2021.

Valitettavasti emme voi tällä hetkellä ottaa vastaan uusia tilauksia PlayStation 5 -konsoleita, tilausmahdollisuus avataan uudelleen saatavuustilanteen helpottaessa.

 

Usein kysytyt kysymykset PlayStation 5 -konsoleiden toimituksesta ja jonotilanteesta:

 

Milloin saan tilaamani PS5 pelikonsolin?

  • Tilanne on tällä hetkellä se, että saamme kerran kuukaudessa erän PlayStation 5 -konsoleita. Saamme maahantuojalta aina erikseen tiedon kuukausittain saamastamme toimituserän suuruudesta ja toimitusaikataulusta näiden tarkentuessa. Koska tarkempaa tietoa määristä ei ole pitkälle tulevaisuuteen, emme valitettavasti pysty tarkasti arvioimaan millä hetkellä pystymme tietyn päivämäärän tilauksen toimittamaan.
  • Tiedotamme kaikkia konsolin tilanneita kuukausittain tekstiviestillä oman tilauksen tilanteesta. Näissä viesteissä ilmoitamme toimitusaika-arvion niille tilaajille, jotka tulevat saamaan konsolin kyseisen kuukauden erästä. Muille ilmoitamme, milloin lähetämme seuraavan kerran tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta. Tällä konseptilla mennään, kunnes konsoleiden saatavuustilanne paranee ja saamme isompia määriä Suomeen.

Paljonko tilauksia on toimitusjonossa ja millä sijalla olen jonossa?

  • Julkisesti emme voi valitettavasti kertoa jonossa olevien tilausten tarkkoja kappalemääriä tai yksittäisen tilauksen paikkaa jonossa. PS5 Standard -konsolin osalta jonomme on reilusti nelinumeroinen ja PS5 Digital Edition -konsolin osalta jäädään kolminumeroiseksi.

Mihin tilauspäivämäärään asti jonoa on saatu purettua?

  • Konsoli on ollut tilattavissa verkkokaupastamme ennakkomyynnin aloituspäivästä 18.9.2020 alkaen. Konsoleiden tilaus verkkokaupastamme on toistaiseksi tauolla. Ennakkomyynnin aloituspäivän tilausrypäs on siis saatu purettua ja jatkossa saapuvilla toimituserillä puretaan useamman päivän tilauksia kerrallaan.​​​​​​Kerromme viimeisen toimittamattoman tilauksen päivämäärän aina saatavuustietojen yhteydessä. Ajantasaisimman tiedon löydät siis ylempää.

Mistä voin tarkistaa oman tilaukseni tilauspäivän?

  • Tilauspäivämäärän voit tarkistaa tilausvahvistukselta (löytyy sähköpostistasi!) tai OmaElisan tilauksen seurannasta (mikäli tilauksesta on alle kuusi (6) kuukautta). Huomioithan, että kaikissa tilanteissa jonopaikka ei ole yhtäkuin tilauspäivä. Tilaus siirtyy jonoon, kun tilaus on käsitelty - tilauksen käsittelyssä tarkistetaan esimerkiksi luotto- ja osoitetiedot. Mikäli tilauksella on vaikka osoitetiedoissa virhe, siirtyy tilaus jonoon vasta kun osoite on korjattu.

Tekemäni tilaus ei näy OmaElisassa?

  • Laitetilaukset ovat OmaElisan tilauksen seurannassa näkyvillä puolen vuoden ajan. Tilaukset ovat normaalisti voimassa, eivätkä ne ole peruuntuneet, vaikka tilausta ei näy OmaElisassa. Tiedotamme kaikkia tilanneita toimitusten etenemisestä tekstiviestillä luvatun aikataulun mukaisesti. Kun tilauksesi etenee toimitukseen, lähetämme tekstiviestillä tietoa toimituksesta sekä lähetystunnuksen. Asiaa avattu enemmän tässä kommentissa.

 

 

Aiempi saatavuusviestintä:point_down:

Saatavuus- ja toimitustilanne 23.9.2020 

Arvio PS5 -lisätarvikkeiden saatavuudesta ja toimituksesta 2020 aikana

Saatavuus- ja toimitustilanne 4.11.2020

Lisätarvikkeiden saatavuus- ja toimitustilanne 12.11.2020

Saatavuus- ja toimitustilanne 1.12.2020

Saatavuus- ja toimitustilanne 13.1.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 11.2.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 17.3.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 14.4.2021

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne 14.4.2021

Tiedotus toimitustilanteesta 6.5.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 18.5.2021

Tietoa toimituksista 19.5.2021

Lisätarvikkeiden saatavuustilanne 19.5.2021
Toimitustilanne 20.5.2021

Tietoa toimituksista 2.6.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 16.6.2021

Tietoa toimituksista 30.6.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 21.7.2021

 Tietoa toimituksista 5.8.2021 

Tietoa toimituksista 13.8.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 18.8.2021

 Tietoa toimituksista 1.9.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 15.9.2021

Tietoa toimituksista 7.10.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 13.10.2021

Tietoa toimituksista 29.10.2021

Tietoa toimituksista 8.11.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 17.11.2021

Saatavuus- ja toimitustilanne 19.1.2022

Saatavuus- ja toimitustilanne 16.3.2022

Saatavuus- ja toimitustilanne 3.2.2022

Saatavuus- ja toimitustilanne 22.4.2022

 

 

 

Päivitämme saatavuustietoja sekä toimitusten aikatauluja keskitetysti tähän ketjuun. Aiempi ketju samasta aiheesta täällä.
 

Viimeksi päivitetty 10.5.2022

Kai toukokuussa tulee konsoleita?


Tuo on kyllä surkea juttu, ettei omaelisan tilauksiin saada korjausta niin että näkyisivät 6kk odottelun jälkeen. Siinähän ei voi asiakas kuin luottaa siihen että se tilaus on voimassa. Ja minähän en luota mihinkään mitä ei sieltä omin silmin näe.

 

Pitää sit vaan chatissa kysyä päivittäin tai soitella. 

 

Ei se nimittäin maailman vaikein asia korjata olisi, noin niinkun Suomen suurin operaattori jos ei moista fiksaa sivuilleen käden käänteessä niin aika ihme on. Vaikuttaa asiakkaan silmiin enemmän tahdottomuudelta.


Sinänsä olisi Elisalle ollut helpompaa sanoa että ”todennäiköisesti emme tule saamaan huhtikuussa/toukokuussa aikana konsoleita, koska maahantuoja ei ole vastannut pyyntöihin, mutta tiedoitamme jos niitä saapuu” tms. 
 

Jaksamisia kansalle. 


Sinänsä olisi Elisalle ollut helpompaa sanoa että ”todennäiköisesti emme tule saamaan huhtikuussa/toukokuussa aikana konsoleita, koska maahantuoja ei ole vastannut pyyntöihin, mutta tiedoitamme jos niitä saapuu” tms. 
 

Jaksamisia kansalle. 

Moi,

 

tosiaan maahantuojalla on ollut aikalailla kuukauden aika-ikkunan näkymä tulevaisuuteen jotta tuleeko konsoleita Suomeen vai ei…

Se että huhtikuussa koneita ei tänne saatu saattoi johtua monesta maailmalla sattuneesta tapahtumasta, mutta nyt olisi taas valoa tunnelin päässä jotta toukokuussa konsoleita Suomeen saadaan.

 

Vielä ei siis tarkkaa arviota määrästä ja viikosta, mutta toki ilmoittelemme heti tarkemmin kun nämä tiedot vahvistuvat.

 

Joten oikein mukavaa Vappua kaikille ja uskotaan nyt että jonon purku taas toukokuun aikana nytkähtää!

 

  • Max

 

 


Terve!

 

Mistäköhän johtuu, etten ole saanut vielä yhtään jonotustilannetekstiviestiä? Jonoon liityin vasta tämän vuoden puolella joten vielä hetkeen tuskin tarvitsee henkeä pidätellä, mutta ilmeisesti tekstiviestien pitäisi tulla kaikille jonottajille?


Terve!

 

Mistäköhän johtuu, etten ole saanut vielä yhtään jonotustilannetekstiviestiä? Jonoon liityin vasta tämän vuoden puolella joten vielä hetkeen tuskin tarvitsee henkeä pidätellä, mutta ilmeisesti tekstiviestien pitäisi tulla kaikille jonottajille?

Hei @emsilv ja tervetuloa OmaYhteisöön! :relaxed: Olemme lähettäneet kaikille tilaajille tekstiviestillä tarkempaa tietoa toimitustilanteesta noin kerran kuukaudessa. Viimeisin viesti on lähetetty 14.4. Voitaisiin katsoa tilannettasi vähän tarkemmin ja miksi viestit eivät ole tulleet sinulle perille. Lisäätkö asiakasnumeron profiiliisi tai laita minulle yksityisviestillä tarkempia tietoja, niin saadaan asia tarkastettua. 


Tiedotamme tänään, 6.5.2021, yleisestä toimitustilanteesta kaikkia PS5-konsolin tilanneita sähköpostilla.

Olemme koonneet sähköpostiin katsauksen tämän hetken tilanteesta ja pyrimme valottamaan hieman myös tulevaisuutta. Sähköpostitiedote on luettavissa täällä.

Kurkkaathan useimmin kysyttyjä kysymyksiä myös aloituspostauksesta.

Ps! Käy myös kertomassa mielipiteesi PS5-viestinnästä!


Tiedotamme tänään, 6.5.2021, yleisestä toimitustilanteesta kaikkia PS5-konsolin tilanneita sähköpostilla.

Olemme koonneet sähköpostiin katsauksen tämän hetken tilanteesta ja pyrimme valottamaan hieman myös tulevaisuutta. Sähköpostitiedote on luettavissa täällä.

Kurkkaathan useimmin kysyttyjä kysymyksiä myös aloituspostauksesta.

Ps! Käy myös kertomassa mielipiteesi PS5-viestinnästä!

Juuri näin! 

 

Hyvä, että panostatte ja kuuntelette toiveitamme tietää useammin toimituksen tilanne, vaikka uutiset eivät olisi muuttunutkaan.


Taas on tullut aika tiedottaa toimitusten etenemisestä.

Osa teistä saa, tai on jo saanut, hyviä uutisia konsolin toimituksesta. Olemme siis saaneet varastollemme erän Standard-konsoleita ja ne lähtevät matkaan aivan pian. Erä saapui odotettua aiemmin ja tästä syystä osa teistä saa suoraan lähetystunnuksen. Muille tilanneille lähetämme tekstiviestillä tietoa toimituksista tänään 18.5.2021.
 

Jos sait tiedon, että saat konsolin tästä erästä, tässä muistiin toimitusaikataulu:

  • PS5 Standard: Tämän hetkinen aikatauluarvio toimitukselle on viikoilla 20-21. Lähetämme vielä erikseen vahvistusviestin ja lähetystunnuksen, kun paketti lähtee matkaan.
  • PS5 Digital: Tämän hetkinen aikatauluarvio toimitukselle on viikoilla 21-22. Lähetämme vielä vahvistusviestin ja lähetystunnuksen, kun paketti lähtee matkaan.

Tästä erästä saamme jonoa purettua siten, että saamme toimitettua konsoleita marraskuun alkupuolella tehtyihin tilauksiin. PS5 Standard ja PS5 Digital konsoleiden jonoa saatiin uudella erällä purettua seuraavasti:

  • PS5 Standard: Uudella erällä purettiin jonoa kokonaisuudessaan 2.11.2020 saakka. Muutama 3.11. tehdyistä tilauksista saatiin toimitettua tästä erästä. Tällä hetkellä toimitamme siis seuraavaksi 3.11. tehtyjä tilauksia.
  • PS5 Digital: Uudella erällä purettiin jonoa kokonaisuudessaan 14.11.2020 saakka. Muutama 15.11. tehdyistä tilauksista saatiin toimitettua tästä erästä. Tällä hetkellä toimitamme siis seuraavaksi 15.11. tehtyjä tilauksia.

Tällä hetkellä meille saapuu uusi erä konsoleita noin kerran kuukaudessa. Saamme maahantuojalta aina erikseen tiedon kuukausittain saamastamme toimituserän suuruudesta ja toimitusaikataulusta näiden tarkentuessa. Tämän keskustelun aloituspostauksessa olemme vastanneet täälläkin useasti esille nousseisiin kysymyksiin toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Lue kysymykset ja vastaukset aloituspostauksesta täältä.

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 16.6. klo 15.

Mulla on Digital-versiosta tilausvahvistus 13.11.2020 kirjattuna.

 

Oisko mun siis pitänyt jo saada jotain viestiä? Jos jono on purettu 14.11.2020 asti jo? 

 

 


Mulla on Digital-versiosta tilausvahvistus 13.11.2020 kirjattuna.

 

Oisko mun siis pitänyt jo saada jotain viestiä? Jos jono on purettu 14.11.2020 asti jo? 

 

 

Hei @Rauno-Setä! Lähetämme tänään iltapäivästä tarkempaa tietoa tekstiviestillä Digital-konsolien toimituksista tilaajille. Vahvistamme toimituksen niille, jotka saavat konsolin tästä erästä. Muille kerromme yleisesti tämänhetkisestä toimitustilanteesta. 


Tilasin 25.10. Standard version. Tilausta ei näy enää kun meni yli 6kk ja minkäänlaista viestiä ei ole tullut. Missähän mättää? 


Tilasin 25.10. Standard version. Tilausta ei näy enää kun meni yli 6kk ja minkäänlaista viestiä ei ole tullut. Missähän mättää? 

Hei @Muhkumies! Saimme juuri tiedon varastolta, että PS5 Standard-konsoleita pakataan parasta aikaa. Varastolta arvioitiin, että kaikki Standard-konsolit saataisiin matkaan tänään. Siinä kohtaa, kun laite lähtee varastolta, lähetämme tekstiviestillä vahvistuksen ja lähetystunnuksen. Tilaus tosiaan harmillisesti poistuu OmaElisasta 6 kuukauden päästä tilauksen teosta. Saat kuitenkin onneksi tekstiviestillä lähetystunnuksen, kun laite lähtee matkaan. :slight_smile:


Mulla on 14.11 tilattu digital versio.. riittiköhän tästä erästä? Ei ainakaan mitään viestiä ole tullut


Ei oo tullut viestiä vielä itsellekään. Minkäänlaista.


Ylläpito huhuu!

 

Kun ei tosiaan minkäänlaista viestiä ole tullut tänään iltapäivällä, enkä näemmä ole ainoa niin mikä homma? Pitäiskö sieltä nyt kuulua jotain?


Taas on tullut aika tiedottaa toimitusten etenemisestä.

Osa teistä saa, tai on jo saanut, hyviä uutisia konsolin toimituksesta. Olemme siis saaneet varastollemme erän Standard-konsoleita ja ne lähtevät matkaan aivan pian. Erä saapui odotettua aiemmin ja tästä syystä osa teistä saa suoraan lähetystunnuksen. Muille tilanneille lähetämme tekstiviestillä tietoa toimituksista tänään 18.5.2021.
 

Jos sait tiedon, että saat konsolin tästä erästä, tässä muistiin toimitusaikataulu:

  • PS5 Standard: Tämän hetkinen aikatauluarvio toimitukselle on viikoilla 20-21. Lähetämme vielä erikseen vahvistusviestin ja lähetystunnuksen, kun paketti lähtee matkaan.
  • PS5 Digital: Tämän hetkinen aikatauluarvio toimitukselle on viikoilla 21-22. Lähetämme vielä vahvistusviestin ja lähetystunnuksen, kun paketti lähtee matkaan.

Tästä erästä saamme jonoa purettua siten, että saamme toimitettua konsoleita marraskuun alkupuolella tehtyihin tilauksiin. PS5 Standard ja PS5 Digital konsoleiden jonoa saatiin uudella erällä purettua seuraavasti:

  • PS5 Standard: Uudella erällä purettiin jonoa kokonaisuudessaan 2.11.2020 saakka. Muutama 3.11. tehdyistä tilauksista saatiin toimitettua tästä erästä. Tällä hetkellä toimitamme siis seuraavaksi 3.11. tehtyjä tilauksia.
  • PS5 Digital: Uudella erällä purettiin jonoa kokonaisuudessaan 14.11.2020 saakka. Muutama 15.11. tehdyistä tilauksista saatiin toimitettua tästä erästä. Tällä hetkellä toimitamme siis seuraavaksi 15.11. tehtyjä tilauksia.

Tällä hetkellä meille saapuu uusi erä konsoleita noin kerran kuukaudessa. Saamme maahantuojalta aina erikseen tiedon kuukausittain saamastamme toimituserän suuruudesta ja toimitusaikataulusta näiden tarkentuessa. Tämän keskustelun aloituspostauksessa olemme vastanneet täälläkin useasti esille nousseisiin kysymyksiin toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Lue kysymykset ja vastaukset aloituspostauksesta täältä.

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 16.6. klo 15.

Eipä ole tullut mitään tekstiviestiä tänään minkään asian suhteen, ei edes rannalle jäämisen. Hyvin toimii Elisalla tämä informaatio… 

Ehkä siis ensi kuussa tärppää tai sitten ei, 


@jukki44 @Rauno-Setä ja @Mjo78 

Viimeisin eilen saamamme tieto tosiaan oli
 

  1. Tekstiviestitiedotus niille, jotka eivät konsolia saa tai saavat Digitalin lähiviikkojen erästä, on tehty
  2. Niille, jotka saavat konsolin tästä nyt varastolle saapuneesta erästä, lähtee lähetystunnus kun laite on pakattu. Pakkaamisen arvioitiin tapahtuneen eilisen aikana.

Virheiden mahdollisuus on aina olemassa, on mahdollista, että joku tekstiviesti ei mene perille tai laitteiden pakkaaminen on viivästynyt. Selvitetään tilanne pikimmiten.

Lisäisittekö asiakasnumeronne täällä OmaYhteisössä profiilitietoihinne, niin pääsemme katsomaan teidän omia tilauksianne?:relaxed:


Juu eipä tullut mitään tekstiviestiä vaikka mainittiin että kaikille laitetaan sitä tuolla ylempänä 18.5. Mutta jospa seuraavassa erässä tärppäisi. 


Ei oo mullekaan tullut mitään tietoa. Tilasin Digitalin 14.10. Asiakasnumero on mun profiilissa.


@jukki44 @Rauno-Setä ja @Mjo78 

Viimeisin eilen saamamme tieto tosiaan oli
 

  1. Tekstiviestitiedotus niille, jotka eivät konsolia saa tai saavat Digitalin lähiviikkojen erästä, on tehty
  2. Niille, jotka saavat konsolin tästä nyt varastolle saapuneesta erästä, lähtee lähetystunnus kun laite on pakattu. Pakkaamisen arvioitiin tapahtuneen eilisen aikana.

Virheiden mahdollisuus on aina olemassa, on mahdollista, että joku tekstiviesti ei mene perille tai laitteiden pakkaaminen on viivästynyt. Selvitetään tilanne pikimmiten.

Lisäisittekö asiakasnumeronne täällä OmaYhteisössä profiilitietoihinne, niin pääsemme katsomaan teidän omia tilauksianne?:relaxed:

 

asiakasnumero on profiilissa. tilausta ei näköjään enää  näy oma elisassa ja mitään viestiä ei ole tullut vaikka piti riittää 14.11 asti tilanneille


Lähetämme eiliset tekstiviestit uudestaan tänään, keskiviikkona 19.5.2021, aamulla. On herännyt epäilys, että osa viesteistä on jäänyt matkan varrelle, joten kokeillaan uudelleen.

Jos sait viestin kahteen kertaan - pahoittelut. Mutta näin pyrimme tavoittamaan kaikki :relaxed:
 

Taas on tullut aika tiedottaa toimitusten etenemisestä.

Osa teistä saa, tai on jo saanut, hyviä uutisia konsolin toimituksesta. Olemme siis saaneet varastollemme erän Standard-konsoleita ja ne lähtevät matkaan aivan pian. Erä saapui odotettua aiemmin ja tästä syystä osa teistä saa suoraan lähetystunnuksen. Muille tilanneille lähetämme tekstiviestillä tietoa toimituksista tänään 18.5.2021.
 

Jos sait tiedon, että saat konsolin tästä erästä, tässä muistiin toimitusaikataulu:

  • PS5 Standard: Tämän hetkinen aikatauluarvio toimitukselle on viikoilla 20-21. Lähetämme vielä erikseen vahvistusviestin ja lähetystunnuksen, kun paketti lähtee matkaan.
  • PS5 Digital: Tämän hetkinen aikatauluarvio toimitukselle on viikoilla 21-22. Lähetämme vielä vahvistusviestin ja lähetystunnuksen, kun paketti lähtee matkaan.

Tästä erästä saamme jonoa purettua siten, että saamme toimitettua konsoleita marraskuun alkupuolella tehtyihin tilauksiin. PS5 Standard ja PS5 Digital konsoleiden jonoa saatiin uudella erällä purettua seuraavasti:

  • PS5 Standard: Uudella erällä purettiin jonoa kokonaisuudessaan 2.11.2020 saakka. Muutama 3.11. tehdyistä tilauksista saatiin toimitettua tästä erästä. Tällä hetkellä toimitamme siis seuraavaksi 3.11. tehtyjä tilauksia.
  • PS5 Digital: Uudella erällä purettiin jonoa kokonaisuudessaan 14.11.2020 saakka. Muutama 15.11. tehdyistä tilauksista saatiin toimitettua tästä erästä. Tällä hetkellä toimitamme siis seuraavaksi 15.11. tehtyjä tilauksia.

Tällä hetkellä meille saapuu uusi erä konsoleita noin kerran kuukaudessa. Saamme maahantuojalta aina erikseen tiedon kuukausittain saamastamme toimituserän suuruudesta ja toimitusaikataulusta näiden tarkentuessa. Tämän keskustelun aloituspostauksessa olemme vastanneet täälläkin useasti esille nousseisiin kysymyksiin toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Lue kysymykset ja vastaukset aloituspostauksesta täältä.

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 16.6. klo 15.

 


Lähetämme eiliset tekstiviestit uudestaan tänään, keskiviikkona 19.5.2021, aamulla. On herännyt epäilys, että osa viesteistä on jäänyt matkan varrelle, joten kokeillaan uudelleen.

Jos sait viestin kahteen kertaan - pahoittelut. Mutta näin pyrimme tavoittamaan kaikki :relaxed:
 

Taas on tullut aika tiedottaa toimitusten etenemisestä.

Osa teistä saa, tai on jo saanut, hyviä uutisia konsolin toimituksesta. Olemme siis saaneet varastollemme erän Standard-konsoleita ja ne lähtevät matkaan aivan pian. Erä saapui odotettua aiemmin ja tästä syystä osa teistä saa suoraan lähetystunnuksen. Muille tilanneille lähetämme tekstiviestillä tietoa toimituksista tänään 18.5.2021.
 

Jos sait tiedon, että saat konsolin tästä erästä, tässä muistiin toimitusaikataulu:

  • PS5 Standard: Tämän hetkinen aikatauluarvio toimitukselle on viikoilla 20-21. Lähetämme vielä erikseen vahvistusviestin ja lähetystunnuksen, kun paketti lähtee matkaan.
  • PS5 Digital: Tämän hetkinen aikatauluarvio toimitukselle on viikoilla 21-22. Lähetämme vielä vahvistusviestin ja lähetystunnuksen, kun paketti lähtee matkaan.

Tästä erästä saamme jonoa purettua siten, että saamme toimitettua konsoleita marraskuun alkupuolella tehtyihin tilauksiin. PS5 Standard ja PS5 Digital konsoleiden jonoa saatiin uudella erällä purettua seuraavasti:

  • PS5 Standard: Uudella erällä purettiin jonoa kokonaisuudessaan 2.11.2020 saakka. Muutama 3.11. tehdyistä tilauksista saatiin toimitettua tästä erästä. Tällä hetkellä toimitamme siis seuraavaksi 3.11. tehtyjä tilauksia.
  • PS5 Digital: Uudella erällä purettiin jonoa kokonaisuudessaan 14.11.2020 saakka. Muutama 15.11. tehdyistä tilauksista saatiin toimitettua tästä erästä. Tällä hetkellä toimitamme siis seuraavaksi 15.11. tehtyjä tilauksia.

Tällä hetkellä meille saapuu uusi erä konsoleita noin kerran kuukaudessa. Saamme maahantuojalta aina erikseen tiedon kuukausittain saamastamme toimituserän suuruudesta ja toimitusaikataulusta näiden tarkentuessa. Tämän keskustelun aloituspostauksessa olemme vastanneet täälläkin useasti esille nousseisiin kysymyksiin toimitusaikataulusta sekä jonotustilanteesta. Lue kysymykset ja vastaukset aloituspostauksesta täältä.

Pyrimme viestimään saatavuustilanteesta säännöllisesti. Tässä vielä muistiin meidän viestintäaikataulu:

  • Jaamme väliaikatietoja täällä OmaYhteisössä seuraavan kerran noin kahden viikon päästä.
  • Seuraavan kerran olemme lähettämässä tekstiviestillä tietoa toimitustilanteesta viimeistään 16.6. klo 15.

 

 

 

viesti tulikin nyt perille että tulen saamaan konsolin 🙂 kiitos!!


Joo nyt tuli mullekin viesti. Kiitos!


Tilasin konsolini 19.11.2020 ja tässä erässä purettiin 14.11 asti tilauksia, voisiko tämä tarkoittaa että saan konsolini ensi erässä

 


Osallistu keskusteluun