Skip to main content
Vastattu

CS:GO virallisiin palvelimiin ei saatu yhteyttä


Oliko tästä hyötyä?
Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

686 kommenttia

  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 19. marraskuuta 2021
Jk881 kirjoitti:

Sama ongelma täälläkin. Vaihdettu nuo asetukset, IP osoite julkiseksi. 

 

Saa tehdä tarvittavat toimenpiteet Heti. 

 

 

Hei, 

 

Saisiko tämän mahdollisesti hoidettua tänään pois alta??? 

 


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1764 kommenttia
  • 19. marraskuuta 2021
Jk881 kirjoitti:
Jk881 kirjoitti:

Sama ongelma täälläkin. Vaihdettu nuo asetukset, IP osoite julkiseksi. 

 

Saa tehdä tarvittavat toimenpiteet Heti. 

 

 

Hei, 

 

Saisiko tämän mahdollisesti hoidettua tänään pois alta??? 

 

Nyt on toimenpide tehty niin käynnistele reititintä uudelleen. :)


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 9. joulukuuta 2021

Moi, samaa vikaa tääläkin. Tilasin uuden 5g reitittimen, sekä uuden 5G sim kortin siihen ja eilen laitoin ne toimintaan. Puhelimessa sanottiin, että ilmaiseksi saa julkisen ip osoitteen ja sen halusin. Voisitteko tarkistaa että mikä mättää tai antaa ohjeita kuinka saisin kynärin taas pelaamaan, teki siis samaa jo 4G modeemilla ja sim kortilla...


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 9. joulukuuta 2021

Itsellä sama ongelma, lisäsin yksityisiin muistiinpanoihin asiakasnumeron, ja tilasin julkisen ip osoitteen. nyt tarvitsisi saada se käyttöön


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 9. joulukuuta 2021
Gamer_DoDo kirjoitti:

Itsellä sama ongelma, lisäsin yksityisiin muistiinpanoihin asiakasnumeron, ja tilasin julkisen ip osoitteen. nyt tarvitsisi saada se käyttöön

Jos onnistuisi mahdollisimman pian tämä niin olisi hyvä.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2417 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2021
Gamer_DoDo kirjoitti:

Itsellä sama ongelma, lisäsin yksityisiin muistiinpanoihin asiakasnumeron, ja tilasin julkisen ip osoitteen. nyt tarvitsisi saada se käyttöön

Katsoin liittymäsi läpi, ja Julkinen IP-osoite on aktivoitunut liittymällesi normaalisti kyllä. Olithan muuttanut APN-yhteysosoitteeksi internet4 reitittimen asetuksissa?

 


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2417 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2021
Exzzz kirjoitti:

Moi, samaa vikaa tääläkin. Tilasin uuden 5g reitittimen, sekä uuden 5G sim kortin siihen ja eilen laitoin ne toimintaan. Puhelimessa sanottiin, että ilmaiseksi saa julkisen ip osoitteen ja sen halusin. Voisitteko tarkistaa että mikä mättää tai antaa ohjeita kuinka saisin kynärin taas pelaamaan, teki siis samaa jo 4G modeemilla ja sim kortilla...

Tuolta liittymältä puuttuu Julkinen IP-lisäpalvelu. Tuon saat käyttöön seuraavasti:

 

  1. Kirjaudu OmaElisaan ja valitse mobiililaajakaistan numero, jolle haluat julkisen IP-osoitteen.
  2. Klikkaa Lisäpalvelut-välilehdelle ja tilaa maksuton Julkinen IP-osoite 4G/5G.
  3. Julkinen IP-osoite -palvelu luo uuden internet4-yhteysosoitteen (APN) nykyisen internet-yhteysosoitteen rinnalle.
  4. Vaihda laitteesi (esim. mobiilireititin) asetuksista APN-yhteysosoitteeksi internet4 (oletusasetus: internet), jolloin laite saa julkisen ip-osoitteen 2G/3G/4G/5G-verkossa.

  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2021
Keinotekoinen kirjoitti:
Gamer_DoDo kirjoitti:

Itsellä sama ongelma, lisäsin yksityisiin muistiinpanoihin asiakasnumeron, ja tilasin julkisen ip osoitteen. nyt tarvitsisi saada se käyttöön

Katsoin liittymäsi läpi, ja Julkinen IP-osoite on aktivoitunut liittymällesi normaalisti kyllä. Olithan muuttanut APN-yhteysosoitteeksi internet4 reitittimen asetuksissa?

Joo alkoi illalla vielä toimimaan täältä löytyneiden ohjeiden avulla 👍🏼

 


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 12. joulukuuta 2021

Täälläkin samaa ongelmaa. Julkinen IP-osoite ollut käytössä ja toiminut, mutta nyt jokin aika sitten lakannut toimimasta.


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1764 kommenttia
  • 13. joulukuuta 2021

Tervetuloa OmaYhteisöön @Peccata 
Laitatko vielä asiakasnumerosi tuonne profiilin yksityisiin tietoihin niin me voidaan tätä kautta käydä katsomassa, että onko liittymän puolella kaikki kunnossa?


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 13. joulukuuta 2021
JJesseJ kirjoitti:

Tervetuloa OmaYhteisöön @Peccata 
Laitatko vielä asiakasnumerosi tuonne profiilin yksityisiin tietoihin niin me voidaan tätä kautta käydä katsomassa, että onko liittymän puolella kaikki kunnossa?

Laitettu


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1764 kommenttia
  • 13. joulukuuta 2021
Peccata kirjoitti:
JJesseJ kirjoitti:

Tervetuloa OmaYhteisöön @Peccata 
Laitatko vielä asiakasnumerosi tuonne profiilin yksityisiin tietoihin niin me voidaan tätä kautta käydä katsomassa, että onko liittymän puolella kaikki kunnossa?

Laitettu

Me voitais liittymälle täältä päästä toimenpiteitä tehdä. Se aiheuttaa katoksen liittymälle jonka jälkeen vielä pitäis se reititin käynnistellä uudelleen niin onko se ok tehdä ihan missä vaiheessa tahansa?


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 13. joulukuuta 2021
JJesseJ kirjoitti:
Peccata kirjoitti:
JJesseJ kirjoitti:

Tervetuloa OmaYhteisöön @Peccata 
Laitatko vielä asiakasnumerosi tuonne profiilin yksityisiin tietoihin niin me voidaan tätä kautta käydä katsomassa, että onko liittymän puolella kaikki kunnossa?

Laitettu

Me voitais liittymälle täältä päästä toimenpiteitä tehdä. Se aiheuttaa katoksen liittymälle jonka jälkeen vielä pitäis se reititin käynnistellä uudelleen niin onko se ok tehdä ihan missä vaiheessa tahansa?

Kyllä on ok


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1764 kommenttia
  • 13. joulukuuta 2021

@Peccata Käynnistelepä nyt se reititin uudestaan. Ulkoyksiköstä saa virran pois ottamalla sen sisäyksikköön menevän johdon hetkeksi irti. :)


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 13. joulukuuta 2021
JJesseJ kirjoitti:

@Peccata Käynnistelepä nyt se reititin uudestaan. Ulkoyksiköstä saa virran pois ottamalla sen sisäyksikköön menevän johdon hetkeksi irti. :)

Kiitoksia! Nyt homma Rockkaaa!!


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 17. joulukuuta 2021
Keinotekoinen kirjoitti:
Exzzz kirjoitti:

Moi, samaa vikaa tääläkin. Tilasin uuden 5g reitittimen, sekä uuden 5G sim kortin siihen ja eilen laitoin ne toimintaan. Puhelimessa sanottiin, että ilmaiseksi saa julkisen ip osoitteen ja sen halusin. Voisitteko tarkistaa että mikä mättää tai antaa ohjeita kuinka saisin kynärin taas pelaamaan, teki siis samaa jo 4G modeemilla ja sim kortilla...

Tuolta liittymältä puuttuu Julkinen IP-lisäpalvelu. Tuon saat käyttöön seuraavasti:

 

  1. Kirjaudu OmaElisaan ja valitse mobiililaajakaistan numero, jolle haluat julkisen IP-osoitteen.
  2. Klikkaa Lisäpalvelut-välilehdelle ja tilaa maksuton Julkinen IP-osoite 4G/5G.
  3. Julkinen IP-osoite -palvelu luo uuden internet4-yhteysosoitteen (APN) nykyisen internet-yhteysosoitteen rinnalle.
  4. Vaihda laitteesi (esim. mobiilireititin) asetuksista APN-yhteysosoitteeksi internet4 (oletusasetus: internet), jolloin laite saa julkisen ip-osoitteen 2G/3G/4G/5G-verkossa.

Joo tällä kyllä rupesi toimimaan (Y) Kiitos!


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 20. joulukuuta 2021

Hei, meillä myös ongelma cs pelissa > virallisiin palvelimiin ei saatu yhteyttä! Saisiko tätä kautta apuja? 


Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 992 kommenttia
  • 20. joulukuuta 2021
Mi_Pe kirjoitti:

Hei, meillä myös ongelma cs pelissa > virallisiin palvelimiin ei saatu yhteyttä! Saisiko tätä kautta apuja? 

@Mi_Pe Lisää vain profiiliisi asiakasnumero sille pyhitettyyn paikkaan niin voidaan täältä tilannetta tarkastella 😎


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 21. joulukuuta 2021

Minulla sama probleema. verkko on julkinen ja modeemin apn: internet 4 mutta ei toimi. Asiakasnumeron laitoin omiintietoihin.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2417 kommenttia
  • 21. joulukuuta 2021
TINIPPAjoo kirjoitti:

Minulla sama probleema. verkko on julkinen ja modeemin apn: internet 4 mutta ei toimi. Asiakasnumeron laitoin omiintietoihin.

Hmm, Liittymän puolella tuolla liittymällä, jolle lisäpalvelu oli tilattu, kaikki oli kunnossa. Oliko tuo APN sinulla muodossa internet4 vai internet 4 ? Jos siinä on välilyönti mukana, niin kannattaa ottaa se pois :thumbsup:


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 21. joulukuuta 2021
Keinotekoinen kirjoitti:
TINIPPAjoo kirjoitti:

Minulla sama probleema. verkko on julkinen ja modeemin apn: internet 4 mutta ei toimi. Asiakasnumeron laitoin omiintietoihin.

Hmm, Liittymän puolella tuolla liittymällä, jolle lisäpalvelu oli tilattu, kaikki oli kunnossa. Oliko tuo APN sinulla muodossa internet4 vai internet 4 ? Jos siinä on välilyönti mukana, niin kannattaa ottaa se pois :thumbsup:

Ilman välilyöntiä on. ja modeemia ja tietokonetta olen sammutellut mutta ei enää toimi. 


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2417 kommenttia
  • 22. joulukuuta 2021
TINIPPAjoo kirjoitti:
Keinotekoinen kirjoitti:
TINIPPAjoo kirjoitti:

Minulla sama probleema. verkko on julkinen ja modeemin apn: internet 4 mutta ei toimi. Asiakasnumeron laitoin omiintietoihin.

Hmm, Liittymän puolella tuolla liittymällä, jolle lisäpalvelu oli tilattu, kaikki oli kunnossa. Oliko tuo APN sinulla muodossa internet4 vai internet 4 ? Jos siinä on välilyönti mukana, niin kannattaa ottaa se pois :thumbsup:

Ilman välilyöntiä on. ja modeemia ja tietokonetta olen sammutellut mutta ei enää toimi. 


Onpas erikoista. Laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin tutkitaan asiaa tarkemmin?


  • Avulias
  • 8 kommenttia
  • 28. joulukuuta 2021

Voisitteko laittaa minun liittymäni kuntoon?

CS ei löydä palvelinta. Julkinen ip ok ja internet4 & nat2


  • Avulias
  • 8 kommenttia
  • 29. joulukuuta 2021

Lisäsin asiakasnumeron. Ja saa tehdä milloin vain jotain.


  • Avulias
  • 8 kommenttia
  • 29. joulukuuta 2021

No niin, pelittää. Ei tarvitse toimenpiteitä. Mulla auttoi reitittimen siirto toiseen huoneeseen..