Skip to main content
Vastattu

CS:GO virallisiin palvelimiin ei saatu yhteyttä


Oliko tästä hyötyä?
Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

686 kommenttia

  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 19. syyskuuta 2022

Aaivan, ennen toimi kyllä puhelimen sekä reitittimen netillä, mutta nyt ei kummallakaan😥 Minkään ei pitäisi olla muuttunut niin en tiedä enään mitä tehdä. 


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2412 kommenttia
  • 20. syyskuuta 2022
Honkku44 kirjoitti:

Aaivan, ennen toimi kyllä puhelimen sekä reitittimen netillä, mutta nyt ei kummallakaan😥 Minkään ei pitäisi olla muuttunut niin en tiedä enään mitä tehdä. 

Oliko sulla siis myös Mobiililaajakaista käytössä? 


Ei-julkinen IP-osoite mobiiliyhteydellä voi välillä tosiaan toimiakin hyvin nettipeleissä ja välillä taas sitten ei - tuo yhdistelmä on hyvin herkkä muutoksille. Julkinen IP auttaa tähän, joka taas on saatavilla Mobiililaajakaistoille.


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 21. syyskuuta 2022

Moi, minulla on sama ongelma. Joudun puhelimen kautta laittamaan yhteyden että pääsen pelaamaan… :(


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 21. syyskuuta 2022

Kyllä pitäisi olla mobiililaajakaistakin käytössä🤔


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 22. syyskuuta 2022

Asiakasnumero lisätty profiilin, josko nyt löytyisi ongelma. Eilen käynti Elisan tiskillä oli melko turha. Harjoittelija oli yksin palvelemassa, eikä tiennyt edes mikä on IP-osoite. Ei osannut tutkia liittymää mitenkään.


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 25. syyskuuta 2022

Täällä sama ongelma. Käytössä 5G mobiililaajakaista ja HUAWEI 5G CPE Pro 1


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 26. syyskuuta 2022

Tänään vaihtui Operaattori Telialta Elisalle, ja alkoi samanlaiset ongelmat.. Mikähän neuvoksi?


Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 992 kommenttia
  • 27. syyskuuta 2022

@Honkku44 Laittaisitko meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi niin tutkitaas asiaa tarkemmin 😊 Nyt ei antamillasi tiedoilla löydetä kyllä sellaisia juttuja mitä tässä varmaankin tavoiteltaisiin...


Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 992 kommenttia
  • 27. syyskuuta 2022

@Tuukk ja @apinalokki  Lisäilettekö profiileihinne asiakasnumeron niin päästään tilannetta tarkastelemaan 👍

 

@vkd Oletko lisännyt APN osoitteeksi reitittimelle internet4? Jos tämä on jo sinne laitettu, niin käynnistäs reititin nyt uudestaan, katsotaan lähteekö toimimaan 👍 Tein pari taikatemppua.


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 27. syyskuuta 2022

@Lautturi pitikin tänne jo eilen vastailla, että APN osoitteen vaihto internet4 auttoikin tähän ongelmaan! 👍


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 27. syyskuuta 2022

Eli puhelimen nettiä jakamalla mikään ei auta?


irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • 2452 kommenttia
  • 28. syyskuuta 2022
apinalokki kirjoitti:

Eli puhelimen nettiä jakamalla mikään ei auta?

Elisan niin kutsuttuihin puheliittymiin ei ole saatavilla julkista IPv4-osoitetta. Jos haluat pysyä Elisalla, niin vaihtoehtoja ovat:

  • Hanki erillinen mobiililaajakaistaliittymä ja reititin pelaamista varten.
  • Hanki puhelimen ja pelikonsolin väliin VPN-reititin ja VPN-palvelu julkisella ip-osoitteella. Huomaa, että yhteyden kierrättäminen ympäri Eurooppaa nostaa vasteajat pilviin. Tämä ratkaisu ei sovellu nopeatempoisiin peleihin.

Telialta julkisen ip-osoitteen saa niin kutsuttuihin puheliittymiinkin.

Huomioi kuitenkin puhelinlaitteen asettamat rajoitukset. Niistä puuttuu mahdollisuus määritellä portinohjauksia. Näin kaikkia pelejä ei saa toimimaan puhelimen nettiä jakamalla silloinkaan, kun puhelimella on julkinen IPv4-osoite.


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 2. lokakuuta 2022

Hei

 

Katko on ok klo 16.00 jälkeen koska etätöissä. Tarpeelliset tiedot löytyy profiilista.

Kiitos.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2412 kommenttia
  • 3. lokakuuta 2022
Patolevy kirjoitti:

Hei

 

Katko on ok klo 16.00 jälkeen koska etätöissä. Tarpeelliset tiedot löytyy profiilista.

Kiitos.

Minäpäs teen tämän tänään klo 16:15 tienoilla. Ilmoittelen tähän, kun toimenpide on tehty.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2412 kommenttia
  • 3. lokakuuta 2022

@Patolevy Tämäpä tehty, käynnistele reititintä uudestaan ja varmista, että internet4 on asetettu APN:ksi 🙂


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 3. lokakuuta 2022

@Lautturi Moi, lisäsin asiakasnumeron.


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 3. lokakuuta 2022
Keinotekoinen kirjoitti:

@Patolevy Tämäpä tehty, käynnistele reititintä uudestaan ja varmista, että internet4 on asetettu APN:ksi 🙂

Hei, kiitokset, nyt lähti pelit toimiin! ;)


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 3. lokakuuta 2022
Tuukk kirjoitti:

@Lautturi Moi, lisäsin asiakasnumeron.

Lähti toimimaan, kun tein ylläolevilla ohjeilla. Kiitos.


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 4. lokakuuta 2022

Moi,

 

Sama haaste vaivaa. internet4 asetettu mutta CS:GO ei yhteistyöhön suostu (PC). Profiilissa asiakasnumero. Reitittimenä toimii HUAWEI 5G CPE Pro 2. 


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1318 kommenttia
  • 4. lokakuuta 2022

@PowerBreak Liittymä on teknisesti OK. Kokeiletko resetoida Huawei reitittimen ja määritellä tuon internet4 uudelleen?


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 4. lokakuuta 2022

No sehän alko toimimaan. Kiitos! 


sama ongelma täälläkin

 

 


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 13. lokakuuta 2022

Terve

 

Sama ongelma on minullakin. Internet4 on asettettuna ja asiakasnumero on profiilissa.  Riittääkö tämä moderaattorille että saat ongelman teidän päästä korjattua. 


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 13. lokakuuta 2022
JannePaaso kirjoitti:

Terve

 

Sama ongelma on minullakin. Internet4 on asettettuna ja asiakasnumero on profiilissa.  Riittääkö tämä moderaattorille että saat ongelman teidän päästä korjattua. 

Lisäyksenä edellisee minun reititin on HUAWEI 5G CPE Pro 2


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2412 kommenttia
  • 17. lokakuuta 2022
elias karppinen kirjoitti:

sama ongelma täälläkin

 

 

Lisäätkö asiakasnumerosi profiiliisi, niin tutkitaan!

JannePaaso kirjoitti:

Terve

 

Sama ongelma on minullakin. Internet4 on asettettuna ja asiakasnumero on profiilissa.  Riittääkö tämä moderaattorille että saat ongelman teidän päästä korjattua. 

Liittymällä tosiaan on virhe. Tämä saadaan korjattua, mutta korjauksen ohella liittymälle tulee verkkoon katkos jonka jälkeen reititin pitää käynnistää uudelleen. Onko tämä sinulle ok?