Elisa Viihde myyty väärin
Nytkö on Elisa ottanut Gigantista mallia? Äitini 80 v. sai kotiin kirjeen, että kaapelimodeemi on vanhentunut ja täytyy vaihtaa uuteen. Asiakaspalvelussa oli pakkomyyty hänelle Elisa Viihde Premium -paketti, vaikka äiti oli toistuvasti yrittänyt selittää, että hän ei tee sillä yhtään mitään, kun katsoo televisiosta vain TV7:kaa. Ylimääräistä digiboksiakin oli yritetty tyrkyttää. Puhelusta hän oli saanut lopulta käsityksen, että nettiä ei saada toimimaan, ellei hän tilaa Premium-pakettia ja painostus oli ollut liikaa “ tässä on jo 15 minuuttia keskusteltu, että nyt pitäisi tehdä päätöksiä”, joten hän oli tilauksen tehnyt. Nyt on paketti lähetetty takaisin ja kahden vuoden määräaikainen Premium- soppari peruttu, uusi kaapelimodeemi asennettu ja netti toimii, mutta pistää vihaksi, kun tällaiset “myynti-Jesset” aiheuttavat vanhuksille ja toisella puolella Suomea asuville omaisille ylimääräistä surua ja työtä. Voisiko Elisa vähän panostaa myynnin vastuullisuuteen?