Morjes, Satuin tuossa onnistumaan tilaamaan perusversion PlayStation 5:stä 14.12, ja siitä tuli vahvistusviestit yms. Otin myös kyseiselle tuotteelle kotiinkuljetuksen, koska posti hyvin tukossa näin joulun alla. Kaikki vaikutti hyvältä, kunnes huomasin, että tilaukseen ei ollut tullut erillistä toimitus osoitetta vaikka sen siihen lisäsinkin. Ajattelin, että eihän tämä ole homma eikä mikään ja soitin asiakaspalveluun ja kerroin asiasta. Siellä erittäin mukava ja asiallinen asiakaspalvelija pahoitteli sekaannusta ja sanoi, että korjaa tilanteen ja otti oikean osoitteen ylös. Tänä aamuna oli tullut uusi hieman erillainen “vahvistus” viesti jossa oli sopimus ja tuotetiedot (kuitin tyylinen). Tässä viestissä huomasin, että taas on väärä osoite ja laitoin chattiin viestiä, jossa taas sanottiin, että ei minkäänlaista ongelmaa. Varasi minulle soittoajan laitevastaavan kanssa tunnin päähän, jolla kuulemma olisi valtuudet tehdä muutoksia, jos sellaisia vielä olis