Skip to main content
F.A.Q.

Sony PlayStation 5 virallinen odotus- ja saatavuustietokysely

Sony PlayStation 5 virallinen odotus- ja saatavuustietokysely
Oliko tästä hyötyä?
Näytä ensimmäinen kirjoitus

1605 kommenttia

  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 14. joulukuuta 2021

Ei mennyt kuin strömsössä. Reilu puoli tuntia yritin saada tilattua. Ensin sivut kaatuivat. Sitten sain tuotteen ostoskoriin. Ostoskori kaatui useaan otteeseen. Jouduin kirjautumaan sisään useita kertoja. Pääsin pari kertaa jopa maksutavan valintoon/maksamaan, mutta siihen viimeistään kaatui. Lopulta tuote poistui ostoskorista/tuote poistui valikoimasta.

Ei näin.


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 14. joulukuuta 2021

Muiden tavoin ongelmia oli joka vaiheessa. Sain maksun läpi, mutta sen jälkeen tuli ilmoitus, että valitsemasi tuote on loppunut tai sen hinta muuttunut. Tuli myös tekstari ”Viimeistele maksu” jne. Tililtä on rahat lähteny, mutta mitään vahvistusta ei oo toistaseks kuulunu.


  • Osallistuja
  • 19 kommenttia
  • 14. joulukuuta 2021

Heikko toteutus Elisalta kaikenkaikkiaan.

Kaikki meni hienosti vielä siihen asti kun lisäsi tuotteen ostoskoriin mutta koskaan ei päässyt tilausta vahvistamaan, milloin kaatui toimitustavan valitsemiseen tai sitten alhaalta puuttui kokonaan vahvista/lähetä tilaus -nappi tms…

10:30 aikaan katosi sitten lopulta koko tuote ostoskorista joten se taitaa olla sitten siinä…
Taisi tuo kirjautumis-toimintokin hajota kesken kaiken kun yhtäkkiä en ollutkaan enään kirjautuneena Elisan sivuilla...


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 14. joulukuuta 2021

Aivan surkeeta bataattia. Puoli tuntia sain näprätä kassalla tunnistautumisen ja toimitustavan valinnan välillä, kunnes pleikka poistettiin korista ja tarjoiltiin ei-oota. Haistakaa bataatti.

//Muokattu kirosanat pois //Suvi 14.12.2021


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 14. joulukuuta 2021

elisa voi haistaa kukan. laitan tästä pelleilystä johtuen kaikki liittymät muualle.

//Muokattu kirosana pois //Suvi 14.12.2021


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 14. joulukuuta 2021

Korissa oli kaksikin? ps5 standardia vielä 10:27, poistin toisen ja yritin viedä tilauksen loppuun mutta kassalle nappi ei toiminut. Seuraavaksi tuli viesti ettei enää saatavilla. Kyllä jäi tästä todella huono kokemus. Ei montaa sekuntia yli klo 10 ollut kun tuote korissa mutta niin jäi saamatta teknisten ongelmien takia. VMP.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 14. joulukuuta 2021

Tulleekohan tilauksesta vahvistusviesti miten pian jos tilauksen maksu onnistui?


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 14. joulukuuta 2021
JoelH1974 kirjoitti:

Kylläpäs oli taas vahva näyte Elisan osaamisesta.
En tiedä millä Pentium + modeemi virityksellä tätä pyöritetään, minä sain PS5:n 4 kertaa koriin mutta kun menin kassalle niin “yhteys katkaistu..”

VAHVAA OSAAMISTA !!!

Varmaan elisa viihteellä.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 14. joulukuuta 2021

En ymmärrä, et miten siinä vaiheessa kun olet saanut jo tilauksen tehtyä, voi tilaus vielä kaatua. Tää on ihan toivotonta.


Manna K
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 267 kommenttia
  • 14. joulukuuta 2021

Tilanne on tällä hetkellä todella harmillinen. Suuri liikennepiikki aiheutti verkkokauppaan teknisiä ongelmia ja tilauksia ei ole päässyt tekemään normaalisti. Vaikka tilanteeseen oltiin varauduttu, kysyntä ylitti kaikki odotukset. Pahoittelemme tapahtunutta suuresti. Tarkoitus on käydä tilanne vielä läpi ja varmistaa, että seuraavan erän osalta samat haasteet eivät toistuisi. 

 

Rajoitettu erä on nyt myyty ja emme ota uusia tilauksia enää vastaa.

 


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 14. joulukuuta 2021

Samat ongelmat kuin muillakin….Sehän piti tiedot jättää rekisteriin ketkä ei saanut laitetta ja he ovat jonossa etusijalla seuraavassa erässä. Ei tainnut sekään mennä kuin piti. 


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 14. joulukuuta 2021

Ohjelmistokehittäjänä häpeäisin olla teillä töissä. Aivan jäätävän huono infra vielä vuonna 2021, ainakin tietää missä ei asioi jatkossa.


  • Avulias
  • 6 kommenttia
  • 14. joulukuuta 2021

Itsellä sama, sain PS5 Standard koriin ja pääsin jopa tilauksen vahvistusvaiheeseen pitkällisen yrityksen jälkeen kun monesti kaatui sivu. Sitten yhtäkkiä ei voinukkaan vahvistaa tilausta kun kaatui siihen ja tuote poistui korista. EI NÄIN!! Tais trokarit viedä kaikki pleikkarit taas kerran


  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 14. joulukuuta 2021

Samaa ongelmaa täälläkin, sain neljä kertaa ostoskoriin, yhdessä vaiheessa oli jopa kaksi(?!) pleikkaa tulossa, sivut kaatui jatkuvasti. Lopulta kun pääsin sen yhden konsolin kanssa tilausvaiheeseen niin  toimitustavaksi kun valitsin smartpostin niin valitti että

täytyy osoite laittaa,  muissa ei sitä valittanut ja se oma osoite oli kyllä siellä.. No viimeisessä vaiheessa puuttuikin sitten hyväksy tilaus nappula. Ja sitten ne olikin loppuneet ennenkuin kerkesin koko nappulaa näkemään. :) 


  • 3 kommenttia
  • 14. joulukuuta 2021
lagerqvr kirjoitti:

Ohjelmistokehittäjänä häpeäisin olla teillä töissä. Aivan jäätävän huono infra vielä vuonna 2021, ainakin tietää missä ei asioi jatkossa.

Eihän operaattorilla tarvitsee hyvää infraa olla….


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 14. joulukuuta 2021
Manna K kirjoitti:

Tilanne on tällä hetkellä todella harmillinen. Suuri liikennepiikki aiheutti verkkokauppaan teknisiä ongelmia ja tilauksia ei ole päässyt tekemään normaalisti. Vaikka tilanteeseen oltiin varauduttu, kysyntä ylitti kaikki odotukset. Pahoittelemme tapahtunutta suuresti. Tarkoitus on käydä tilanne vielä läpi ja varmistaa, että seuraavan erän osalta samat haasteet eivät toistuisi. 

 

Rajoitettu erä on nyt myyty ja emme ota uusia tilauksia enää vastaa.

 

Olisko mahdollista toteuttaa sillä tavalla, että ne jotka ehtii saada sen koriin, niin he saavat sen. Tuntuisi varmasti enemmän reilulta systeemiltä jokaiselle, että et vain ehtinyt napata tuotetta vs se, että joku “varasti” sun tuotteen sun ostoskorista, noin niinkuin kuvaannollisesti.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 14. joulukuuta 2021

Sama täällä, kympiltä jo koriin ja siitä alkoi sitten kaatuilu ja jatkuva uudelleen päivitys. Pääsi sitä muutamaan kertaa melkein ostamaankin mutta jos ei toimitustapa toiminut (herjasi että valitse toimitustapa mutta ei antanut vaihtoehtoja) niin sitten herjasi että puhelinnumero ei käytössä vaikka olenkin elisan asiakas ja sisään kirjauduttu elisa tunnareilla. Viimeisellä yrittämällä sen puolen tunnin näppäilyn jälkeen pääsin vahvistamaan tilauksen ja sittenhän se hetken mietittyään päätti kesken vahvistuksen että tuote loppunut ja ostoskori tyhjä. Näppärästi toimittu Elisa, 10/10👍


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 14. joulukuuta 2021

Oli kyllä taas täysi farssi koko tilaaminen. Sain tuotteen koriin tasan klo 10 ja 40 min taistelun jälkeen tuli ilmoitus, että korissa on tuote joka ei ole enää saatavilla. Keiteleen amatöörit!

//Muokattu kirosana pois //Suvi 14.12.2021


  • 1 kommentti
  • 14. joulukuuta 2021
Nojuu89 kirjoitti:

Sama täällä, kympiltä jo koriin ja siitä alkoi sitten kaatuilu ja jatkuva uudelleen päivitys. Pääsi sitä muutamaan kertaa melkein ostamaankin mutta jos ei toimitustapa toiminut (herjasi että valitse toimitustapa mutta ei antanut vaihtoehtoja) niin sitten herjasi että puhelinnumero ei käytössä vaikka olenkin elisan asiakas ja sisään kirjauduttu elisa tunnareilla. Viimeisellä yrittämällä sen puolen tunnin näppäilyn jälkeen pääsin vahvistamaan tilauksen ja sittenhän se hetken mietittyään päätti kesken vahvistuksen että tuote loppunut ja ostoskori tyhjä. Näppärästi toimittu Elisa, 10/10👍

Tismalleen samahomma täällä...


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 14. joulukuuta 2021

No kyllä otti pannuun, kun olin jo (omaelisa kirjautumisen jälkeen) pankkitunnuksilla tunnistautunut ja valmiina maksamaan, niin sitten tulee ilmoitus, että “ostoskorisi tuote on poistunut valikoimistamma...” Ei pitäisi päästää noin pitkälle, vaan sen joko saa ostoskoriin taikka ei. 

 

 


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 14. joulukuuta 2021

Tuote ostoskoriin,sit varmennuksesta jää kiinni ettei sitä saa ja kaikki paska hukkuu kun päivittät 42.min putkeen et pääset tilaamaan tuotetta. Hienosti hoidettu


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 14. joulukuuta 2021

No onneksi en ollut ainoa. Mulla ja vaimolla molemmilla pleikat korissa. Kaatui maksua tehdessä. Ja pleikat korissa 10.01. Aika vetistä pas…!


  • Keskustelija
  • 9 kommenttia
  • 14. joulukuuta 2021
Manna K kirjoitti:

Tilanne on tällä hetkellä todella harmillinen. Suuri liikennepiikki aiheutti verkkokauppaan teknisiä ongelmia ja tilauksia ei ole päässyt tekemään normaalisti. Vaikka tilanteeseen oltiin varauduttu, kysyntä ylitti kaikki odotukset. Pahoittelemme tapahtunutta suuresti. Tarkoitus on käydä tilanne vielä läpi ja varmistaa, että seuraavan erän osalta samat haasteet eivät toistuisi. 

 

Rajoitettu erä on nyt myyty ja emme ota uusia tilauksia enää vastaa.

 

Valehtelevatkin vielä, mitään ei kuitenkaan tehdä kun se tulisi NIIN kalliiksi.
Tuskin osaatte saati haluatte siirtää kauppaanne pois siitä pentium purkista jossa se nyt pyörii :)


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 14. joulukuuta 2021

Aivan käsittämätöntä että verkkopalveluita tarjoava yritys ei osaa pyörittää edes omia verkkopalveluitaan kunnolla.

 

Vuonna 2021 tehon pitää skaalautua pilvestä sen mukaan paljon liikennettä on. Mitä ihmeen purkkaviritystä te siellä edelleen pyöritätte..

 

Sen verran menee tunteisiin että Elisa tipahti juuri siltä listalta miltä valitsen seuraavan puhelinliittymäni, ihan sama mitä hintoja tarjoatte.

 

Ei näin.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 14. joulukuuta 2021

Kuumeisesti odotin että pääsen tilaamaan ps5. Konsoli oli jo ostoskorissa ja maksuvahvistusta vaille koko tilaus, kunnes tuli ilmotus näytölle ¨olemme poistaneet kyseisen tuotteen ostoskoristasi¨. Kiitos elisa todella huonosta asiakaspalvelusta 0/5.

Siirretty kommentti PS5-pääketjuun. Suvi 14.12.2021


Osallistu keskusteluun